Miten paljon veloitatte per työ esim. mainostekstistä, somepostauksesta tai uutiskirjeestä?
Olen alalla uusi. Koulutuksena markkinoinnin merkonomi ja täydentänyt tutkintoa myös viestinnän koulutuksilla. Kävin satasia maksavan copywriting koulutuksen, joka oli amerikkalaista alkuperää.
Tällä hetkellä harjoitellut ammattitaitoa muun markkinointityön ohessa freelancerina eli kokemusta karttunut sisällöntuotannosta asiakkaille mm. web designista ja sosiaalisen median hallinnasta. Haluaisin kuitenkin tarjota myös erikseen copywriter keikkoja amerikkalaiseen tapaan eli palkka per julkaisu.
Mikä olisi hyvä lähtöpalkka pyyntö ensimmäiselle vuodelle, jonka jälkeen kokemuksen karttuessa voi suoda itselleen palkan korotuksen? Onko 2000 tai 2500€ + ALV ok hinta?
Freelancer copywriter
Anonyymi-ap
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä ollaan aika kaukana siitä, että voit laskuttaa 2000€ somepostauksesta. 20€ voi olla tiukassa.
Mieti mitä tarjoat firmalle ja minkä arvoista se on. Ja sitten myyt itsesi sisään. Ja suosittelen jo tässä vaiheessa hakeutumaan palkkatöihin, niin elätkin jollain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836