Nyt lähtee isot rattaat pyörimään kun iso joukko on sitoutunut ilmiantamaan näitä kännisiä/rapulaisia laiskoja työntekijöitä/työkokeilussa olevia paska housuja. Alkaa porttivahdeilla työt lisääntymään ja pillejä kulumaan.
Ssab porttivahdit
79
2803
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä saanu aika monesta työkokeilussa olevista päivä vuoro laisesta ilmoittaa. Onneksi nykyään käytäntö että saa antaa samantien potkut että enää ei tarvii ekana antaa varoitusta vaan suoraan potkut. Nämä työkokeilussa olevat paaskahousut joutaakin saamaan potkut
T Martti- Anonyymi
Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope
Inise Iines.
- Anonyymi
No kohta se tehdas loppuu olkaa huoleti.sitten voitte puhaltaa vaikka tuubaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat on tehtaan syöpä.onneksi lessutkin lähtevät.menkää Pattijoelle harrastaan sitä mistä ei puhuta.hys hys ja lestamafia suojelee.mutta loppuu sekin homma kun menen kaupungin valtuustoon niin Pekka ja Antero saavat mitä ansaitsevat hyi hyi lestat.nuolkaa nyt tehtaalla viimeiseen tippaan ja huomatkaa totuus.
- Anonyymi
Meneekö noin.lestapaskat siellä leikkivät.hyväveli toimii.siihen tulee loppu.raahessa sama homma.pian huomaatte miten käy.lesta ei ole ihminen se on aivopesty heikko olio joka etsii ryhmästä jotain kun yksin ei uskalla edes lakata.joukossa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Vieläkin tulee mieleen henkilö, vuosia töissä Rautaruukilla eikä päivääkään selvinpäin.
- Anonyymi
Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.
- Anonyymi
Olisko ne juopot niitä joita keskijohto suojelee,näin vuosiesnaastossa vaan on käynyt ilmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.
Kyllä se sai lopputilin, ennen minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat työmiehet tuoksahtivat hieman mutta hommat tekivät.nykypolvi on tehtaalla ilmaaikisia nuolijoita eikä oikein hommat kiinnosta kun netissä ollaan yms.on nähty tämäkin.hyvää lestaveliä kestää pomon kanssa ja Pattijoki on hyvä asua lahkoveljen naapurissa.voi helvetti.
- Anonyymi
Korjaamon työkaluputkalla oli lihava, pitkä tyttö jakamassa työkaluja joskus 2000 alussa. Hyllyjen välissä saattoi tapahtua kaikkea sopimatonta. Miehenä hävettää vielä tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Voi vittu juntit noita teidän juttuja.onneksi saatte loparit kaikki ja pääsette juttelemaan maakuntiin.
- Anonyymi
Joo, yhtenään kävin "lenkkiavaimen reikää" sovittamassa, oli jännää aikaa
- Anonyymi
Eikö pelisi sopinut tyttösen tavaraan?
Olisit sormittanut ensin, niin PLUPS!
- Anonyymi
Vittu minä oon Oulaisista ja sieltä kuljen masuunilla töissä vuoro hommissa! Prkl minä tiedän melko paljon asioita ja vaikutan myös metsästys asioissa että älkää te kaupunkilais tollot viitsikö vittuilla!
- Anonyymi
Hengitä välillä. Tarviiko sitä tuollalailla meuhkata vaikka oletkin Oulaisista.
- Anonyymi
Oululaista joo ja metsästystä harrastaa.juntti mikä juntti saatanan.tule härkä puistoon niin vedän kuonoon saatanan.oulaisten juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oululaista joo ja metsästystä harrastaa.juntti mikä juntti saatanan.tule härkä puistoon niin vedän kuonoon saatanan.oulaisten juntti.
Haistappa Paska olen myös menestynyt kone kuskina. Vaikka romua tuli jopa uudesta volvosta mulle et vittuile
- Anonyymi
Ja sarkkila valaa levyseppä papereilla rairai.
- Anonyymi
Tilataan temusta paperit
- Anonyymi
Vittuako tuo Oulaisten vastapainon rommuuttaja meuhkaa?
- Anonyymi
Tulkaa masuunille kahtomaan miltä näyttää oikea työmies! Korsulla olin ykkös mies!
Oulaisten huima nousu on ollut minun ansiosta on se on niin hyvä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa masuunille kahtomaan miltä näyttää oikea työmies! Korsulla olin ykkös mies!
Oulaisten huima nousu on ollut minun ansiosta on se on niin hyväMasuinilla oli viimeksi oikeita työmiehiä 80 luvulla.nyt penikoita ja muita nuolijoita.
