Kaverin nainen saunassa alasti myös

Anonyymi-ap

Kaveripariskunta piti kekkereitä uudessa asunnossaan. Myöhemmin illalla olin vain jäljellä pariskunnan kanssa ja mies kysyi vielä saunomaan. En viitsinyt kieltäytyä saunasta ja tovin päästä olimmekin jo löylyissä. Kerran kerkesimme käydä vilvoittelemassa, kunnes hänen avopuolisonsa kysyi päästä saunaan mukaan. Kaverille tämä oli ok ja kysyi, että onko minulle myös. Sanoin tyyliin ”joo”. Hetken päästä nainen tuli alasti suihkuun ja siitä suoraa saunaan miehensä viereen istumaan peittelemättä mitään.

Päässä liikkui yhtä sun ja toista ja mietin, että mihin tämä oikein johtaa. Vaikea uskoa, että ilman taka-ajatusta nainen tulee alasti saunaan.

Toisella kierroksella nainen istui keskellä ja varmasti näki varustukseni kuin myös minä hänen paikkansa.
Viatonta ja tahatonta naiselta? Olisiko pitänyt rohjeta kysymää taka-ajatuksista ja jos niin miten?

-M33

13

1479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upea tilanne eikä varmaan taka-ajatuksia sen kummemmin. Mielellään olisin vastaavassa tilanteessa

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trololoo ääliöt

Noin huutelee itse ääliöitten ääliö.

• Anonyymi

Itse saunon välillä kaveripariskunnan kanssa yhdessä ja välillä ainoastaan vaimonsa kanssa.
      Aina alasti tottakai, mutta ei meidän välillä muuten mitään ole.
      M43

• Anonyymi

Toki en pistäisi vastaan, jos olisi sellainenkin kaveripariskunta jonka kanssa touhuta muutakin
        M43 Satakunta

• Anonyymi

Kesämökillä vaimon veljen ja hänen vaimonsa kanssa aina saunomme alasti, kihelmöihän silloin kun otettu paukkuja enemmän. Kerran halinut ja suudellut hänen vaimon kanssa, onneksi emme menneet pidemmälle. T. M 44

• Anonyymi

Mee spede hevon kuuseen jauhamaan lööperiä buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee spede hevon kuuseen jauhamaan lööperiä buaahaa

Et sä sieltä niuvanniemeltä spede mihinkään kuuseen pääse.. Sieltä buaahaatas päästelet.

• Anonyymi

Eikö tuossa tullut tilaisuustta nussia edes ihan hiukan halukasta kaverin vaimoa? Ihte olisin pessyt tämän selkää, kourinut takaa liukkaita tisseja ja työntänyt kulin pyllynposkien väliin.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Tuommoisen toiminnan seurauksena on vaimoni ottanut useamman kullin pilluunsa. Homma on lähtenyt pienestä koskettelusta peseytyminen yhteydessä. Kädet ovat hakeutuneet tisseille. Muuta ei tarvita. Vaimo nojautuu eteenpäin ja kova kulli liukuu märkään pilluun. Tuo on se mitä vaimo haluaa.

• Anonyymi

Oma vaimoni ainakin nauttii kun saada esitellä alastonta vartaloaan muille miehille.

• Anonyymi

Esittelin kookasta kulliani kaikille saunassa oleville naisilla jonka jälkeen Helmi-Orvokin selkä jännittyi kaarelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe