Neuvoja kaivataan

Anonyymi-ap

Nuorena opiskelin itseni yo-merkonomiksi ja minulla oli perhe. Olen silti ryypännyt 2 omakotitaloa, perityn osakehuoneiston, 2 vaimoa, liudan tyttöystäviä ja syksyllä dokasin vuokra-asuntoni.
Lapset eivät halua tavata minua vaikken koskaan kovin väkivaltainen ollut, mutta kurin osasin pitää.
Autoja oli ja meni. Ajokortti meni lokakuussa 2021 aiheutettuani vakavan onnettomuuden, jossa vammautui ihmisiä. Vältin vankilan syyntakeettomuuden takia, koska olin karkumatkalla pakkohoidosta. Uutta ajokorttia en saanut vaikka se edesauttaisi raitistumista. Syy ovat kuulema säännölliset putkareissut, epävakaa persoonallisuus ja hoitojaksot eri päihdekuntoutuksen-ja psykiatrian laitoksissa. Syyskuusta asti olen asunut tuttujen juoppojen kämpissä. Iltapäivisin kun on vetänyt ponua tai korviketta palautuu toimintakyky. Jengissämme ei ole väkivaltaisia ihmisiä, vaan olemme enemmän tälläisiä rauhallisia tissuttelijoita ja seuraamme aktiivisesti urheilua aina, kun kämpässä on toimiva tv. Tästä kierteestä ei vaan pääse irti. Putken alkaessa menee kuukausia vailla muistia. Ihme, että vielä aivot toimii ja järki päässä. Onko kukaan noussut näin pohjalta? Ilman lääkkeitä ei ole mitenkään mahdollista, mutta reseptiä ei anneta vaikka mitä selittäisi.

11

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

" a-klinikalle sitten vaan, on sitä muutkin raitistuneet. "

-salli minun nauraa!

t. katkon vakio

• Anonyymi

Näyttää siltä, että järkeä ei ole koskaan ollutkaan. Muuten et olisi tuossa jamassa.

• Anonyymi

Miksi turhaa enää lopettaa? Olet sössinyt jo kaiken niin anna mennä vaan päätyyn asti.

• Anonyymi

Kokemusta vain muista asioista, vaikkapa laihduttamisesta.

1. Lopeta täysin asioita, esim. kalja viina tms, älä ajattele vähentää.

2. Käy ulkona , vaikka vain talon kiertäisi jos jaksaa , joka päivä.

3 pitää myös ajatella, ei se niin vakavaa ole vaikka oleilee kotoina verhot kiinni.
      Ei se kokonaiskunto kokonaan laske.

• Anonyymi

Aloittaja: En minä paljon yhteiskunnalta pyydä, työpaikan, palkkaa ja asunnon. Olin hyvä esimies ja kaupallista osaamista on. Osaan työn vieläkin, vaikka aikaa 25 vuotta. Yhteiskunta on unohtanut meidät, jotka haluaisivat vielä yrittää.

• Anonyymi

Minulle kohtalaisena ottomiehenä selkis vasta yli 75v, ettei viina sovi minulle juuri ollenkaan. Surkeinta, että nuorin veljeni sanoi, että hän on joutunut jättämään %-juomat kokonaan pois.

Velatkin alkoivat tuntua saatavilta kun ryypin sai. Holtiton rahan tuhlaus on silti yhä päällä. Jatkuva posan sippitilanne laukesi kun tulotkin ovat pienenlaiset.
      Nyt lantit riittävät siihen niukkaan toimeentuloon, jota ehkä puolet suomalaisista potee.
      Tuntuu jo paremmalta kun aurinko nousee aamuisin pari minsaa aikaisemmin.

Ei ole muuta keinoa kuin pitää se korkki kiinni aineista, joita ilmankin toimeen tulee.

• Anonyymi

Kiitä Luojaa saamastasi elämän kirjosta, useimmilla on tasaisen harmaata ja ikävää vaellusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitä Luojaa saamastasi elämän kirjosta, useimmilla on tasaisen harmaata ja ikävää vaellusta

Anna elämäsi Jeesukselle. Minä nousin suosta ,ja elämä muuttui äkisti. Sain ikäänkuin toiset aivot. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.

• Anonyymi

Kokeile piriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2635
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      49
      1835
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      148
      1412
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      354
      1357
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      349
      1296
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1216
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      58
      1156
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1076
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      986
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      903
    Aihe