Sinne voi päästä myös muitaki jotka ei ole supertähtiä eli semmosia jotka on olleet erinomaisia pelaajia omalle joukkueelleen.
Tässä listaa niistä joita en valitse omaan hall of fameen ;
Doug gilmour(hyviä näyttöjä toki on mut ei ihan piäse sinne)
Mats sundin(näyttöjä löytyy mutta ei ihan pääse)
Craig janney
Zarley Zalapski
Pierre Turgeon
Fredrik Olausson
Kim Johnsson
teppo numminen
Michael Nylander
Keit Tkachuk
Jeremy roenick
Pavel Bure(perusteluna se ettei tarpeeks ollut koskaan omalle joukkueelleen niin arvokas)
Chris osgood
Tuukka rask
owen nolan
Alexei Yashin
Aleksei Kovalev
Dany heatley
Ilya Kovalchuk
Tässä listaa niistä jotka pääsee mun hall of fameen;
Mats näslund(aliarvostettu)
Vincent Damphousse
Rick tocchet(ei kaikkein paras pistemies mut huikean tärkeä pelaaja omilleen ja tästä mainitsi julkisesti mm seurakaveri Phoenix Coyetesin ajoilta ja se oli Bob corkum)
Clark gillies
Bob nystrom
Dave Schultz
Sergei Fedorov
Igor larionov
Scott Stevens
Niklas Lidström
Peter Forsberg
Teemu selänne
Jari Kurri
Pekka rinne
Miikka Kiprusoff
Adam Oates
Brett hull
Dave taylor
Darius Kasparaitis(pysäytti muun muassa Penguinsin ja Mario Lemieuxin melkein ihan yksin!)
Guy Carbonneua
Mike modano
Markus Näslunf
Henrik Sedin
Saku koivu
Kris draper
Phil housley
Bobby orr
Daniel sedin
Daniel Alfredsson
Neal Broten
Kevin Lowe
Ulf samuelsson
Paul Coffey
Cam neely
henrik Lundqvist
Patrick Roy
Kevin Hackett
Ted Lindsay
Ted Green
Bill Barber
Dino ciccarelli
Dale hunter
PEter bondra(aliarvostettu!)
jaromir Jagr
mun omat kriteerit ketkä pääsee mun hockey hall of fameen
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
listaa voisi jatkaa lähinnä loputtomiin =)
Wayne gretzky ja mario lemieux myös hall of fameen pääsee ja myös nämä seuraavat;
brian Bellows
matrin St-Louis
John Leclair
Henri Richard
Maurice richard
Bobby Clarke
eddie Shack
Doug harvey
brian leetch
mark Messier
Joe sakic
Steve Yzerman
paul Kariya
claude Lemieux
Patrik elias
´dominik hasek
Mike Gartner
ja sitten mielestäni esimerkiksi Eric Lindros ei mun hall of fameen pääse. Eikä sinne pääse myöskään Milan hejduk eikä Roman Hamrlik. Alexander mogilny ei myöskään pääse vaikka voitti Stanley cupin mut liian epätasaisia kausia mun makuuni. - Anonyymi
mun hall of fameen piäsee luc robitaille ( älykäs joka teki toisista paremman eli loistava kyky kuten loistava kyky tehdä ratkaisumaaleja ja huikea osumatarkkuus ja ties miten tehä maali )
kun taas pelaajat kuten Pavol demitra, Zigmund palffy, jason allison, Joe thornton, Reijo ruotsalainen, Glen Anderson, Miroslav satan, marian Hossa ja Patrik kane eivät pääse mun hall of fameen
mutta taas Mark recchi menee sinne kuten ron francis eli entisen Penguinsin tähdet.
