Vanha oli mennyt rikki ja uutta tarviaa. Mistä saa halvimmalla?
Mistä edullisin postilaatikko?
16
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta ja jos halavalla haluat, laita pahvilaatikko, se ei maksa mitään. Niitä saa kauoasta pyytämällä.
- Anonyymi
Kelmutat pahvilaatikon
- Anonyymi
Ehkä jonottaisin ilmasta ämpäriä jostain. Ne on halpoja ja käy hyvin postilaatikoksi.
- Anonyymi
Parin kilometrin päästä tienvarresta vois löytyä mieleinen?voi valita rosteri tai muovipöntön.
- Anonyymi
akkas pylliteleen siihe halvin vaihto ehto ja 2 luukku toiseen laskut ja toisee muut.
- Anonyymi
posti mies tulee kahdesti ..eli sillä voi tienatakkiii..
- Anonyymi
Suikkanen vauhdissa.
- Anonyymi
Onko taas pommitettu laatikko??
- Anonyymi
Linttamersu nähty myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linttamersu nähty myös
Oujee jee
- Anonyymi
Kansa ostaa temusta kaiken muunkin.
- Anonyymi
Poste restante on halvin.
- Anonyymi
Minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri...
- Anonyymi
Itse soitin eilen tekijä j duunarille ja sain sieltä asennuksen sekä laatikon. Tmi ljufix ei kerennyt kun niin paljon kattoremontteja jonossa
- Anonyymi
Kiitos! Pitää ottaa selvää tästä. Samalla voisi rakennuttaa uuden telineen laatikolle rosterista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3723361Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä682872- 1281826
- 1181530
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461420Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311347PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601297- 731175
- 751109
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m191065