Ssab porttivahdit

Anonyymi-ap

Nyt lähtee isot rattaat pyörimään kun iso joukko on sitoutunut ilmiantamaan näitä kännisiä/rapulaisia laiskoja työntekijöitä/työkokeilussa olevia paska housuja. Alkaa porttivahdeilla työt lisääntymään ja pillejä kulumaan.

15

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kyllä saanu aika monesta työkokeilussa olevista päivä vuoro laisesta ilmoittaa. Onneksi nykyään käytäntö että saa antaa samantien potkut että enää ei tarvii ekana antaa varoitusta vaan suoraan potkut. Nämä työkokeilussa olevat paaskahousut joutaakin saamaan potkut
      T Martti

• Anonyymi

Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy ala-aste ensin, ennenkuin alat muista ilmotella. Päi vä vuo ro laisesta t.ope

Inise Iines.

• Anonyymi

No kohta se tehdas loppuu olkaa huoleti.sitten voitte puhaltaa vaikka tuubaa.

• Anonyymi

Vieläkin tulee mieleen henkilö, vuosia töissä Rautaruukilla eikä päivääkään selvinpäin.

• Anonyymi

Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.

• Anonyymi

Olisko ne juopot niitä joita keskijohto suojelee,näin vuosiesnaastossa vaan on käynyt ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on sitte ainakin työt hoitanut mallikkaasti vaikka olisikin ollut humalassa 😂😂 käykö sua kateeksi kun toisilla työt sujuu ja on töitä.

Kyllä se sai lopputilin, ennen minua.

• Anonyymi

Korjaamon työkaluputkalla oli lihava, pitkä tyttö jakamassa työkaluja joskus 2000 alussa. Hyllyjen välissä saattoi tapahtua kaikkea sopimatonta. Miehenä hävettää vielä tänäkin päivänä.

• Anonyymi

Voi vittu juntit noita teidän juttuja.onneksi saatte loparit kaikki ja pääsette juttelemaan maakuntiin.

• Anonyymi

Joo, yhtenään kävin "lenkkiavaimen reikää" sovittamassa, oli jännää aikaa

• Anonyymi

Vittu minä oon Oulaisista ja sieltä kuljen masuunilla töissä vuoro hommissa! Prkl minä tiedän melko paljon asioita ja vaikutan myös metsästys asioissa että älkää te kaupunkilais tollot viitsikö vittuilla!

• Anonyymi

Hengitä välillä. Tarviiko sitä tuollalailla meuhkata vaikka oletkin Oulaisista.

• Anonyymi

Ja sarkkila valaa levyseppä papereilla rairai.

• Anonyymi

Tilataan temusta paperit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      61
      1629
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      93
      1300
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      77
      1114
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      39
      1069
    5. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      67
      1027
    6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      42
      1006
    7. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      48
      922
    8. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      893
    9. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      51
      883
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      61
      817
    Aihe