Leena Mikkola-Riekkinen, Petri Härkönen ja Pertti Severinkangas menevät soveltuvuusarviointiin. Kenet heistä valitaan Raahen kaupunginjohtajan virkaan?
Kenestä kaupunginjohtaja?
57
1054
Vastaukset
- Anonyymi
Härkönen
- Anonyymi
Pertti Severinkangas on seuraava kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Ei kukaan näistä.ehdotan kaupunginjohtajaksi Paavo Väyrystä ja hänestä tehdään oitis ylikaupugin suurvisiiri pormestari.
- Anonyymi
Riekin kepali tai naki
- Anonyymi
Butro. Perti salovaara tai ilikon kake joka vinguttaa les paulia illasta aamuun. T. Keränen keppi
- Anonyymi
Paavo lipposesta kuningas Raaheen tehdään.paavo suuri ja hyvävelipiiri Oy.
- Anonyymi
Severinkangas
- Anonyymi
Ei kukaan näistä. Ehdotan kaupunginjohtajaksi Juha Sipilää ja hänestä tehdään oitis ylikaupungin suurvisiiri pormestari.
- Anonyymi
Leena ilimanmuuta.
- Anonyymi
Häre eli Härkönen.
- Anonyymi
Ei kukaan näistä. Ehdotan kaupunginjohtajaksi Esko Ahoa ja hänestä tehdään oitis ylikaupungin suurvisiiri pormestari.
- Anonyymi
Härkönen
- Anonyymi
Petri Härkönen on seuraava kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Severinkangas on paras
- Anonyymi
Härkönen on paras
- Anonyymi
Härkönen oli haastatteluissa huonoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkönen oli haastatteluissa huonoin
Eikä ollut.
- Anonyymi
Minä olen paras saatanan.olkaa ämmät hiljaa ja rukoilkaa kun kitket lestat pois.perkele.
- Anonyymi
Leena on ykkönen. Kokenut ja osaava, aivan huippu.
- Anonyymi
Korjaan: oli
- Anonyymi
Severi Härkivästä-riekkokankaasta tai site se Romppane
- Anonyymi
Jooseppi
- Anonyymi
Pete Härkönen
- Anonyymi
Hehheh. Ei pysy missään paikassa muutamaa kuukautta pitempään. Hötkyilijä ja hölöttäjä.
- Anonyymi
Timo Siiri
- Anonyymi
lisko se Purra sopiva jatkaan Raahen Kaupunginjohtajana!
- Anonyymi
Ei missään nimessä Purraa kaupunginjohtajaksi. Purra ansaitsee pääministerin ja presidentin pestin.
- Anonyymi
VELI SEPETIUS !
- Anonyymi
Härkösen Pete
- Anonyymi
Nurkkala oli hyvä
- Anonyymi
Petri Härkönen, ilman muuta.
- Anonyymi
Petri päässyt kommentoimaan ihan itse.
- Anonyymi
Ari Nurkkala on paras kaupunginjohtaja
- Anonyymi
Kyllä harmittaa kun Nurkkala jäi pois
- Anonyymi
Pete Härkönen olisi hyvä valinta.
- Anonyymi
Hih hih hih Katja tietenkin.
- Anonyymi
Katja Hänninen olisi paras kaupungin johtaja,,
- Anonyymi
Ari Nurkkala tietenki
- Anonyymi
Jos vain olis mahdollista niin kaikista paras ois tämä Raahen kuuluisa tiSu lääkäri
- Anonyymi
Koettakaas värvätä Junes Lokka. Siinä olisi mies paikallaan, mutta lähtisikö Raaheen, se onkin toinen asia.
Ihan totta, värvätkää Junes! - Anonyymi
Nahkuri
- Anonyymi
Jaakko ei ole enää elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakko ei ole enää elossa.
Herätä se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätä se
Voi, mikä vitsi 🤣
- Anonyymi
Härkösen Kaitsu, kova jätkä, on ponihäntä ja kaikki
- Anonyymi
Pajala vapautuu pian, kunhan urakat päättyy ssab:lla
- Anonyymi
Leena Mikkola-Riekkinen valitaan 24.3.
- Anonyymi
Kaupunginhallitus esittää äänin 8-3 Mikkola-Riekkisen valintaa kaupunginjohtajaksi. Perussuomalaisten hallitusryhmä ja kokoomuksen Ylisirniö olisivat halunneet, että kaikki kaupunginjohtajaehdokkaat kutsutaan esittäytymään kaupunginvaltuustolle ennen valintaa.
- Anonyymi
Mikkola-Riekkinen, ilman muuta.
- Anonyymi
Mikkola-Riekkinen valittiin yksimielisesti.
- Anonyymi
Hyvä, ei huono.
- Anonyymi
Rommel
- Anonyymi
Mikä tämmone on, sukunimiki hirveä himmeli riekkiHärkänen..enne oli karjalainen tai brahe
- AnonyymiUUSI
Ovatko Riekkinen ja Härkönen mielestäsi hirveitä sukunimiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko Riekkinen ja Härkönen mielestäsi hirveitä sukunimiä?
No yhdistettynä järjetön himmeli!!! Räjähtävä ilmalaiva!¡ Bindenburg-Zeppelin-Michelin-karvonen-räikkäsarja-sormimies
- Anonyymi
Jari Sillanpää ois voitu valita, jos ois ollu eholla, ex-kaapunni johtaja kaveri, komia ja ossaa laulaa ihanasti minulle!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu621683Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise931320Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771124Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019401081- 671027
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on421006- 56983
Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161903Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51893Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä62835