vaikka ministeri Purra löytää aina uuden aiheen ulkomaalaisten mustamaalamiseksi. Kannatuksen nostoa vaalien alla:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/bbaac66f-cced-4645-a929-a02022d8e9af
Rahoitusjärjestelmää pitää muuttaa, ettei vaan mihinkään Suomessa pääse
ulkomaalaisia opiskelijoita, nyt on vuorossa äänien kalastelu pohjois-Suomessa.
Aasialainen halpatyövoima kelpaa kyllä hallituikselle palkkoja polkemaan,
9
109
Vastaukset
- Anonyymi
Lapin polttajia ihaileva ei halua, että pohjois-Suomessa nuoriso saa opiskella.
- Anonyymi
Kelpaa, kelpaa... lisää vaan. Yksityisten sektorin yritysten etu aina ensiksi, eikä yhteiskunnan ja kansan etu.
Onhan se koko yhteiskunnan ja kansankin etu ,jos saadaan tänne porukkaa töihin, kun suuri joukko meistä makailee muiden laskuun mieluummin, kuin itse ansaitsee elantoaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Onhan se koko yhteiskunnan ja kansankin etu ,jos saadaan tänne porukkaa töihin, kun suuri joukko meistä makailee muiden laskuun mieluummin, kuin itse ansaitsee elantoaan!
Mites extyökkäri aasialainen halpa/orjatyövoima on yhteiskunnan etu kun palkalla ei tule toimeen ja ostovoima heillä heikko. Joten yhteiskunnalle tulee enemmän kuluja kuin hyötyjä. Firmojen omistajat näistä vain hyötyvät, ei yhteiskunnalle. Extyökkäri on selvästi kokoomuspölvästi
- Anonyymi
Vihavasuri vääristelee taas! Tätä sitten saa SDP joka haluaa lisää halpatyövoimaa. Demarien syy
- Anonyymi
Demareiden osalta ongelma on se, että haluavat pelastaa koko maailman. Sen sivutuotteena on sitten halpatyövoima, tai kokonaan työttöminä oleva väki.
- Anonyymi
Pakkoruotsi ja koulutuksessamme ei saa 2v työkokemusta, joka tarvitaan duunin samaiseen, ja niinpä halpatyövoima ja orhjatyövoima ja tuodaan mamuja tekee duunit kokoomuksen halusta palvelee yrityksia joka takaa talouden, ja ei tafvii maksaa täyttä palkaa jos ei liitossa, kun Suomen laki ei sitä edellytäö ja muutosta ei haluta. Asuminenkin ei ole taattu, kuten se monessa muussa maassa on, ja kaupungin, valtion, kunhan odottaa vuosia, jos ei jo lapsesta asti. Suomi ei ole puolustamisen arvoinen ja heti pois kun koulutus valtion laskuun hanktitu, joka on se hinta pakkoruotsista.
Minä en ollut missään liitossa tai ehkä olinkin, nimittäin avioliitossa aikoinaan. Vaikka en ollut ay orja niin ainakin näin jälkikäteen tarkastellen olion vallan kohtuu ansioilla. Vieläkin kun rahaa riittää elämiseen mainiosti 18 työeläkevuodenkin jälkeen. On vielä jemmassa vanhaa palkkatuloakin jos satun tarvitsemaan eläkkeen lisäksi. Veikkaan noin arvellen, ei ay mafia mitään palkkaa maksa vaan sinun on ansaittava työlläsi ja työsi tuloksilla se elämäsi! Minä ainakin onnistuin, miksi sinä et onnistuisi kun jätät turhat ay mafian venkeet pois!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä en ollut missään liitossa tai ehkä olinkin, nimittäin avioliitossa aikoinaan. Vaikka en ollut ay orja niin ainakin näin jälkikäteen tarkastellen olion vallan kohtuu ansioilla. Vieläkin kun rahaa riittää elämiseen mainiosti 18 työeläkevuodenkin jälkeen. On vielä jemmassa vanhaa palkkatuloakin jos satun tarvitsemaan eläkkeen lisäksi. Veikkaan noin arvellen, ei ay mafia mitään palkkaa maksa vaan sinun on ansaittava työlläsi ja työsi tuloksilla se elämäsi! Minä ainakin onnistuin, miksi sinä et onnistuisi kun jätät turhat ay mafian venkeet pois!
Paljoko sinulla on sitä rahhoo ? Onko osakkeita, asuntoja, milleepä ajelet?
Työllähän ne elää useimmat , eivätkä korsku tuloillaan, varsinkaan ne joilla sitä on paljo, eivätkä ne joilla sitä on vähä, sinulta näyttää puuttuvan myötäelmisen kyky, lienet muutennii jiänä suamapuolelle ainahii ihmisyyvessä.
Ay-tä näytetään vielähii tarvihtevan jotta leivän syrjässä pyssyy, se kansa nimittäin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819