mun omat kriteerit ketkä pääsee mun hockey hall of fameen

Anonyymi-ap

Sinne voi päästä myös muitaki jotka ei ole supertähtiä eli semmosia jotka on olleet erinomaisia pelaajia omalle joukkueelleen.

Tässä listaa niistä joita en valitse omaan hall of fameen ;

Doug gilmour(hyviä näyttöjä toki on mut ei ihan piäse sinne)

Mats sundin(näyttöjä löytyy mutta ei ihan pääse)

Craig janney
Zarley Zalapski
Pierre Turgeon
Fredrik Olausson
Kim Johnsson
teppo numminen
Michael Nylander
Keit Tkachuk
Jeremy roenick

Pavel Bure(perusteluna se ettei tarpeeks ollut koskaan omalle joukkueelleen niin arvokas)

Chris osgood
Tuukka rask
owen nolan
Alexei Yashin
Aleksei Kovalev
Dany heatley
Ilya Kovalchuk

Tässä listaa niistä jotka pääsee mun hall of fameen;

Mats näslund(aliarvostettu)

Vincent Damphousse

Rick tocchet(ei kaikkein paras pistemies mut huikean tärkeä pelaaja omilleen ja tästä mainitsi julkisesti mm seurakaveri Phoenix Coyetesin ajoilta ja se oli Bob corkum)

Clark gillies

Bob nystrom

Dave Schultz

Sergei Fedorov

Igor larionov

Scott Stevens

Niklas Lidström

Peter Forsberg

Teemu selänne

Jari Kurri

Pekka rinne

Miikka Kiprusoff

Adam Oates

Brett hull

Dave taylor

Darius Kasparaitis(pysäytti muun muassa Penguinsin ja Mario Lemieuxin melkein ihan yksin!)

Guy Carbonneua

Mike modano

Markus Näslunf

Henrik Sedin

Saku koivu

Kris draper

Phil housley

Bobby orr

Daniel sedin

Daniel Alfredsson

Neal Broten

Kevin Lowe

Ulf samuelsson

Paul Coffey

Cam neely

henrik Lundqvist

Patrick Roy

Kevin Hackett

Ted Lindsay

Ted Green

Bill Barber

Dino ciccarelli

Dale hunter

PEter bondra(aliarvostettu!)

jaromir Jagr

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

listaa voisi jatkaa lähinnä loputtomiin =)

Wayne gretzky ja mario lemieux myös hall of fameen pääsee ja myös nämä seuraavat;

brian Bellows
      matrin St-Louis
      John Leclair
      Henri Richard
      Maurice richard
      Bobby Clarke
      eddie Shack
      Doug harvey
      brian leetch
      mark Messier
      Joe sakic
      Steve Yzerman
      paul Kariya
      claude Lemieux
      Patrik elias
      ´dominik hasek
      Mike Gartner

ja sitten mielestäni esimerkiksi Eric Lindros ei mun hall of fameen pääse. Eikä sinne pääse myöskään Milan hejduk eikä Roman Hamrlik. Alexander mogilny ei myöskään pääse vaikka voitti Stanley cupin mut liian epätasaisia kausia mun makuuni.

• Anonyymi

mun hall of fameen piäsee luc robitaille ( älykäs joka teki toisista paremman eli loistava kyky kuten loistava kyky tehdä ratkaisumaaleja ja huikea osumatarkkuus ja ties miten tehä maali )

kun taas pelaajat kuten Pavol demitra, Zigmund palffy, jason allison, Joe thornton, Reijo ruotsalainen, Glen Anderson, Miroslav satan, marian Hossa ja Patrik kane eivät pääse mun hall of fameen

mutta taas Mark recchi menee sinne kuten ron francis eli entisen Penguinsin tähdet.
      Patrik kanen entinen seurakaveri, Blackhawksin sentteri Jonathan Toews kuin myös pääsee mun hall of fameen.

