Tänään piti tulla tilille Ruotsista aikoinaan tilille eläke, mutta eipä tullut! Huolestuttavaa! Eli alkukuusta syntyneillä tänään eläkepäivä. Ei saa pankkiin yhteyttä näin illalla, että olis kysellyt asiasta. Kävikö jollekin muullekin samoin?
Ruotsin eläke ei tullut tänään!?!?
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tulee aina 19. päivä. Katotaanpas sitten ylihuomenna…
- Anonyymi
Joo, jos olet syntynyt loppukuusta, niin sulle tulee yleensä 19. pv, mutta alkukuusta syntyneet saa 18. pv , mutta tässä kuussa piti tulla Ruotsin eläkelaitoksen tiedon mukaan jo 17. pv. !! - Tuli mieleen, että pankit saa paljon korkoa, kun pitävät tilillään yhden päivän ylimäräistä... Ja kansa kärsii...
- Anonyymi
Soitin Ruotsin Pensionsmyndigheteniin. Siellä myönnettiin, että oli heidän virheensä. Vaikka heidän listallaan lukee, että maksetaan alkukuussa syntyneille jo 17.2., he kuitenkin laittavat maksuun vasta tänään! Eli on Suomen tileillä tänään ip tai viimeistään huomenna. Huoh! Toivottavasti tällainen virhe ei toistu, vaan viranomaisen listat pitävät jatkossa paikkansa!
- Anonyymi
Mistä tollasen edes huomaa? Laitatko kalenteriin muistutuksen, että kyttää tilin saldon kolmea vikaa numeroa tuona päivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512