Lieksaa herjaavat kuvat

Anonyymi-ap

Joku postailee jatkuvasti kuvia, missä tuodaan Lieksaa ikävällä ja negatiivisella tavalla esille. Se on häpeällistä.

Olemme tehneet asiata rikosilmoituksen!

26

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt vetää vakavaksi, siis todella vakavaksi myös omasta puolestani, sillä tästä tuli nyt poliisiasia!😱 Minäkin olen lähettänyt useita Lieksaan ja lieksalaisuuteen liittyviä tekoälykuvia tälle palstalle. Ei ole naurun asia tälläinen!

• Anonyymi

Ei huolta veliseni. Kuulusteluissa mänöö muisti kuin myrkkymaisterilla. Ja seuraavassa kuulustelussa sanotaan et on oltu sekavassa mielentilassa.

• Anonyymi

Jos katsoo youtuupilta "Herkon Parhaimmat (Osa 1 ja Osa 2) niin
        tajuaa että Lieksassa vietetään ihan rauhallista ja onnelista elämää.

• Anonyymi

Olin eilen yhteydessä lakiasiantuntijaan, eikä hänellä ollut kovin lohdullista kerrottavaa tänään saapuneessa sähköpostissa! Arvionsa mukaan minulle langetaan tuomio millä hyvitän ainakin osan siitä niin kovin pahasta mielestä minkä olen tuottanut lieksalaisille kuvien lähettämisellä: Joudun loppuelämäni ajaksi lieksalaisten palvelijaksi, eli lähinnä orjatyöhön!😱
        Sen verran vakavasta rikoksesta kun on kuitenkin kysymys!

• Anonyymi

Lieksan kaupunki haluaa korostaa että nämä ikävät kuvat eivät sellaisenaan edusta todellisuutta elämästä Lieksassa, vain osaa siitä. Tosi asiassa Lieksa on dynaaminen raja kaupunki jossa on mahdollisuus ketterään kuntoutukseen ja menestystarinaan. Täältä sitä löytyy nimittäin työtä.

• Anonyymi

Ja kaikesta kertoo totuuden Lieksalehti🤣.

• Anonyymi

Sata työpaikkaa pioöljytehtaalta.

• Anonyymi

Miksi et tee valitusta törkyturvasta joka väittää jamalin ihmemaailmasta. Jota olemassakaan. Jotkut mielenterveyspotilaat väittävät vastaan. Kukaan ei pysynyt todistamaan sen olevan.

• Anonyymi

26 viestiä poistettu onko reunatien serveri kaatunut?

• Anonyymi

Siis monikossa.

• Anonyymi

On liaksa kyllä sellaanen valtuutettujen sotku kaupunki, että aiheesta herjataan.

• Anonyymi

Muut kunnat on meille kateellisia ja nämä ei ole avoimien salien asioita tavallinen kaduntallaaja ei näitä ymmärrä

• Anonyymi

Paheksumme asiaa Reunatien serveri takavarikoitava pikaisesti ☝️

• Anonyymi

Ei ne kuvat herjaa vaan selventää Lieksalaisia ja Lieksalaisten elämän tapoja.

• Anonyymi

Ketterä ja dynaaminen huomio. Nämä kuvat auttavat ymmärtämään että elämä Lieksassa on menestystarina.☝️

• Anonyymi

Jälleen ilmestynyt herjaavia kuvia!

• Anonyymi

Herjaavia kuvia ja viestejä tulee jatkuvasti.

• Anonyymi

Eikös erehdyttäminen ja harhaanjohtaminen ole myös rikollista?

Täällä sitä riittää.
      Nimittäin työtä, tuota arjen rakennuspalikoista tärkeintä. Lieksassa tarvitaan tekijöitä useille eri aloille – aina bioteollisuudesta terveydenhuoltoon ja matkailusta elintarvikkeiden valmistukseen.

• Anonyymi

No nythän sitä työtä tehdään!

• Anonyymi

Kuvat on eeppisiä, ne nostaa Lieksan julkisuuskuvaa!

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2055
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1260
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1127
    4. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      121
      970
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      899
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      777
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      45
      723
    Aihe