Minne sperma

Anonyymi-ap

Tekisi mieli ottaa toiselta mieheltä ensimmäisen kerran suihin. En varmaan pysty ottamaan lastia suuhun niin mihin tuntuisi kivalta laueta. Kasvoille, vatsalla vai minun kalulle? Ajattelin toteuttaa tämän jollain levähdyspaikalla kun en muuta keksi

13

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin olet?täällä ois kalu valmiina.m56oulu

• Anonyymi

Joskus kauan aikaa sitten olen saanut munaa suuhun ja pillunkin nuolemisesta on aikaa, mutta esim. toisen sperma on aivan eri kuin oma. Toisen kosketus munaan on aivan eri kuin oma ja toisen muna tuntuu kädessä aivan erilaiselle kuin oma. Itse olen jo sen ikäinen etten enää mieti asiaa enempää. Minua kiinnostaa kuitenkin naiset enemmän.

• Anonyymi

Laskisin sun kasvoille ja rinnalle ja nuolisin ja ja suutelisin sun märkää suuta

• Anonyymi

Minulta voisit ottaa huoletta suihin loppuun asti kun minulta ei spermaa enää tule eturauhasen höyläyksen (TURP) takia. -exukm65v p-savosta

• Anonyymi

Täällä myös p-savosta, 50v mies. Spermat otan naamalle, joskus jopa suuhun kun tulee äkkiä.

• Anonyymi

Paras on justiinsa se kun kaveri tulee suuhun ja yrittää niellä kaiken minkä vain pystyy, antaa loppujen valua ulos jos ei saa kaikkea nieltyä, ja vielä jos kaveri haluaa suudella spermaista suutasi sen jälkeen kielareilla on ihanaa!!!

• Anonyymi

62v ukm runkkaa joka aamu..

• Anonyymi

Moikka, cam runkut?

• Anonyymi

Nuolen myös spermat pois vaimon pillusta. Runkkaan usein jänen päällä ja nuolen pois..

• Anonyymi
      UUSI

Otan spermaa suuhun ja nielen. Otan myös kasvoile jos halutaan.

• Anonyymi
      UUSI

Otan myös vaikka suuhun. Parasta oli kun laukesin kaverin kalulle ja sen jälkeen otin suihin. Hetken kuluttua nielin myös hänen lastin

• Anonyymi
      UUSI

Ota peppuun.

Kun saat ekaa kertaa isoa munaa sisääsi ja tunnet miten se valtava kanki hieroo eturauhastasi tajunnan räjäyttävään orgasmiin, niin et muuta haluakaan kuin hänen tulevan sisääsi. Olla kunnon spermaämpärinä on vähintä mitä sen jälkeen voit tehdä sen jumalaisen kullin hyväksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2183
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      205
      1805
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      100
      1466
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1082
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1048
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70