- Anonyymi
Olin SSAB:llä kesälomittajana valssaamon työnsuunnittelussa Raahessa. Saunaillassa Hemppa huomasi että yhdellä saunojalla oli tavallista suurempi elin. Jatkossa kaveri jolla oli suuri elin sai lisänimen tykki. Aamulla kun hän tuli töihin Hemppa tervehti häntä huommenta tykki, ja toiset taustalla ivallisesti nauroivat, ja tämä jatkui ja jatkui. Muutenkin työpaikka oli kuin lasten päiväkerho.
- Anonyymi
Kuka semmone hemppa tykin kuolaaja on ??
- Anonyymi
Raahen mafia tulee
- Anonyymi
Skodalla ajellaan
- Anonyymi
Kunnon Itäauto!
- Anonyymi
Kätyreitä.no työpaikka kutittaa ja nyt nuollaan kunnolla.sama homma työntekijä puolellakin.eli nuollaan vaikkei se mitään hyödytä.mutta ihminen on sairas
- Anonyymi
Aimo se tupakoi vaan portilla vuosikymmeniä, no selkähän siinä meni ja pääs sairaeläkkeelle poimiin puolukkaa!!! Siinä mallia teille!!!
- Anonyymi
Aimon vaimo pakkasi jo edellisiltana Amim eväsleivät, maitopullon ja nisupullat. Aromasätkät oli käärittynä nätisti rivissä, filtteri puoli alaspäin. Näin Ami pääsi keskittymään tärkeään työhönsä, sätkän imemiseen portilla!! Ura valittevasti päättyi jo ennen aikojaan, kun selkä meni pilalle, onneksi tuttu lääkäri armahti eläkepäätöksellä ja niin pääsi kova työmieskin ansaitulle vapaalle!!
- Anonyymi
Nuolkaa viimeiseen mieheen.sen osaatte.
- Anonyymi
Onko sielä se Raahen toiseksi kuuluisin nisti vartijana? Joitaki vuosia taaksepäin veti huumeita kaksin käsin ja riehu aina baareisa jne. Ja mitään parannuksia nuo ei voi tehdä koska rikosrekisterit on varmasti sen verran pitkät.
- Anonyymi
Tästä enemmän infoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä enemmän infoa?
Oli sese suomine??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sese suomine??
Ai se!! Bluesmoonissa oli joskus portsarina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä enemmän infoa?
No kyllä senki pitäs kaikkien tietää ilman kyselemisiä... Pitkä ja karvaturpanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sese suomine??
No sekin joskus oli mutta en tarkottanu nyt sitä paskakasaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin joskus oli mutta en tarkottanu nyt sitä paskakasaa.
No se koirankusettaja sitte ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sese suomine??
Onko tämä niitä Lapaluodon Suomisia
- Anonyymi00084
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä niitä Lapaluodon Suomisia
Mee ja tiiä, aineet ja doupinkia, ei mikään ruudinkeksijä ja loppuki pää lahos
- Anonyymi
On nää raahelaiset tollloa sakkia! Oispa kaikki tehtaan työntekijät oulaisista ja harrastasivat metsästystä! Masuunillakin olisi paljon helpompaa
- Anonyymi
Lopeta se vouhkaaminen, ei kummene oulaisista kulukia, matka vie jo vähintään puolet työtehosta, tunti tapella surkiaa tietä, surkialla ilmalla, surkialla autolla skoda/lada. Ukko iha puhki kun änkeää turpian mahansa masuunipulpetin taakse!!
- Anonyymi
Pääseekö rantsukari jouluaterialle?????
- Anonyymi
Roitomaan kanssa rinta rinnan punainen peltipaita yllä.
- Anonyymi
Tunnen masuunin kuin omat taskuni ja olen kehittänyt toimintatapoja! En turhaan kehuskele että Oulaisissa on paljon viisaampaa sakkia kuin Raahessa! Täytyy tehdä aloite että siirtävät koko tehtaan oulaisiin!
- Anonyymi
Joo.tee aloite.olet varmana oikee aloitemestari ja Oulaisten kaupunki palkitsee sinut oulaskaan vuodeosastolla vuodeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.tee aloite.olet varmana oikee aloitemestari ja Oulaisten kaupunki palkitsee sinut oulaskaan vuodeosastolla vuodeksi.
Oulainen on kaupunki jossa on toimintaa ja hullua porukkaa.et poika tiedä mitään raudan laskusta etkä muistakaan kun tuli mahalasku.silloin oikeat masuinimiehet juoksivat että saatiin reikä auki ja hormit auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulainen on kaupunki jossa on toimintaa ja hullua porukkaa.et poika tiedä mitään raudan laskusta etkä muistakaan kun tuli mahalasku.silloin oikeat masuinimiehet juoksivat että saatiin reikä auki ja hormit auki.
