Ei kaupassakäyntiä lakon aikana!

Anonyymi-ap

Lakon aikana töihin menevät ja lakon kohteissa asioivat ovat pahinta pohjasakkaa, sitä mitä jää WC-paperiin kun pyyhitään.

50

442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kyllä tyhmä..pyyhi vaan wc paperilla takamus..minä ja moni muu käymme iloisena kaupassa..olen myös ollut kaupassa töissä ja menin lakkoon..muutaman kk kuluttua sain potkut kun väkeä vähennettiin..siispä iloisena käyn joka pvä kaupassa perheen kanssa

• Anonyymi

Etkä käy koska elätte sosiaaliavun varassa. Mokoma työtön.

• Anonyymi

Itse käytän bidesuihkua

• Anonyymi

Missäs luontaistaloudessa sinä itse sitten elät, jos et kaupassa käy ollenkaan? Vai kuvitteletko, että lakon aikana ostettu tavara on jotenkin eriarvoinen kuin ei lakon aikana ostettu?

Sinun ei taida tarvita pyyhkäistä kuin otsaasi, niin näet mitä olet 🤭

• Anonyymi

Itse ostin ostokseni ennen lakkoa. Kyllä tässä pari viikkoa pärjäilee.

• Anonyymi

poliisit paikalle jso yrittävät estää se on rikos.

• Anonyymi

Tottakai kauppaan tänään. Tuki kauppiaille. Ay, älyttömine vaatimuksineen vetäsee Suomen suohon. Toivon oikein rajua lakkokevättä ja perään isoja muutosneuvottelu ilmoituksia. Vasemmisto ei opi muuten.

• Anonyymi

Joo ei tietenkään mennä! Vain kusipääidiootit menee.

• Anonyymi

Asiakkaat ja työntekijät maksavat liian kovat korotukset lopulta. Hintoja nostetaan ja toimintaa tehostetaan.

• Anonyymi

Niin, muutenhan niitä ei tehtäisikään. Huutista sulle koska oot ihan vatullinen idiootti.

• Anonyymi

TÄYSI TUKI LAKOILLE!!!!!!!!! LAKKOJA NOUDATTAMATTOMAT OVAT LUUSEREITA!!!

• Anonyymi

Totta, mutta asiakkaat ei lakkoile ja heidän tarpeensa ei lakon aikana mihinkään katoa ja asiakkaan lakkoon varautuminen eli hamstraaminen ei tilannetta miksikään muuta, koska sillä ei ole mitään merkitystä milloin ne tavarat on ostettu kun ne muuten olisi hankittu lakon aikana. Sama asia jos ostaa vuoden polttopuut yhdellä kertaa ja on lopun ajan ostolakossa niin ei sillä puuakauppiaalle ole mitään merkitystä, koska on ne puut saanut myytyä jo etukäteen mitkä muuten olisi myynyt pitkin vuotta.

• Anonyymi

Tukea myös puolukoille ja mustikoille !!!

• Anonyymi

Automaattikassat ei lakkoile

• Anonyymi

Kaikkien rosvojen suosikkikassat. Kilon sisäfile karkkiaskin hinnalla.

• Anonyymi

Näin on, minäkin hain Alkosta 15 pulloa kossua, kunnes havaitsin ettei se kuulu lakon piiriin. Vessapaperia myös hamstrasin 2 lavallista, kissalle myös 60 purkkia katkaraputonnikalaa.
      T.Arska Mäkkylästä.

• Anonyymi

Yksityisen työttömysskassan jäsen ei kuulu LIITTOON JA EI SIIS LAKKOILE! Lopeta typerä läyhääminen.

• Anonyymi

Mitkäs psykoosit sulle tuli?

• Anonyymi

Liittoon kuulumattomat on siivestäjäpummeja jotka varastaa niiltä jotka heille edut hankkii. Kuten aiemminkin mainittu, pohjasakkaa.

• Anonyymi

Samoin pitäisi olla ettei heille kuulu ammattiliitojen aikaan saamat palkan korotukset ja muut edut.

Kai tiedät että heidät (teidät) tunnetaan muiden siivellä eläjiksi, ja siksi heitä halveksitaan. Tosin eivät edes itse tuota kaikki (te) ymmärrä.

Miltä koko elämänsä muiden siivellä eläjästä kuulostaisi kuusipäiväinen työviikko ja palkka jotain euron kuussa ja muuta vastaavaa. Ai niin Kokoomus ja EK pitänyt huolta, luvannut paratiisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin pitäisi olla ettei heille kuulu ammattiliitojen aikaan saamat palkan korotukset ja muut edut.

Kai tiedät että heidät (teidät) tunnetaan muiden siivellä eläjiksi, ja siksi heitä halveksitaan. Tosin eivät edes itse tuota kaikki (te) ymmärrä.

Miltä koko elämänsä muiden siivellä eläjästä kuulostaisi kuusipäiväinen työviikko ja palkka jotain euron kuussa ja muuta vastaavaa. Ai niin Kokoomus ja EK pitänyt huolta, luvannut paratiisin.

Itse kysyin kauppiaalta lisää palkkaa. Sain ja kohta taas töihin. (Kauppaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittoon kuulumattomat on siivestäjäpummeja jotka varastaa niiltä jotka heille edut hankkii. Kuten aiemminkin mainittu, pohjasakkaa.

