Tuskin Venjä saa valeja läpi länne ja sen medioiden hyväksyttäväksi,sillä häpeä olisi liian suuri !? Stub pakkaisi matkalaukkunsa,mutta minne maahan,tuskin jenkit sitä huolis !?
Tuskin Stub hyväksyy Venjän ehdottamaa vaalia Ukrinaan,onhan Zelenski vaalipetturina idoli !?
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Stub ei ala perua puheitaa,mitä levittänyt maailmalla,niin ainoa konsti on ero !?
- Anonyymi
Onhan se tavallaan samankaltainen,kuin vaalipetturi Zelenski,muuttaissaan rauhan, vaali kilpailiansa Poroshenkon aloittamaan sotaan ja nyt pelkää vuorostaan teloitusta !?
- Anonyymi
zelenskyin asemasta tulee hakematta mieleen P A Turpeisen asema kunnanhallituksen kokkouksessa : sanokaa sitten kun saa tulla. ho ho ho
- Anonyymi
Yrmy, körmy vai hampaat?
- Anonyymi
Itsenäinen suvereeni valtio tekee omat päätöksensä ihan itse. Tämähän ei Putlerille käy.
- Anonyymi
Ukraina päättää itse milloin pitää vaalit! Ei Trump eikä Putin!
Miten edes järjestää vaalit sotaa käyvässä maassa.? Osa rintamalla, osa paossa ulkomailla!
Käyttäkää edes sillloin tällöin järkeänne!- Anonyymi
Päättää ja päättää !? Valittiinhan laittomilla vaaleilla sodan aloittaja Poroshenkokin,jossa olikarkki armeijat piti järjestystä, tappaeinkin ja ajoi laillisen presidentin maanpakoon ,kuin 2 miljoonaa kansalista Venjälle!?
Zelenski vielä tpatti ampumalla, rauhanneuvotteliansa, 2022 !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704