Saatiin kimppaan iso 193cm 95kg ja melko isolla kalulla varustettu.
Mies nuoli ensin vaimoani ja käytti liukkaria pillussa ja siveli kalunsa liukkarilla ennen kuin alkoi panna vaimoani.
Arvelutti kun pieni vaimoni levitti säärensä kaikin puolin isolle miehelle.
Kun mies työntyi 32v 159cm 46kg vaimoni pilluun niin vaimoni huokaili mutta alkoi näyttää nautintoaan.
Sanoi sen olleen todella nautittavaa vaikka vähän sattui kun mies tuli häneen.
Kysyin vaimolta haluaako hän perjantaina uusinnan niin hän haluaa todellakin.
Vaimoni sai isoa
28
3090
Vastaukset
- Anonyymi
Antoiko paljaalla?
- Anonyymi
Antoi paljaalla.
Oli todella kiihoittavaa kun iso mies panee pientä naista.
Vaimo näytti pikkutytöltä jota iso mies panee?
- Anonyymi
Ota kuvaa perjantaina ja jaa tämä nautinto
- Anonyymi
Otan jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.
Mies kertoi olevansa vaimonsa luvalla panemassa vaimoani ja tulee perjantaina uudestaan
- Anonyymi
Ja sen pituinen se ,/,
- Anonyymi
Mies soitti ja tiedusteli, onko vaimoni vielä samaa mieltä että haluaa hänen tulevan huomenna?
Vaimo sanoi ettei ole muuttanut mieltään ja odottaa jo huomista.
Vaimo on kiimainen jo nyt ja haluaa panna. - Anonyymi
Puhuttiin vaimon kanssa siitä kun vieraamme tulee panemaan vaimoani.
Panin vaimoani ja juteltiin ja en kestänyt kovin pitkään mutta olin uudessa iskussa nopeasti.
Vaimoni ei halunnut antaa enää minulle vaan sanoi että hänen täytyy olla kaikin puolin kunnossa kun meidän vieras qtulee.
Hänen täytyy jaksaa ja pystyä antamaan myös vieraallemme kuinka paljon tämä haluaa.
Minä saan sitten kun vieras on nussinut ensin.
Säästeleekö toiset rouvat pillua vierasta varten ettei oma mies saa panna ennen kuin vieras on pannut ensin.
Silä kyllä ymmärrän kun tällä miehellä on niin iso että vaimon paikat kipeytyi vähän viime kerralla.- Anonyymi
Saan panna ennen kuin tavataan vieras, mutta pitää lopettaa ennen laukeamista. Vieraan lauettua vaimon sisään välillä nuolen pillun puhtaaksi ja välillä panen suoraan jälkiliukkailla ja ruiskin omani vieraan spermojen joukkoon.
- Anonyymi
Oletko ajatellut kysyä vieraalta ne että antaisitko sen vaimo sinun panna sitä . Saisit sinäkin vierasta
- Anonyymi
En ole kysynyt.
Olen välillä saanut panna vaimon tyttöystävän kanssa.
- Anonyymi
Nyt vaimo on innoissaan.
Isokaluinen panomies pääsee klo: 12.00 ja tulee meille noin klo: 12:20-12:30.
Kauankohan menee ennen kuin saadaan vaimolta pillua tai näen kun vieras panee vaimoa ja pääsen otse panemaan kun toinen pitää taukoa. - Anonyymi
Otat vaimoa kiinni niskasta ja pakotat hänet ohjaamaan ja katsomaan vieraan miehen isoa kyrpä, kun se painuu vaimosi tiukkaan ja märkään pilluun. ”Kuuntele ja katso kuinka sinun kiimainen pillu litisee, kun tuo iso kyrpä painuu sisään sinuun! Purista sitä!” Vaimo huokailee ja voihkii valtavasta halustaan, jollaista et ole koskaan ennen hänestä kuullut.
