Nyt lähtee isot rattaat pyörimään kun iso joukko on sitoutunut ilmiantamaan näitä kännisiä/rapulaisia laiskoja työntekijöitä/työkokeilussa olevia paska housuja. Alkaa porttivahdeilla työt lisääntymään ja pillejä kulumaan.
Ssab porttivahdit
15
712
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä saanu aika monesta työkokeilussa olevista päivä vuoro laisesta ilmoittaa. Onneksi nykyään käytäntö että saa antaa samantien potkut että enää ei tarvii ekana antaa varoitusta vaan suoraan potkut. Nämä työkokeilussa olevat paaskahousut joutaakin saamaan potkut
T Martti- Anonyymi
Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope
Inise Iines.
- Anonyymi
No kohta se tehdas loppuu olkaa huoleti.sitten voitte puhaltaa vaikka tuubaa.
- Anonyymi
Vieläkin tulee mieleen henkilö, vuosia töissä Rautaruukilla eikä päivääkään selvinpäin.
- Anonyymi
Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.
- Anonyymi
Olisko ne juopot niitä joita keskijohto suojelee,näin vuosiesnaastossa vaan on käynyt ilmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.
Kyllä se sai lopputilin, ennen minua.
- Anonyymi
Korjaamon työkaluputkalla oli lihava, pitkä tyttö jakamassa työkaluja joskus 2000 alussa. Hyllyjen välissä saattoi tapahtua kaikkea sopimatonta. Miehenä hävettää vielä tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Voi vittu juntit noita teidän juttuja.onneksi saatte loparit kaikki ja pääsette juttelemaan maakuntiin.
- Anonyymi
Joo, yhtenään kävin "lenkkiavaimen reikää" sovittamassa, oli jännää aikaa
- Anonyymi
Vittu minä oon Oulaisista ja sieltä kuljen masuunilla töissä vuoro hommissa! Prkl minä tiedän melko paljon asioita ja vaikutan myös metsästys asioissa että älkää te kaupunkilais tollot viitsikö vittuilla!
- Anonyymi
Hengitä välillä. Tarviiko sitä tuollalailla meuhkata vaikka oletkin Oulaisista.
- Anonyymi
Ja sarkkila valaa levyseppä papereilla rairai.
- Anonyymi
Tilataan temusta paperit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu611629Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise931300Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771114Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019391069- 671027
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on421006- 48922
Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161893Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51883Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä61817