Minne sperma

Anonyymi-ap

Tekisi mieli ottaa toiselta mieheltä ensimmäisen kerran suihin. En varmaan pysty ottamaan lastia suuhun niin mihin tuntuisi kivalta laueta. Kasvoille, vatsalla vai minun kalulle? Ajattelin toteuttaa tämän jollain levähdyspaikalla kun en muuta keksi

42

2237

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin olet?täällä ois kalu valmiina.m56oulu

• Anonyymi

Joskus kauan aikaa sitten olen saanut munaa suuhun ja pillunkin nuolemisesta on aikaa, mutta esim. toisen sperma on aivan eri kuin oma. Toisen kosketus munaan on aivan eri kuin oma ja toisen muna tuntuu kädessä aivan erilaiselle kuin oma. Itse olen jo sen ikäinen etten enää mieti asiaa enempää. Minua kiinnostaa kuitenkin naiset enemmän.

• Anonyymi

Laskisin sun kasvoille ja rinnalle ja nuolisin ja ja suutelisin sun märkää suuta

• Anonyymi

Minulta voisit ottaa huoletta suihin loppuun asti kun minulta ei spermaa enää tule eturauhasen höyläyksen (TURP) takia. -exukm65v p-savosta

• Anonyymi

Täällä myös p-savosta, 50v mies. Spermat otan naamalle, joskus jopa suuhun kun tulee äkkiä.

• Anonyymi

Paras on justiinsa se kun kaveri tulee suuhun ja yrittää niellä kaiken minkä vain pystyy, antaa loppujen valua ulos jos ei saa kaikkea nieltyä, ja vielä jos kaveri haluaa suudella spermaista suutasi sen jälkeen kielareilla on ihanaa!!!

• Anonyymi

Kuulosta ihanan riettaalta

• Anonyymi

62v ukm runkkaa joka aamu..

• Anonyymi

Moikka, cam runkut?

• Anonyymi00038

KÄVISKÖ LIVE VESANNOLTA POHJOIS SAVO

• Anonyymi

Nuolen myös spermat pois vaimon pillusta. Runkkaan usein jänen päällä ja nuolen pois..

• Anonyymi

Otan spermaa suuhun ja nielen. Otan myös kasvoile jos halutaan.

• Anonyymi

Otan myös vaikka suuhun. Parasta oli kun laukesin kaverin kalulle ja sen jälkeen otin suihin. Hetken kuluttua nielin myös hänen lastin

• Anonyymi

Ota peppuun.

Kun saat ekaa kertaa isoa munaa sisääsi ja tunnet miten se valtava kanki hieroo eturauhastasi tajunnan räjäyttävään orgasmiin, niin et muuta haluakaan kuin hänen tulevan sisääsi. Olla kunnon spermaämpärinä on vähintä mitä sen jälkeen voit tehdä sen jumalaisen kullin hyväksi.

• Anonyymi

tiedän tunteen olen jäänyt kaipamaan sitä tunnetta ,onhan mahtavaa kun rauhassa sa toimia veneily kautta odotan,ehkä jotain mukavaa löytyy kesällä

• Anonyymi

Multa saisit ottaa suihin mutta haluaisin ottaa myös sulta varmasti. Oman lastin ottanut suuhun kyllä ja kiihottavaa maistella omaa. Mutta haluaisin että joku ampuisi muutaman päivän kunnon lastin mun suuhun ilman että ite olen tullut ja aivan kiimassa. Ja todella haluaisin että olet kehittänyt monen päivän paineet ja räjähdät mun suuhun... Oman tulon jälkeen maku menee joskus. Olisitko treen läheltä? Ajan vaikka heti luokse.

• Anonyymi

Olisihan mahtavaa kun ottaisit suuhun kulliani. Saisit itse päättää mihin haluaisit että laukean. Voisin hyvin laueta sinun kullisi päälle, ehkä parasta jos ottaisit molemmat kullit samaan käteen ja runkkaisit niitä ja lauleaisin kulliasi vasten. Ensimmäiset Sykäykset lentäisi pois kullistasi mutta loput valuisivat pitkin kullejamme. Ottaisin mielelläni spermaisen kullisi suuhuni ja imisin sinua jotta saisin sinut laukeamaan. Mihin itse haluaisit laueta tämän jälkeen? T: Ukm 46

• Anonyymi

Ukm46, missä nähtäis? Haluaisin laueta kunnon ison latauksen sun nieluun. Mutta ensin haluan että lataat ison satsin mun suuhun että saan maistella sitä. Toki saisit kyllä pannakin mua, haluaisin kokea sun kovan kalun sisällä. Ja saat ladata mällit pohjaan.

