Vanha oli mennyt rikki ja uutta tarviaa. Mistä saa halvimmalla?
Mistä edullisin postilaatikko?
25
758
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta ja jos halavalla haluat, laita pahvilaatikko, se ei maksa mitään. Niitä saa kauoasta pyytämällä.
- Anonyymi
Kelmutat pahvilaatikon
- Anonyymi
Ehkä jonottaisin ilmasta ämpäriä jostain. Ne on halpoja ja käy hyvin postilaatikoksi.
- Anonyymi
Parin kilometrin päästä tienvarresta vois löytyä mieleinen?voi valita rosteri tai muovipöntön.
- Anonyymi
akkas pylliteleen siihe halvin vaihto ehto ja 2 luukku toiseen laskut ja toisee muut.
- Anonyymi
posti mies tulee kahdesti ..eli sillä voi tienatakkiii..
- Anonyymi
Suikkanen vauhdissa.
- Anonyymi
Onko taas pommitettu laatikko??
- Anonyymi
Linttamersu nähty myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linttamersu nähty myös
Oujee jee
- Anonyymi
Kansa ostaa temusta kaiken muunkin.
- Anonyymi
Poste restante on halvin.
- Anonyymi
Minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri...
- Anonyymi
Itse soitin eilen tekijä j duunarille ja sain sieltä asennuksen sekä laatikon. Tmi ljufix ei kerennyt kun niin paljon kattoremontteja jonossa
- Anonyymi
Kiitos! Pitää ottaa selvää tästä. Samalla voisi rakennuttaa uuden telineen laatikolle rosterista.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kannattaa käyttää teräsrakennesuunnittelijaa niin tulee hyvä.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää HYVÄÄ teräsrakennesuunnittelijaa.
- Anonyymi
Onkohan lomilla vielä?
- Anonyymi
Jaa, meinaatko että HYVÄLLÄ suunnittelijalla olisi kalenteri TYÖHOMMIA täynnä?
- Anonyymi
Hyvällä voisi ollakkin, aikuisvauvalla ei...
- Anonyymi
Ei kestänyt uusi laatikko kuin muutaman viikon. Mesen luisupulkalla perä edellä kaarteeseen ja laatikko sirpaleina taivaan tuuliin! LAITONTA toimintaa sanon minä ja puistovahdit kiittää?
- Anonyymi
Aloittajalle edullisin postilaatikko olisi hänen aivan itse tekemänsä omasta päästään!
T. Bertil. - Anonyymi
Lainaa naapurilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1399309Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735344Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273699- 472553
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan142126- 701904
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1321870Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2301679Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1391434- 391250