Peto on saanut kuolinhaavan

Anonyymi-ap

G-8 maat edustavat Petoa, Venäjä jää niistä pois. Ilmestyskirjan mukaan Pedolla on seitsemän päätä. Peto on tämä heprealaisessa mytologiassa mainittu merihirviö, islamilaiset tuntevat hänet nimellä Leviathan.

00

13

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leviathan asuu Grönlannin eduatalla

• Anonyymi

Vihan ajan ensimmäinen jakso on päättymässä, toinen jakso käynnistyy noin 12 vuoden kuluttua, jolloin Peto virkistyy.

Noin 11 vuoden kuluttua tapahtuu Tempaus, helmikuussa 2036 alkaa Harmageddon. Viimeinen tuomio ja maailmanloppu tulee noin vuonna 2040.

00

• Anonyymi

Kun sitä ei Jumalan Poikakaan tiedä, mistä sinä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan tiedä, kaikki merkit kyllä viittaavat , että loppu on lähellä!

• Anonyymi

Vihan aika alko viime vuonna toista vihan aikaa ei ole peto vihaa ihmisiä ens kevääseen jolloin tulee amerigedon ja maailman loppua ei tule Jumala tempaa uskovaiset ylös runsaan kuukauden kuluttuaaa poltetaan jonka jälkeen uusi Jerusalem laskeutuu alas

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen Jumalan Poika, Ikaros-00 jr. Jeesus on minun velipuoli, meillä on sama äiti enkeli Gabriel.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Minä olen Jumalan Poika, Ikaros-00 jr. Jeesus on minun velipuoli, meillä on sama äiti enkeli Gabriel.

Olet Juudas Tuomas Jeesuksen kavaltaja Juudas Simeon oli isäsi joka raiskasi neitsyt Marian ja tappo Joosefin ja yritti tappaa minut joka olen Jeesuksen morsian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Juudas Tuomas Jeesuksen kavaltaja Juudas Simeon oli isäsi joka raiskasi neitsyt Marian ja tappo Joosefin ja yritti tappaa minut joka olen Jeesuksen morsian

eiku siis serkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku siis serkku

Neitsyt Maria oli kososlaisen Joosef oli ihan normaali mut ei se onnistunut päästää sitä päiviltä ja se palas hakemaan Jeesuksen ruumiin

• Anonyymi

Eikös sen vamma parantunut ?

• Anonyymi

Ehkä tapahtunut viime vuonna

• Kyllä se paranee noin 12 vuoden kuluttua.

• SRK on pahin petoviili.☠️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4293
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2435
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2009
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1632
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1495
    6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      180
      1481
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      31
      1470
    8. 250
      1305
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      82
      1226
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      281
      1180
    Aihe