Olisikohan etelä pohjanmaa +100 kilometriä naista käytettäväksi ikä on sivu seikka, halut ratkaisee...
Kiinnostunut +50mies
6
330
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Tässäpä olisi uskoisin , jopa erittäi himottava kiihkeä rouva 51v. Olen rintava jämäkät isot ovat tissit. Olen tanakka takapyllyne, 161cm noi 70 kg
Pukeudun tyylikkäisi jakkupukuihin, kuten alusvaatetus on sexikästä, joista sexi tihkuu näkyviin.
Olen todellakin himokkaa halukas rouva,otettavaksi
tosi toimintaan, miksi emme päästäisi himo syntisiä
lihoja rajuu toimintaa, sitä olen vailla,tunnen sen kiiman mikä mua riivaa,nylonsilkki alushousujeni
haarojeni sisällä,kiima se on mikä vittuani riivaa.
Että tästä lädetää,olen Seinäjoen maisemissa.
Tätä todella vilpittömästi haluan , kotona tätä en saa, vaikka kuinka himoon tarviin kyrpää sisääni.
Tosi on näin.- Anonyymi
No niin vaikutat juurikin siltä mitä haen.
Ja vieläpä samalla paikkakunnalla,
Nyt pitäisi saada sinuun yhteyttä jotain kautta? Täällä olisi Nelikymppinen sinkku Mies Seinäjoella joka Olisi kiinnostunut Nauttimaan Aikuisen Naisen aisen kanssa😉Ota yhteyttä😉
- AnonyymiUUSI
Kerran eräs kiimainen a leskinainen halusi kovasti munaa. Muutaman kerran tavatessamme nussimme ja halusi i vielä nuolla mulkun puhtaaksi. Ai vot.... mikä tunne
- AnonyymiUUSI
Onko kysymys ryhmäseksistä? Tämä on ryhmäseksipalsta.
- AnonyymiUUSI
No sexi se pääasia on..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️511889- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608