Oli ikävä nähdä häjyt 2 elokuva. Odotin sitä todella paljon, sillä se ensimmäinen osa lähestulkoon muutti elämäni 90 luvulla. Se menee sekaisin ala arvoisten pohjoismaisten rikos sarjojen kanssa. Itse olin kutsu vieras näytöksessä. Tiesin jo alkuun elokuvan floppaavan, kun ilmoitettiin Veijosen puuttuvan. Älypuhelimet syö ihmisten ajattelua, ja tässä elokuvassa se näkyy hyvin. Ei osata enää itse ajatella, ja lopputulos on sen mukainen.
Tiivistettynä. Eikös koko elokuva ole iso pikaruoka mainos? Saarioisten nakeille ja muulle.
Häjyt 2 valtava floppi
15
1947
Vastaukset 15
- Anonyymi
Katsoin kanssa että kaupassa on häjyt nakkeja. Hih.
- Anonyymi
Mikä ja millainen rooli Edelmannilla siinä on?
Itse ajattelin että Murikka pelastettiin uppoavasta autosta kun kuulin että Edelmann uusii roolinsa.- Anonyymi
Ei kukaan tiedä?
- Anonyymi
Tuo jatko-osa olisi pitänyt tehdä jo vaikka silloin vuonna 2000.
Ensimmäinen Häjyt elokuvaan tehty vuonna 1999.- Anonyymi
Siis elokuvahan.
- Anonyymi
Häjyt 2 ei ollut jatko-osa ykköselle. Häjyt 2 on oma itsenäinen elokuva, Häjyt 2 elokuvalla oli myös työnimellä; Häjy 2: The new generation.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häjyt 2 ei ollut jatko-osa ykköselle. Häjyt 2 on oma itsenäinen elokuva, Häjyt 2 elokuvalla oli myös työnimellä; Häjy 2: The new generation.
Oliko hyvä elokuva...?
Siis luulis että ainakin jotain hauskalla tavalla huano, jos ei muuta. - Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
No jokatapauksessa.
- Anonyymi
Täyttä roskaa, eteläpohjanmaan murre on jo vastenmielinen.
- Anonyymi
Tulee varmaan kolmaskin elokuva.
- Anonyymi
Ihan ok elokuva.
- Anonyymi
Mutta ykkönen parempi. Jatko-osa ois kannattanut ehkä tehdä silloin aiemmin vaikka vuonna 2004 ?
- Anonyymi00019
Oli todella paska. Perus keskipaska masentava suomalainen rikoselokuva jossa joka kolmas sana on ”vittu”.
Jussi Murikan hahmo jäi todella vaisuksi. Jotenkaan se kansainvälinen huumerikollinen konsepti ei vain toimi. Vanhempaa katsojakuntaa olisi myös varmasti kiinnostanut selitys, miten alkuperäisessä teoksessa hukkunut Murikka jäi eloon. Nyt se vain kuitattiin nopeasti.
Elokuvan loppu oli todella sekava ja outo ja mieleen tuli lähinnä, että työryhmä halusi elokuvan loppuvan tavalla kuin tavalla.
Ilkka Heiskasen hahmo oli kanssa mielestäni täysin turha.
Joel Hirvonen oli ihan ok, mutta puuskuttavan kamaa kiskovan raivopään lisäksi oikein muuta ei jää käteen. Severi Saarinen oli oma paska itsensä.
Kaiken kaikkiaan perus tusinatavaraa, eli aika paska elokuva jota ei tarvitse katsoa toiste. -99 tehty Häjyt jaksaa katsoa vuodesta toiseen. Elokuva on paremmin tehty ja uskottavampi. Toki kakkosessa viinan trokaaminen ei olisi enää toiminut, koska laittoman viinan myynti on kuollut menneiden sukupolvien myötä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211729Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35742Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔43646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577