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kysyin kauppiaalta lisää palkkaa. Sain ja kohta taas töihin. (Kauppaan)

RUAHHAAHHAAHHHAAHHAAAHHHAAAHHHAAAAA!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RUAHHAAHHAAHHHAAHHAAAHHHAAAHHHAAAAA!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮💩💩💩💩💩💩

Sä jäit vissiin ilman korotusta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä jäit vissiin ilman korotusta ?

Jospa ensin saisit elämäsi ensimmäisen työpaikan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ensin saisit elämäsi ensimmäisen työpaikan.

Olen toivottavasti siinä viimeisessä työpaikassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ovat varmasti kiinnostuneita mielipiteestäsi :D

• Anonyymi

Vau ja aivan ilman koronia.

• Anonyymi

Hyvä kun lakkoilevat. Palkat ovat aivan naurettavia tuolla alalla. Käyn kaupassa jos jokin loppuu. En hamstraa mitään.

• Anonyymi

Ja vielä naurettavampia ravintola jalalla....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä naurettavampia ravintola jalalla....

entäs ravintola kädellä?

• Anonyymi

Lakkoja ei tarvittaisi ollenkaan, jos myyjät haluaisivat lisää palkkaa niin asiakkaat jättäisivät vain kaupassa käymättä sen takia eli ei se nyt aivan niinkään toimi leipäjonot vain pitenisivät.

• Anonyymi

Osuuskaupassa varsinkaan, koska sen omistavat osuuskunnan jäsenet. He pystyvät yhdessä myös palkkoihin ja hintatasoon vaikuttamaan.

• Anonyymi

Lakkoilkoot vaan kohta teht.. eiku kaupat siirretään ulkomaille. Työnantaja voisi lakon jälkeen laittaa työsulun tai vaihtaan koko henkilöstön halvempiin. Vai miten se meni....... ;)

• Anonyymi

Liitot aiheuttavat yhteiskuntaan vain ongelmia. Paikallinen sopiminen pian jokapaikkaan. Lakkoilut kiellettävä. Jos ei työ maistu, aina voi ottaa lopputilin.

• Anonyymi

Huutista liiton köyhille!

• Anonyymi

Miksei Paperiliitto mene tukilakkoon?

• Anonyymi

Odottele rauhassa vielä hetki. Kyllä ne tehtaatkin ajetaan kohta alas ellei sopimuksia ala syntyä. Vastahan se Kuusanniemi viikon seisoi Kemiran lakon takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottele rauhassa vielä hetki. Kyllä ne tehtaatkin ajetaan kohta alas ellei sopimuksia ala syntyä. Vastahan se Kuusanniemi viikon seisoi Kemiran lakon takia.

Niinkö? Sitten en kyllä mene tehtaalle ostoksille.

• Anonyymi

Lakkoilkaa kunnolla, mutta ei ihan vielä. Antaa lumen sulaa, sitte on paljon enemmän aikaa tehdä omia hommia.

• Anonyymi

Lakkoilu on vanhakantaisen vasemmiston historiallista muinaisjäännettä jota kaipaa lähinnä muutama liiton ylisyönyt nokkamies ja ne jotka eivät itse ymmärrä, tai uskalla pyytää pomoilta palkankorotuksia suoraan.
      Nykyään fiksut uskaltaa hoitaa asioita itse pyytämällä pomolta lisää liksaa ja työttömyysturvan voi hoitaa itse suoraan ilman liiton ahnasta välistävetoa vasemmistopuolueitten pohjattomaan tuki kassaan.

• Anonyymi

Sinä se jaksat vinkua. Tee nyt jo ihmeessä kaikkien työt.

• Anonyymi

Mitä sinulla on ammattiliitojen sopimia minimisopimuksia vastaan. Nehän ovat vaan perusturva ja sitten jokainen itse sopii työantajansa kanssa lopullisen sopimuksen.

Oletko jostain syystä noita minimisopimuksia vastaan. Ettet kuitenkin lopulta olisi muiden siivellä eläjä ja et edes sitä itse ymmärrä.

• Anonyymi

Kohta paukkuu kunnon lakot tämä on vasta alkulämmittelyä.

• Anonyymi

Liekö vain sattumaa, mutta kävin iltapäivällä kaupassa ja yhtenä lakkovahtina oli juuri se kassarivistön ostoja heittelevä ärripurri jonka kassan pyrin kiertämään kaukaa. Tavaraa oli ihan normaalisti ja kaikki mitä ajattelin viikonlopuksi hankkia myös löytyi.

• Anonyymi

Olisi saanut heitellä sinuakin. Pikku kauppa-avari tekisi sinulle hyvää.

• Anonyymi

No tuollaista sinulla elämässäsi. Ilmeisesti vähän kaikessa.

• Anonyymi
        UUSI

Buahahaha, kaupassa yleensä yksi kassa ja kaveri muka kiertää. Huutista jonnelle.

• Anonyymi

Niin se lakko jälleen osoitti voimansa ja työnantajapuolen oli pakko nöyrtyä voiman edessä. Hienoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Kyllä näyttää purreen teollisuuden puolella. Tosin vaati parit viikon lakot. Aivan turhia nuo parin päivän.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      562
      5315
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      75
      3439
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      43
      1809
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1666
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      35
      1598
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1384
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1293
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      195
      1128
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1099
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      1055
    Aihe