- Anonyymi
Tuhma narttu! Et kai vaan kiihotu tuosta vieraasta isosta kyrvästä? En ole nähnyt sinua koskaan noin kiimaisena ja märkänä. Tuo kyrpä nussii sinua tänään toistuvasti. Senkin jälkeen, kun et enää jaksa. Ahnas pillusi saa tänään todella isoa kyrpää paljon ja kauan. Anelet sitä silti sisääsi, vaikka olet aivan loppu. Tulet saamaan loputtomasti orgasmeja.
- Anonyymi
Vieraamme on lähdössä ja vaimoa on pantu mitä pillu on kestänyt.
Vieraalla jäi kuti piippuun ja vaimo imi lastin suuhun ja spermat valuu suupielestä kun tuli niin iso lasti.
En kyllä suutele vaimoa ennen kuin on huuhtonut suunsa vieraan spermasta puhtaaksi.
Nyt en saa edes panna kun liian isolla on pantu tosi monta kertaa.
Vaimo imi kalun pystyyn useamman kerran tänään.
Rouvan pillu on kunnolla pantu.
Rouva 32v 159cm 46kg on nyt tyytyväinen vieraan panema vaimoni. - Anonyymi
Netistä löytyi sopivantuntuinen nuori kaveri jonka kutsuimme käymään. Päästyämme sänkyyn kaveri halusi takaa päin, oli hämärää eikä vaimo nähnyt mitä saisi pilluunsa. Nuolin pillun ja kaveri kiipesi sänkyyn, paljastui hirvittävä kyrpä ja suoraan levittämieni pillunhuulten väliin. Puoli kyrpää sisällä kun vaimoni kiljui ja yritti irti, kiimainen poika painoi alleen ja koko jättikyrpä juurta myöden sisään. Kauhea rynkytys ja vaimo uikutti alla, jotenkin jähmetyin katsomaan ja annoin vain jatkua, viimein kaveri murisi kuin eläin ja survoi spermat sisään. Kaveri veti hitaasti kyrvän ulos ja syöksyin nuolemaan pillua, maistui sperma ja hiukan veri. Kaveri sai mitä luvattin eikä vaimo kiukutellut hänelle, nuori kaveri ja kova kiima. Soitti seuraavalla viikolla, halusi uusintaa, vaimoni ei uskaltanut ottaa, minä olisin halunnut nähdä uusinnan.
- Anonyymi
Saisipa vaimoni tuota poikaa ilman ehkäisyä. Joskus vaimolta hiukan verta myös tullut pillusta kovan kiimapanon jälkeen, sanoo kyllä nauttineensa eikä huomannut kipua.
- Anonyymi
Hauskoja fantasioita.
- Anonyymi
Olikohan juttu minusta, on jo aikaa kun sai kutsun parin luo.Sulla on hevosen kyrpä nainen sanoi kun erottiin, antoi kiimasen kielarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan juttu minusta, on jo aikaa kun sai kutsun parin luo.Sulla on hevosen kyrpä nainen sanoi kun erottiin, antoi kiimasen kielarin.
Kuinka iso se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka iso se on?
Tosi juttu,olin vieressä toisella kertaa kun kaverini vaimo sai jättikyrpää. Ensin oli sanonut ettei halua koskaan vaan niin jäi koukkuun.
- Anonyymi
Ruiskiiko kyrpäsi kalsareihisi kun näet miten naistasi/vaimoasi nussitaan, saan aina orgasmin kun vaimoni saa kyrpää ja saa ruiskuorgasmin. Kusi lentää pillusta pitkin sänkyä. varmaan viidennet patjat, vaadin et ainakin kuukausi pidetään ennen vaihtoa, ihana sperman ja vaimoni kusen haju, kyrpä seisoo pelkästä hajusta.
