Kävin eilen siellä ja meinasin oksentaa kun ahdisti niin kovasti. Työntekijä nainen laittoi minulle että ei työnhakuvelvoitetta. Sanoi että hoidetaan jatkossa puhelimitse asiat. Sanoi myös ettei orimattilassa ole edes työtä tarjolla tällä hetkellä vaikka olisit terve.
Työvoimapalvelussa käynti päivitys
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Joo näinhän se on kun Persut ja kokoomus ovat asiat kusseet.
- Anonyymi
Orimattilassa ei ole töitä vaikka olemme maakunnan yritysystävällisin. Siinä sitten tahkoot vaan.
Onneksi et saanu sanktioita, vaan saat nauttia yhteiskunnan hoivasta. - Anonyymi
Maan kyllähän niitä aina töitä on kun laitetaan se vaan pyörimään virma ruvetaan tekemään leninkejä akat leninkejä tekemään ja niitä myydään itään inan kauppa on se mikä pelastaa paikkakunnan ja Suomen muistatteko joku aikoinaan virke oli ja siellä oli muistatteko te virkeä ja siellä naiset neulo teki leninkejä niitä myytiin sitten venäjälle ja neuvostoliittoon se on se mikä pelastaa Orimattilan ja koko suomen idän kauppa sillä se menee näin se menee ei niitä mikään muu pelasta kun raaka teollisuus niin
- Anonyymi
Siis totta kai mä muista Virkeä. Aina kaiholla kaipailen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis totta kai mä muista Virkeä. Aina kaiholla kaipailen :D
Mä muistan Villastehdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020