• Anonyymi

patrice Bergeron boston bruinsin loistava kahdensuunnan hyökkääjä ansaitsee paikan mun hall of fameen kuin myös adam foote, Brendan Shanahan, Theoren fleury, Kent nilsson, Börje salming, Brad Marchand, Sidney crosby mutta Evgeny Malkinia en kelpuuta sinne ryhmään vaikka näytöt on kovat.

Vladimir konstantinov venäläisistä pääsee mun hall of fameen kuin myös hänen seurakaveri Vyasceslav fetisov. Makarovia, Zhamnovia, Kamenskya , Zubovia ja Goncharia en kelpuuta sinne.

Tony amonte jenkkihyökkääjä, salamannopea maalintekijä pääsee mun hall of fameen ja perusteluna esim monipuolisuus että pystyi pelaan vahvaa alivoimaa, ylivoimaa ja tasakentällisin sekä hirmuisen kova taistelija. USA:laisista taisin mainita ainakin Modanon että modano ihan selvä valinta kun oman parhaan primejaksonsa parhaimpia oli änärissä kun monipuolisuusihme oli. Doug weight jenkkihyökkääjä ei pääse sinne ihan mut lähellä. Näytöt puuttuu mutta taidot ja taistelutahto riittäisi, näytöt ei.

Ruotsalaisista oonkin tainnut mainita melko monta eikä heti tuu nyt ketään muuta mieleen.

Suomalaisia ei turhan montaa sinne pääse. Saku koivun mainitsin aiemmin ja joku vois ihmetellä valintaani mutta heitän nämä perustelut; uskomattoman tärkeä omilleen, huikea johtaja jäällä, äärettömän kova taistelija ja äärettömän kova pudotuspelipelaaja ja omasi huikeat pelilliset ja jääkiekon älylliset taidot.

Olli jokinen on siinä rajamailla muttei ihan riitä näyttöjen puolesta kun ei päässyt koskaan oikeastaan pudotuspeleihin etten muista ainakaan nyt yhtään mitään tässä hänen pudostuspelejä. Parhaalla kaudellaan toki oli niin kova että vois kelpuutta sen vuoksi mun hall of fameen.

teppo numminen ja reijo ruotsalainen myös rajatapauksia. Maalivahdeista miikka Kiprusoff ja Pekka rinne on nyt selviä hall of fameen minun valintoja.

Tsekkiläisiäkään ei kovin montaa nimmee mun hall of famessa oo! Jagr ainakin ja hasek. Patrik elias myös mut seurakaveri Petr Sykoraa en valkkaa sinne. Ehkä Bobby holik, joka rajatapaus. Holikin kyky johtaa ja rytmittää peliä ja huikea taistelutahto ja voitontahto. Kyky tehdä ketjukaverista parempi myös.

Kanukeista oonkin maininnut niin monta että lista on lähinnä loputon. Nyt ei tuu uusia nimiä mieleen mut onhan tossa iso liuta. Vincent lecavalieria en valitse mut hänen seurakaverin Martin St-Louisin valitsin. Calgaryn leveähartiainen voimahyökkääjä Jarome iginla ilman muuta mun hall of fameen.

Calgaryssa , Dallasissa ja New jerseyssä stanley cupin pokannut Joe nieuwenduyk tästä huolimatta ei pääse mun hall of fameen kun oli mun makuuni hieman liian hajuton ja mauton sekä väritön .

Calgaryn lanny MacDonald pääsee mun hall of fameen ...siinä yksi unohdettu kanukkipelaaja.

Kanukeista myös Ray bourquen nimen unohdin että paha ja nolo moka kun unohdin. kuin myös unohduksia kanukeista Drew doughty, rob blake, Scott niedermayer, Rob niedermayer, Chris pronger, Al Macinnis ja Eric Desjardins.

tuskinpa enää tuun kirjottaan tähän mut ois kiva jos joku kommentois &heittäis omat hall of famet tänne =)

• Anonyymi

Opettele edes kirjoittamaan, luuseriamis.

• Anonyymi

mut heitäppäs omat arviot ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70