• Anonyymi

Muistan 20 vuoden takaa kun imin puoli tutun vanhemman miehen kullia ja laukesi suuhuni enkä pystynyt sitä nielemään. Vasta viimeisen vuoden aikana jäänyt pois sperman ällötys suussa. Nykyään kun runkkaan niin mielelläni ajaudun saunan lauteille jossa helppo nostaa jalat kattoon ja ampua kaikki spermat suuhun. Nykyään maistuu hyvältä ja kiihottaa sperma suussa. Ukm 45

• Anonyymi

Minä en myöskään pysty nielemään mutta annan kyllä kaverin laueta suuhuni. Valutan ne ulos tai sylkäsen . Kaveri pystyy nielemään minun lastit. Olenme 6 kymppisiä ukkomiehiä ja tapaamme 3-4 kertaa kuukaudessa.

• Anonyymi

Minua kiihottaa se hetki kun saan laueta miehen suuhun.

• Mistpäin oot 64v. JKL

• Anonyymi

Olen cd ja alistuva. Imen ja nielen sperman, se on aivan luonnolista. Myös taakse ja nieluun naiminen sekä kasvoille laukeaminen.

• Anonyymi

Kummallekkin kiihoittavaa kun otat kasvoille. Kaveri voi vaikka kielellään puhdistaa sperman pois

• Anonyymi

Minä otan yksipuolisesti suuhun ja nielen aina kaikki mitä annetaan. Se on imettäjän sperman kunnioitusta ettei pois syljetä. Ja minä siis Oulun seudulla

• Anonyymi

M55 kiinnostui,mua sais imeä.

• Anonyymi

Aika surkeaa toimintaa jättää nielemättä. Imen ja imetän. Oulu M51

• Anonyymi

Ota sperma omaan käteen siitä voi maistella jos haluaa

• Mistä moinen ajatus, ei sitä tiedä ennenkun ekaa kertaa lasti on suussa. Voihan sen sylkeä vaikka wcpönttöön.

• Anonyymi

pidän vinyyli hanskaa kädessä kun otan suuhun ja runkkaan , lastin otan hanska käden kämmenelle ja sit vedän hanskan pois kädestä

• Suuhun ja nielen aina. Jos imettäjä haluaa videoida niin silloin naamalle.

• Anonyymi

Hyvä konsti on pitää toisessa kädessä paperituppoa johon sperma ja toisella kädellä runkkaa toiselta.

M48v

• Anonyymi00034

Voi myös luonnossa sylkäistä sperman pois tai sylkäisee talouspaperiin, itseäni aina mukana talouspaperia ja liukastetta.

• Anonyymi00035

Ite haluun et mies lennättää spermat mun päälle mihin vaan. Kasvoille tai kullin päälle on parasta. Siitä sitten sormella voi mälliä levittää ja maistella. Pidän erityisen paljon sperman tuoksusta, kiimasta haistella sitä.

• Anonyymi00036

Ei kai sillä väliä mihin mällit lentää,pääasia että kaveri laukeaa,osa voi tulla kasvoille tai rinnuksille ja lopuksi voi ottaa spermaisen kalun suuhun ja maistella sitä.
      Oman kullin voi laukaista ja toinen ottaa suuhun tai päällensä halujensa mukaan.

• Anonyymi00037

Minä tykkään vain runkata kun toinen katsoo ja joskus haluan runkata toisen kalua mutta pääasiassa pelkkä runkkaus kun toinen katselee ja saa myös runkata.
      Jos on hyvin siisti ja posliini tai lähes posliini niin jos on kova kiima niin voin panna takaapäin. Tällaista ei ole tapahtunut kuin kolme kertaa.
      Viimeinen kerta oli vuosia vuosia sitten kun MTV3 chatin kautta tapasin nuorehkon miehen joka oli hyvin houkka ja täysin posliini. Kiihotti älyttömästi panna takaapäin ja laukesin peppuun sisälle. Hyvälle tuoksuva, hoikka ja posliini ja tyttömäinen kiihottaa

• Mua kiihottas runkata toisen kanssa ja katsella vierestä toisen runkkaamista voisin hyvällä toisen palleja..

• Anonyymi00039
        jvssuomi kirjoitti:

Mua kiihottas runkata toisen kanssa ja katsella vierestä toisen runkkaamista voisin hyvällä toisen palleja..

Samaa tekee mieli turuus 17 kulli

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Samaa tekee mieli turuus 17 kulli

Ootko nyt kulli kourassa,mulla on kiihotus menossa?😋

• jvssuomi kirjoitti:

Mua kiihottas runkata toisen kanssa ja katsella vierestä toisen runkkaamista voisin hyvällä toisen palleja..

Mäkin haluan runkkailua yhdessä ja katsoa kun toinen laukeaa. Samalla voi auttaa kädellä tulemaan.

• Anonyymi00041
      UUSI

Miksi ei voi ottaa suuhun ja niellä. Jos on pahaa, niin kerranhan se vain kirpaisee. Huuhtelee jollakin heti maun pois suusta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      120
      3521
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      220
      2527
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      214
      1965
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1792
    5. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      52
      1177
    6. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      997
    7. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      18
      885
    8. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      879
    9. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      26
      811
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      71
      767
    Aihe