Pellet.menkää äitinne helmaan uliseen.penikat ja huumehörhöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut kohta 3 vuotta masuunilla töissä ja vuolaasti mestarit minua kehuneet ja myöntäneet että kyllä oulaistenlaiseit on fiksuja. Eli älä sinä tollo ala mulle viisastelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut kohta 3 vuotta masuunilla töissä ja vuolaasti mestarit minua kehuneet ja myöntäneet että kyllä oulaistenlaiseit on fiksuja. Eli älä sinä tollo ala mulle viisastelemaan
Wau, nielase se oma pääs kun oot mahtava multanahka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme vuottako masuinilla ja vaipat jalassa.muista vaihtaa vaippa.jos löysät vaipassa niin pomo kehuu ja raudanlasku jatkuu.tuttis muuten jäi oulaisiin.no uudesta prismakeskuksesta voi hakea tutin ettei tule löysää vaippaa.
- Anonyymi00098
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pitää Liminkaan rakentaa uusi masuuni. Siellä on laiska ja matkasta rasittunut uunimies. Nukkuu nykyisin kaikki mahdolliset ajat työmaalla. Räksyttää kuin rakkikoira.
- Anonyymi00103
Anonyymi00098 kirjoitti:
Kyllä se pitää Liminkaan rakentaa uusi masuuni. Siellä on laiska ja matkasta rasittunut uunimies. Nukkuu nykyisin kaikki mahdolliset ajat työmaalla. Räksyttää kuin rakkikoira.
Semmonen teräsyhtiö jonka ei tarvi tuottaa voittoa, saastuttaa vaan ilman. Semmone koppi ois siellä kun AO100 sielä istusis viisaita juonikko ukkoja nisukaffeela!! Stubbi vois muurata peruskiven. Kommarit ja lestat kulukisi ladalla ja pösöllä kessää talavia..
- Anonyymi
.... on tehnyt itsestään pellen🎵
- Anonyymi
Mitä sinä pelle keskellä yötä täällä vihellät?
- Anonyymi
Oulaisista tulee kaikki masuunille viisauksia miehiksi!
- Anonyymi
Oliko se tämä masuuni vai sulatto. Missä yks atte käy työnjohdon toimistossa niin siellä oikeesti perse kiiltää sen jälkeen ei jää muilla nuoltavaa. Tälläsen tarinan reippailla kuulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se tämä masuuni vai sulatto. Missä yks atte käy työnjohdon toimistossa niin siellä oikeesti perse kiiltää sen jälkeen ei jää muilla nuoltavaa. Tälläsen tarinan reippailla kuulin.
Se vaatii kielitaitoa t. Atte uunilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatii kielitaitoa t. Atte uunilta
Laitan Jannen asialle loppuu tuo
- Anonyymi00085
Vieläkö se uimose paksuniska purskuttaa vissyä?
- Anonyymi00093
Anonyymi kirjoitti:
Masuunin Rautio ankara persvaon nuolia
- Anonyymi00101
Anonyymi00093 kirjoitti:
Masuunin Rautio ankara persvaon nuolia
aho
- Anonyymi
Janne istu linnassa sentään mitä siihen sanot soitan sille nyt. Tiiätkö mitä sitten tapahtuu
- Anonyymi
Tulheeko laphin noita käymään
- Anonyymi00086
Janhe tyttökaveri sai kyytiä kun se ite lusi ja haaveili jäätelöstä
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Janhe tyttökaveri sai kyytiä kun se ite lusi ja haaveili jäätelöstä
Niinkö?! Eikö mafia käynyt vieraan veneen soutajilla oven takana?! Ei se järvi kyllä soutamalla kulu!! Poronkusemiiin!!
- Anonyymi
Nyt lähden karkuun lasketaan poronkusemia
- Anonyymi00088
Onko jänkhä miestä nyt huijattu ja käyty poron silmää pistään linna reissun aikana
- Anonyymi00094
Kaveri oli painanu, ei sillone avovanki tiä mittää
- Anonyymi00090
Siuvatista nyt räppi myin ja juristin ajan honganpalossa bmv joku jatkaa nyt
- Anonyymi00091
On mulla akka joka sakea ulkoiluttaa
- Anonyymi00092
Joujou käyn Palosaarella kyseleen oo 81 akka
- Anonyymi00097
Lisään ssab työntekijöiden
- Anonyymi00100
Saako satamassa olla pirissä vai protkuissa?
- Anonyymi00104UUSI
Masuunilla Rautio aho tietäjä tietää kyllä kaiken. Istuu johtajan polvella ja kuiskuttelee korvaan kieli ruskeana työstä
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773