Patrik kanen entinen seurakaveri, Blackhawksin sentteri Jonathan Toews kuin myös pääsee mun hall of fameen. - Anonyymi
patrice Bergeron boston bruinsin loistava kahdensuunnan hyökkääjä ansaitsee paikan mun hall of fameen kuin myös adam foote, Brendan Shanahan, Theoren fleury, Kent nilsson, Börje salming, Brad Marchand, Sidney crosby mutta Evgeny Malkinia en kelpuuta sinne ryhmään vaikka näytöt on kovat.
Vladimir konstantinov venäläisistä pääsee mun hall of fameen kuin myös hänen seurakaveri Vyasceslav fetisov. Makarovia, Zhamnovia, Kamenskya , Zubovia ja Goncharia en kelpuuta sinne.
Tony amonte jenkkihyökkääjä, salamannopea maalintekijä pääsee mun hall of fameen ja perusteluna esim monipuolisuus että pystyi pelaan vahvaa alivoimaa, ylivoimaa ja tasakentällisin sekä hirmuisen kova taistelija. USA:laisista taisin mainita ainakin Modanon että modano ihan selvä valinta kun oman parhaan primejaksonsa parhaimpia oli änärissä kun monipuolisuusihme oli. Doug weight jenkkihyökkääjä ei pääse sinne ihan mut lähellä. Näytöt puuttuu mutta taidot ja taistelutahto riittäisi, näytöt ei.
Ruotsalaisista oonkin tainnut mainita melko monta eikä heti tuu nyt ketään muuta mieleen.
Suomalaisia ei turhan montaa sinne pääse. Saku koivun mainitsin aiemmin ja joku vois ihmetellä valintaani mutta heitän nämä perustelut; uskomattoman tärkeä omilleen, huikea johtaja jäällä, äärettömän kova taistelija ja äärettömän kova pudotuspelipelaaja ja omasi huikeat pelilliset ja jääkiekon älylliset taidot.
Olli jokinen on siinä rajamailla muttei ihan riitä näyttöjen puolesta kun ei päässyt koskaan oikeastaan pudotuspeleihin etten muista ainakaan nyt yhtään mitään tässä hänen pudostuspelejä. Parhaalla kaudellaan toki oli niin kova että vois kelpuutta sen vuoksi mun hall of fameen.
teppo numminen ja reijo ruotsalainen myös rajatapauksia. Maalivahdeista miikka Kiprusoff ja Pekka rinne on nyt selviä hall of fameen minun valintoja.
Tsekkiläisiäkään ei kovin montaa nimmee mun hall of famessa oo! Jagr ainakin ja hasek. Patrik elias myös mut seurakaveri Petr Sykoraa en valkkaa sinne. Ehkä Bobby holik, joka rajatapaus. Holikin kyky johtaa ja rytmittää peliä ja huikea taistelutahto ja voitontahto. Kyky tehdä ketjukaverista parempi myös.
Kanukeista oonkin maininnut niin monta että lista on lähinnä loputon. Nyt ei tuu uusia nimiä mieleen mut onhan tossa iso liuta. Vincent lecavalieria en valitse mut hänen seurakaverin Martin St-Louisin valitsin. Calgaryn leveähartiainen voimahyökkääjä Jarome iginla ilman muuta mun hall of fameen.
Calgaryssa , Dallasissa ja New jerseyssä stanley cupin pokannut Joe nieuwenduyk tästä huolimatta ei pääse mun hall of fameen kun oli mun makuuni hieman liian hajuton ja mauton sekä väritön .
Calgaryn lanny MacDonald pääsee mun hall of fameen ...siinä yksi unohdettu kanukkipelaaja.
Kanukeista myös Ray bourquen nimen unohdin että paha ja nolo moka kun unohdin. kuin myös unohduksia kanukeista Drew doughty, rob blake, Scott niedermayer, Rob niedermayer, Chris pronger, Al Macinnis ja Eric Desjardins.
tuskinpa enää tuun kirjottaan tähän mut ois kiva jos joku kommentois &heittäis omat hall of famet tänne =) - Anonyymi
Opettele edes kirjoittamaan, luuseriamis.
- Anonyymi
mut heitäppäs omat arviot ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020