Tekisi mieli ottaa toiselta mieheltä ensimmäisen kerran suihin. En varmaan pysty ottamaan lastia suuhun niin mihin tuntuisi kivalta laueta. Kasvoille, vatsalla vai minun kalulle? Ajattelin toteuttaa tämän jollain levähdyspaikalla kun en muuta keksi
Minne sperma
13
363
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet?täällä ois kalu valmiina.m56oulu
- Anonyymi
Joskus kauan aikaa sitten olen saanut munaa suuhun ja pillunkin nuolemisesta on aikaa, mutta esim. toisen sperma on aivan eri kuin oma. Toisen kosketus munaan on aivan eri kuin oma ja toisen muna tuntuu kädessä aivan erilaiselle kuin oma. Itse olen jo sen ikäinen etten enää mieti asiaa enempää. Minua kiinnostaa kuitenkin naiset enemmän.
- Anonyymi
Laskisin sun kasvoille ja rinnalle ja nuolisin ja ja suutelisin sun märkää suuta
- Anonyymi
Minulta voisit ottaa huoletta suihin loppuun asti kun minulta ei spermaa enää tule eturauhasen höyläyksen (TURP) takia. -exukm65v p-savosta
- Anonyymi
Täällä myös p-savosta, 50v mies. Spermat otan naamalle, joskus jopa suuhun kun tulee äkkiä.
- Anonyymi
Paras on justiinsa se kun kaveri tulee suuhun ja yrittää niellä kaiken minkä vain pystyy, antaa loppujen valua ulos jos ei saa kaikkea nieltyä, ja vielä jos kaveri haluaa suudella spermaista suutasi sen jälkeen kielareilla on ihanaa!!!
- Anonyymi
62v ukm runkkaa joka aamu..
- Anonyymi
Moikka, cam runkut?
- Anonyymi
Nuolen myös spermat pois vaimon pillusta. Runkkaan usein jänen päällä ja nuolen pois..
- AnonyymiUUSI
Otan spermaa suuhun ja nielen. Otan myös kasvoile jos halutaan.
- AnonyymiUUSI
Otan myös vaikka suuhun. Parasta oli kun laukesin kaverin kalulle ja sen jälkeen otin suihin. Hetken kuluttua nielin myös hänen lastin
- AnonyymiUUSI
Ota peppuun.
Kun saat ekaa kertaa isoa munaa sisääsi ja tunnet miten se valtava kanki hieroo eturauhastasi tajunnan räjäyttävään orgasmiin, niin et muuta haluakaan kuin hänen tulevan sisääsi. Olla kunnon spermaämpärinä on vähintä mitä sen jälkeen voit tehdä sen jumalaisen kullin hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412183Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2051805- 1001466
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351082Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251048- 74982
- 70930
- 250886