Vanha oli mennyt rikki ja uutta tarviaa. Mistä saa halvimmalla?
Mistä edullisin postilaatikko?
25
685
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta ja jos halavalla haluat, laita pahvilaatikko, se ei maksa mitään. Niitä saa kauoasta pyytämällä.
- Anonyymi
Kelmutat pahvilaatikon
- Anonyymi
Ehkä jonottaisin ilmasta ämpäriä jostain. Ne on halpoja ja käy hyvin postilaatikoksi.
- Anonyymi
Parin kilometrin päästä tienvarresta vois löytyä mieleinen?voi valita rosteri tai muovipöntön.
- Anonyymi
akkas pylliteleen siihe halvin vaihto ehto ja 2 luukku toiseen laskut ja toisee muut.
- Anonyymi
posti mies tulee kahdesti ..eli sillä voi tienatakkiii..
- Anonyymi
Suikkanen vauhdissa.
- Anonyymi
Onko taas pommitettu laatikko??
- Anonyymi
Linttamersu nähty myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linttamersu nähty myös
Oujee jee
- Anonyymi
Kansa ostaa temusta kaiken muunkin.
- Anonyymi
Poste restante on halvin.
- Anonyymi
Minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri...
- Anonyymi
Itse soitin eilen tekijä j duunarille ja sain sieltä asennuksen sekä laatikon. Tmi ljufix ei kerennyt kun niin paljon kattoremontteja jonossa
- Anonyymi
Kiitos! Pitää ottaa selvää tästä. Samalla voisi rakennuttaa uuden telineen laatikolle rosterista.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kannattaa käyttää teräsrakennesuunnittelijaa niin tulee hyvä.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää HYVÄÄ teräsrakennesuunnittelijaa.
- Anonyymi
Onkohan lomilla vielä?
- Anonyymi
Jaa, meinaatko että HYVÄLLÄ suunnittelijalla olisi kalenteri TYÖHOMMIA täynnä?
- Anonyymi
Hyvällä voisi ollakkin, aikuisvauvalla ei...
- Anonyymi
Ei kestänyt uusi laatikko kuin muutaman viikon. Mesen luisupulkalla perä edellä kaarteeseen ja laatikko sirpaleina taivaan tuuliin! LAITONTA toimintaa sanon minä ja puistovahdit kiittää?
- Anonyymi
Aloittajalle edullisin postilaatikko olisi hänen aivan itse tekemänsä omasta päästään!
T. Bertil. - Anonyymi
Lainaa naapurilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881363Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57905
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40851Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838