Tämä on etu työllisiin nähden joilla on ongelmia nyt
Eläkeläinen on turvassa työttömyydeltä
29
363
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eikä tarvi huolehtia ostovoiman säilymisestä…
- Anonyymi
Ongelmat kasautuvat
- Anonyymi
Eläkeläinen osaa nauttia
- Anonyymi
Tössäkyvillä paljon sairauksia
- Anonyymi
Älkää nyt viitikö.Suomessa on 110.000 eläkeläistä,eläkeellä ja samalla töissä.
Työstä makselevat veroja 15-29%,joten on heilläkin ongelmia,selvitä arjesta.
Aika paljon makselevat veroja,vielä puolisokin menettää eläkestäänsä 300€/kk.
40 vuoden työeläkeestä 29% vero ja palkasta 15% vero.
(Veroja 44% tuloista.)Näistä veroista maksellaan myös työlisten ongelmia.- Anonyymi
Eihän työeläkkeen veroprosentti riipu kuinka kauan aikanaan on ollut työelämässä kerryttämässä työeläkettään. Eihän palkankaan veroprosentti määräydy työsuhteiden pituuden mukaan.
Veroprosentti määräytyy ansioiden suuruuden ja asuinpaikan mukaan, lisäksi on vielä monilla vapaaehtoinen kirkollisverokin nostamassa vähintään prosentilla veroprosenttiaan. - Anonyymi
Kyllä eläkeläinenkin voi joutua työttömäksi.
- Anonyymi
Vitun tahvo. Ei prosentteja noin lasketa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä eläkeläinenkin voi joutua työttömäksi.
En minä ainakaan, nyt kun kaupan työntekijät lakossa, minä saan enemmän tunteja, yleensä teen kolme tuntia päivä, nyt viisi tuntia, olen jo 70 vuotias ja työt maistuu.
- Anonyymi
muuten mänisi hyvin elakkeella, mutta oman ikääset tytöt ei yhtään kiinnosta noin sexuaalisesti, ja moni on jo lusikan nurkkaan heittänytkin, niin tartteis nuoren naisen hyvää seuraa.
- Anonyymi
Vanhan kubben haaveiluja , ei kukaan nuori nainen ole kiinnostunut sinusta eturauhasvaivaisesta setämiehestä, ellei sulla ole rahaa ja julkisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan kubben haaveiluja , ei kukaan nuori nainen ole kiinnostunut sinusta eturauhasvaivaisesta setämiehestä, ellei sulla ole rahaa ja julkisuutta.
Kyllähän on rumasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän on rumasti kirjoitettu.
Niin on, mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän on rumasti kirjoitettu ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän on rumasti kirjoitettu ...
Miten tuon sitten muotoilee kauniiksi? Sisältö on kuitenkin oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
old ladyn, vanhan aika on ohi, eikä kukaan setä ole kurjakertuista kiinnostunut, vaikka voita levittäisi, ja kalliita hajusteita, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tytöt on rahasta kiinnostuneita... ja ikä on vain numeroita kuten tädit kertoo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne naiset on minusta kovasti kiinnostuneita, mutta kun itseä ei noi "lusikan nurkkaan heittäneet" oikein jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tytöt on rahasta kiinnostuneita... ja ikä on vain numeroita kuten tädit kertoo...
Mutta joskus niitä numeroita vaan on liikaa, ja vanhuus näkyy kropassa , lärvissä, ja asenteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ne naiset on minusta kovasti kiinnostuneita, mutta kun itseä ei noi "lusikan nurkkaan heittäneet" oikein jaksa kiinnostaa.
Luulet vaan, ei sinusta ole kukaan kiinnostunut.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun on tyydyttävä oman ikäisiin naisiin, jollei sulla ole rahaa ja mammonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan, ei sinusta ole kukaan kiinnostunut.😁
se on teilläkin kirjoitetuista päätellen jo keittiövuoro, jossa saa nalkuttaa vapaasti...
- Anonyymi
aurinkolomat, lapsilomat - kaksinaismoraali kuksii....
- Anonyymi
vetääkö danny paljaalla noin elakkeella ?
- Anonyymi
Dannyllä ei enää seiso, diabeetikko, ja sydänsairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dannyllä ei enää seiso, diabeetikko, ja sydänsairas.
Sil on paksut sormet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sil on paksut sormet.
kieli miehiä ?
- Anonyymi
Onneksi kohta työttömyys on myös turvattu eläkeläisiltä.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu kiristykseltä kun iltalehdissä lukee että kun maksat niin voit lukea koko jutun esim.eläkeläisen eduista jopa ihan ilmaisista etua josta täytyy maksaa jossain vaiheessa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836