Kiitos helvetin paljon SoTe

Anonyymi-ap

Kysyn vaan tunteeko kukaan virolaistaustaista lääkäriä nimeltään H Voites?

Onko kyseessä oikeasti hyvä lääkäri? Vai täysi huijari? Eli kova puhumaan jopa yliajalla mutta mitään ei saa aikaan!

Omalla kohdalla oman asiani eteen oman soteyksikköni kohdalla oman etuuteni vuoksi varattiin hänelle etävastaanotto aika jo joulukuulle eli hyvissä ajoin että uusi lausunto saataisiin toimitettua että sen käsittelyyn jäisi aikaa koska etuuteni päättyy ensikuun lopussa.

Eri lausuntojen saapumisia kaikkiin niihin tarkoitettuihin paikkoihin on tiedusteltu ja kysytty... Mutta kyseinen lääkäri ei ole niitä edelleenkään toimittanut ja itse lääkärinajastani nuita kaikkia eri lausuntoja varten on kulunut jo 2 kuukautta!!!

Etuuteni on nyt päättymässä! Ja olen joutumassa todella suuriin vaikeuksiin koska tämä kyseinen lääkäri ei ole mihinkään lausuntojani toimittanut edes käsiteltäviksi!!!!

En tiedä missäpäin suomea edes kyseinen lääkäri vaikuttaa koska ajallanikin oli etäyhteydellä!!!

Otan tämän julkaisun riskin koska olen joutumassa hänen tekemättömien töidensä vuoksi todella suuriin vaikeuksiin!!!

Nyt on melkoinen epäluottamuslause omaa "kädetöntä" soteyksikköäni ja kyseistä lääkäriä kohtaan!!! Varsinkin koska vaikeuksiin joutumiseni ja asioitteni hoitamatta jättäminen ei ole omaa syytäni!!!

This is DISASTER

2

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä luota virolaisiin!

• Anonyymi

Äläkä soteen! Koska sotelaisille kaikki mielenterveyspotilaat ovat kaikki vain pieniä yleisiä muurahaisia muiden joukossa! Niille tärkeintä on vaan tämän suomen surkean yhteiskunnan palveleminen tämän kokoomushallintoisen maan "työllistymis"tilastojen parantamiseen niin kuin TE-viranomaisillakin ajattelematta yhtään sitä miten suuriin ongelmiin tällä tavoin voivat meitä yksittäisiä ihmisiä ajaa juuri tuolla "kädettömyydellään", niinkuin TE-viranomaisillakaan ei ole kiinnostusta miten yksittäiset asiakkaat reagoivat heidän painostukseensa ja ongelmissa olevien ihmisten kohdalla vaan heille tärkeää on korjata suomen työllistymistilastoja naurettavine 9€/ päivä "kuntoutuksillaan" että meidän kusipää pääministeri saa vierailuilla kaikilla TE-viranomaisilla käydessään kävellä leuka pystyssä ja naama virneessä käyden kehumassa miten hyvin korjaatte tilastoja kun saatte peloteltua jengiä väkisin 9€/päivä "kuntoutuksiin" ja samalla sanomalla että nekin pitäisi vähentää 4,5€/päivä ja lisää leikkaamalla köyhiltä kansalaisilta koska valtiolla menee niin huonosti ja kokoomuslaiset ja muut oikeistolaiset tarvitsevat köyhiltä kansalaisilta lisää fyrkkaa taskuun !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2223
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1955
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1528
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1197
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1104
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1078
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      61
      915
    Aihe