Vanha oli mennyt rikki ja uutta tarviaa. Mistä saa halvimmalla?
Mistä edullisin postilaatikko?
23
587
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupasta ja jos halavalla haluat, laita pahvilaatikko, se ei maksa mitään. Niitä saa kauoasta pyytämällä.
- Anonyymi
Kelmutat pahvilaatikon
- Anonyymi
Ehkä jonottaisin ilmasta ämpäriä jostain. Ne on halpoja ja käy hyvin postilaatikoksi.
- Anonyymi
Parin kilometrin päästä tienvarresta vois löytyä mieleinen?voi valita rosteri tai muovipöntön.
- Anonyymi
akkas pylliteleen siihe halvin vaihto ehto ja 2 luukku toiseen laskut ja toisee muut.
- Anonyymi
posti mies tulee kahdesti ..eli sillä voi tienatakkiii..
- Anonyymi
Suikkanen vauhdissa.
- Anonyymi
Onko taas pommitettu laatikko??
- Anonyymi
Linttamersu nähty myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linttamersu nähty myös
Oujee jee
- Anonyymi
Kansa ostaa temusta kaiken muunkin.
- Anonyymi
Poste restante on halvin.
- Anonyymi
Minä olen pikkupoika posteljooni ja kiertelen ympäri...
- Anonyymi
Itse soitin eilen tekijä j duunarille ja sain sieltä asennuksen sekä laatikon. Tmi ljufix ei kerennyt kun niin paljon kattoremontteja jonossa
- Anonyymi
Kiitos! Pitää ottaa selvää tästä. Samalla voisi rakennuttaa uuden telineen laatikolle rosterista.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää teräsrakennesuunnittelijaa niin tulee hyvä.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää HYVÄÄ teräsrakennesuunnittelijaa.
- Anonyymi
Onkohan lomilla vielä?
- Anonyymi
Jaa, meinaatko että HYVÄLLÄ suunnittelijalla olisi kalenteri TYÖHOMMIA täynnä?
- Anonyymi
Hyvällä voisi ollakkin, aikuisvauvalla ei...
- Anonyymi
Ei kestänyt uusi laatikko kuin muutaman viikon. Mesen luisupulkalla perä edellä kaarteeseen ja laatikko sirpaleina taivaan tuuliin! LAITONTA toimintaa sanon minä ja puistovahdit kiittää?
- Anonyymi
Aloittajalle edullisin postilaatikko olisi hänen aivan itse tekemänsä omasta päästään!
T. Bertil.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112