Vanha oli mennyt rikki ja uutta tarviaa. Mistä saa halvimmalla?
Mistä edullisin postilaatikko?
25
760
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta ja jos halavalla haluat, laita pahvilaatikko, se ei maksa mitään. Niitä saa kauoasta pyytämällä.
- Anonyymi
Kelmutat pahvilaatikon
- Anonyymi
Ehkä jonottaisin ilmasta ämpäriä jostain. Ne on halpoja ja käy hyvin postilaatikoksi.
- Anonyymi
Parin kilometrin päästä tienvarresta vois löytyä mieleinen?voi valita rosteri tai muovipöntön.
- Anonyymi
akkas pylliteleen siihe halvin vaihto ehto ja 2 luukku toiseen laskut ja toisee muut.
- Anonyymi
posti mies tulee kahdesti ..eli sillä voi tienatakkiii..
- Anonyymi
Suikkanen vauhdissa.
- Anonyymi
Onko taas pommitettu laatikko??
- Anonyymi
Linttamersu nähty myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linttamersu nähty myös
Oujee jee
- Anonyymi
Kansa ostaa temusta kaiken muunkin.
- Anonyymi
Poste restante on halvin.
- Anonyymi
Minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri...
- Anonyymi
Itse soitin eilen tekijä j duunarille ja sain sieltä asennuksen sekä laatikon. Tmi ljufix ei kerennyt kun niin paljon kattoremontteja jonossa
- Anonyymi
Kiitos! Pitää ottaa selvää tästä. Samalla voisi rakennuttaa uuden telineen laatikolle rosterista.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kannattaa käyttää teräsrakennesuunnittelijaa niin tulee hyvä.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää HYVÄÄ teräsrakennesuunnittelijaa.
- Anonyymi
Onkohan lomilla vielä?
- Anonyymi
Jaa, meinaatko että HYVÄLLÄ suunnittelijalla olisi kalenteri TYÖHOMMIA täynnä?
- Anonyymi
Hyvällä voisi ollakkin, aikuisvauvalla ei...
- Anonyymi
Ei kestänyt uusi laatikko kuin muutaman viikon. Mesen luisupulkalla perä edellä kaarteeseen ja laatikko sirpaleina taivaan tuuliin! LAITONTA toimintaa sanon minä ja puistovahdit kiittää?
- Anonyymi
Aloittajalle edullisin postilaatikko olisi hänen aivan itse tekemänsä omasta päästään!
T. Bertil. - Anonyymi
Lainaa naapurilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706670Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302134Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1441501Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861208- 681196
- 661151
- 481109