G-8 maat edustavat Petoa, Venäjä jää niistä pois. Ilmestyskirjan mukaan Pedolla on seitsemän päätä. Peto on tämä heprealaisessa mytologiassa mainittu merihirviö, islamilaiset tuntevat hänet nimellä Leviathan.
00
Peto on saanut kuolinhaavan
13
140
Vastaukset
- Anonyymi
Leviathan asuu Grönlannin eduatalla
- Anonyymi
Vihan ajan ensimmäinen jakso on päättymässä, toinen jakso käynnistyy noin 12 vuoden kuluttua, jolloin Peto virkistyy.
Noin 11 vuoden kuluttua tapahtuu Tempaus, helmikuussa 2036 alkaa Harmageddon. Viimeinen tuomio ja maailmanloppu tulee noin vuonna 2040.
00- Anonyymi
Kun sitä ei Jumalan Poikakaan tiedä, mistä sinä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tiedä, kaikki merkit kyllä viittaavat , että loppu on lähellä!
- Anonyymi
Vihan aika alko viime vuonna toista vihan aikaa ei ole peto vihaa ihmisiä ens kevääseen jolloin tulee amerigedon ja maailman loppua ei tule Jumala tempaa uskovaiset ylös runsaan kuukauden kuluttuaaa poltetaan jonka jälkeen uusi Jerusalem laskeutuu alas
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Jumalan Poika, Ikaros-00 jr. Jeesus on minun velipuoli, meillä on sama äiti enkeli Gabriel.
- Anonyymi
onegas-00 kirjoitti:
Minä olen Jumalan Poika, Ikaros-00 jr. Jeesus on minun velipuoli, meillä on sama äiti enkeli Gabriel.
Olet Juudas Tuomas Jeesuksen kavaltaja Juudas Simeon oli isäsi joka raiskasi neitsyt Marian ja tappo Joosefin ja yritti tappaa minut joka olen Jeesuksen morsian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Juudas Tuomas Jeesuksen kavaltaja Juudas Simeon oli isäsi joka raiskasi neitsyt Marian ja tappo Joosefin ja yritti tappaa minut joka olen Jeesuksen morsian
eiku siis serkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiku siis serkku
Neitsyt Maria oli kososlaisen Joosef oli ihan normaali mut ei se onnistunut päästää sitä päiviltä ja se palas hakemaan Jeesuksen ruumiin
- Anonyymi
Eikös sen vamma parantunut ?
- Anonyymi
Ehkä tapahtunut viime vuonna
SRK on pahin petoviili.☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424293
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222435Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972009Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3921632- 371495
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1801481Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263311470- 2501305
- 821226
- 2811180