Olisikohan etelä pohjanmaa +100 kilometriä naista käytettäväksi ikä on sivu seikka, halut ratkaisee...
Kiinnostunut +50mies
7
457
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Tässäpä olisi uskoisin , jopa erittäi himottava kiihkeä rouva 51v. Olen rintava jämäkät isot ovat tissit. Olen tanakka takapyllyne, 161cm noi 70 kg
Pukeudun tyylikkäisi jakkupukuihin, kuten alusvaatetus on sexikästä, joista sexi tihkuu näkyviin.
Olen todellakin himokkaa halukas rouva,otettavaksi
tosi toimintaan, miksi emme päästäisi himo syntisiä
lihoja rajuu toimintaa, sitä olen vailla,tunnen sen kiiman mikä mua riivaa,nylonsilkki alushousujeni
haarojeni sisällä,kiima se on mikä vittuani riivaa.
Että tästä lädetää,olen Seinäjoen maisemissa.
Tätä todella vilpittömästi haluan , kotona tätä en saa, vaikka kuinka himoon tarviin kyrpää sisääni.
Tosi on näin.- Anonyymi
No niin vaikutat juurikin siltä mitä haen.
Ja vieläpä samalla paikkakunnalla,
Nyt pitäisi saada sinuun yhteyttä jotain kautta? Täällä olisi Nelikymppinen sinkku Mies Seinäjoella joka Olisi kiinnostunut Nauttimaan Aikuisen Naisen aisen kanssa😉Ota yhteyttä😉
- Anonyymi
Kerran eräs kiimainen a leskinainen halusi kovasti munaa. Muutaman kerran tavatessamme nussimme ja halusi i vielä nuolla mulkun puhtaaksi. Ai vot.... mikä tunne
- Anonyymi
Onko kysymys ryhmäseksistä? Tämä on ryhmäseksipalsta.
- Anonyymi
No sexi se pääasia on..
- Anonyymi
Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista? Voit olla vapaata varattu. M43
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967