Olisikohan etelä pohjanmaa +100 kilometriä naista käytettäväksi ikä on sivu seikka, halut ratkaisee...
Kiinnostunut +50mies
7
544
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Tässäpä olisi uskoisin , jopa erittäi himottava kiihkeä rouva 51v. Olen rintava jämäkät isot ovat tissit. Olen tanakka takapyllyne, 161cm noi 70 kg
Pukeudun tyylikkäisi jakkupukuihin, kuten alusvaatetus on sexikästä, joista sexi tihkuu näkyviin.
Olen todellakin himokkaa halukas rouva,otettavaksi
tosi toimintaan, miksi emme päästäisi himo syntisiä
lihoja rajuu toimintaa, sitä olen vailla,tunnen sen kiiman mikä mua riivaa,nylonsilkki alushousujeni
haarojeni sisällä,kiima se on mikä vittuani riivaa.
Että tästä lädetää,olen Seinäjoen maisemissa.
Tätä todella vilpittömästi haluan , kotona tätä en saa, vaikka kuinka himoon tarviin kyrpää sisääni.
Tosi on näin.- Anonyymi
No niin vaikutat juurikin siltä mitä haen.
Ja vieläpä samalla paikkakunnalla,
Nyt pitäisi saada sinuun yhteyttä jotain kautta? Täällä olisi Nelikymppinen sinkku Mies Seinäjoella joka Olisi kiinnostunut Nauttimaan Aikuisen Naisen aisen kanssa😉Ota yhteyttä😉
- Anonyymi
Kerran eräs kiimainen a leskinainen halusi kovasti munaa. Muutaman kerran tavatessamme nussimme ja halusi i vielä nuolla mulkun puhtaaksi. Ai vot.... mikä tunne
- Anonyymi
Onko kysymys ryhmäseksistä? Tämä on ryhmäseksipalsta.
- Anonyymi
No sexi se pääasia on..
- Anonyymi
Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista? Voit olla vapaata varattu. M43
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691