- Anonyymi
Kuinka monen vaimo on ollut alasti hierojalla saana orgguja mut ei antanut naida
- Anonyymi
Antaisin vieraan keihästää vaimon pillun et taju kankaalla, on kauhea kiimaperse vaan kotona pihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisin vieraan keihästää vaimon pillun et taju kankaalla, on kauhea kiimaperse vaan kotona pihtaa.
Onko hänellä minkälainen perse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä minkälainen perse?
Iso pyöreä,roikkuvat pillunhuulet, persereikä vähän ulkoneva, paksut reidet ja isot utareet.
- Anonyymi
Joo, olen katsonut vierestä kun ihan tavallisen näköistä lihavaa vaimoani on naitu asuntoautossa leirintäalueella. Se oli vielä kun ensimmäisen kerran mentiin sinne lainaautolla. Ei suunniteltu etukäteen, istuttiin iltaa ja mentiin kolmestaan autoon. Vaimo pari kertaa pyllisti ja kaveri kehui näkymää. Kysyi suoraan saisiko naida. Takaa päin pani ja laski sisään aika nopeasti. Vaimoni sanoi jälkeenpäin ettei häntä ole ennen naitu noin suurella kalulla, spermaa tuli todella paljon ja voimalla. Olisi tullut varmasti raskaaksi, mutta oli jo valmiiksi tiineenä.
- Anonyymi
Höpö höpö.....mitä isoompi köriläs niin sitä pieni munaisempi hän ompi eli älä jauha paskoo
- Anonyymi
Kävimme viimeviikon perjantaina kapakassa ja myöhemmin illalla tutustuimme yhteen nuorempaan mieheen , noin 30 v ja minä olen 54 ja vaimoni 53 v . Mies lähti meille jatkoille . Meille kun saavuimme niin kattelin kaikille paukkuja ja parit juotuamme ehdotin saunaa ja vieraamme halusi kans saunaan ja niin vaimonikin , olin jo kapakassa huomannut miten mies oli vilkuillut vaimoani ja olikin tämän kanssa tullut hyvin toimeen . Saunaan mennessämme ja riisuttuamme vaatteet niin kyllä vieraamme kalussa oli kokoa veltonakin ja huomasin kuinka vaimoni katseli miehen kalua , saunottuamme ja laitettuamme pyyhkeet ympärillämme jatkoimme huomista , vaimoni lähti siitä tupakalle niin mies kehui vaimoani ja sanoi että , on sulla hemaseva vaimo tollasta kun saisikin , minä siihen , haluaisitko naia vaimoani hän varmasti antais sulle mielellään . Mies siihen ootko tosisas saisko vaimoani panna ja minä nyökkäsin. Vaimon tullessa takaisin niin mies siirtyi sohvalle vaimoni viereen ja alkoi hivelemään hänen paljasta säästä, vaimoni antoi sen tapahtua vaan levitti enemmän sääriään auki ja mies käytti tilaisuutta hyväkseen ja laittoi kätensä pillulle ja sanoi vaimolleni hän haluaa tätä , vaimoni katsoi minua sekä kysyi , käykö se , sanoin siitä vaan ja samantien mies ja vaimoni lähtivät makuuhuoneeseen . Kävin jonkin ajan päästä kurkkaamassa ja siellä mies nussi kovalla vauhdilla vaimoani ja vaimo ulisi sekä kuiskaili ihanaa on se iso , työnnä syvemmälle , minä lähdin takaisin olohuoneeseen . Kyllä kesti kauan ainakin tunti ennenkuin tulivat makkarista ja kyllä oli vaimoni saaneen näköinen ja mies sanoikin minulle , kyllä vaimosi oli ihana joten sain panna sitä kaksi kerta ja vieläpä ei tarvinnut kortsua sillä vaimos ei huolinut sellaista . Ilta jatkui vielä jonkin aikaa ja vieraamme jäi koko viikonlopuksi ja kyllä vaimoni sai kullia ja kunnolla vieraaltamme sekä minulta .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967