Joku postailee jatkuvasti kuvia, missä tuodaan Lieksaa ikävällä ja negatiivisella tavalla esille. Se on häpeällistä.
Olemme tehneet asiata rikosilmoituksen!
Lieksaa herjaavat kuvat
26
609
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vetää vakavaksi, siis todella vakavaksi myös omasta puolestani, sillä tästä tuli nyt poliisiasia!😱 Minäkin olen lähettänyt useita Lieksaan ja lieksalaisuuteen liittyviä tekoälykuvia tälle palstalle. Ei ole naurun asia tälläinen!
- Anonyymi
Ei huolta veliseni. Kuulusteluissa mänöö muisti kuin myrkkymaisterilla. Ja seuraavassa kuulustelussa sanotaan et on oltu sekavassa mielentilassa.
- Anonyymi
Jos katsoo youtuupilta "Herkon Parhaimmat (Osa 1 ja Osa 2) niin
tajuaa että Lieksassa vietetään ihan rauhallista ja onnelista elämää. - Anonyymi
Olin eilen yhteydessä lakiasiantuntijaan, eikä hänellä ollut kovin lohdullista kerrottavaa tänään saapuneessa sähköpostissa! Arvionsa mukaan minulle langetaan tuomio millä hyvitän ainakin osan siitä niin kovin pahasta mielestä minkä olen tuottanut lieksalaisille kuvien lähettämisellä: Joudun loppuelämäni ajaksi lieksalaisten palvelijaksi, eli lähinnä orjatyöhön!😱
Sen verran vakavasta rikoksesta kun on kuitenkin kysymys!
- Anonyymi
Lieksan kaupunki haluaa korostaa että nämä ikävät kuvat eivät sellaisenaan edusta todellisuutta elämästä Lieksassa, vain osaa siitä. Tosi asiassa Lieksa on dynaaminen raja kaupunki jossa on mahdollisuus ketterään kuntoutukseen ja menestystarinaan. Täältä sitä löytyy nimittäin työtä.
- Anonyymi
Ja kaikesta kertoo totuuden Lieksalehti🤣.
- Anonyymi
Sata työpaikkaa pioöljytehtaalta.
- Anonyymi
Miksi et tee valitusta törkyturvasta joka väittää jamalin ihmemaailmasta. Jota olemassakaan. Jotkut mielenterveyspotilaat väittävät vastaan. Kukaan ei pysynyt todistamaan sen olevan.
- Anonyymi
26 viestiä poistettu onko reunatien serveri kaatunut?
- Anonyymi
Siis monikossa.
- Anonyymi
On liaksa kyllä sellaanen valtuutettujen sotku kaupunki, että aiheesta herjataan.
- Anonyymi
Muut kunnat on meille kateellisia ja nämä ei ole avoimien salien asioita tavallinen kaduntallaaja ei näitä ymmärrä
- Anonyymi
Paheksumme asiaa Reunatien serveri takavarikoitava pikaisesti ☝️
- Anonyymi
Ei ne kuvat herjaa vaan selventää Lieksalaisia ja Lieksalaisten elämän tapoja.
- Anonyymi
Ketterä ja dynaaminen huomio. Nämä kuvat auttavat ymmärtämään että elämä Lieksassa on menestystarina.☝️
- Anonyymi
Jälleen ilmestynyt herjaavia kuvia!
- Anonyymi
Herjaavia kuvia ja viestejä tulee jatkuvasti.
- Anonyymi
Eikös erehdyttäminen ja harhaanjohtaminen ole myös rikollista?
Täällä sitä riittää.
Nimittäin työtä, tuota arjen rakennuspalikoista tärkeintä. Lieksassa tarvitaan tekijöitä useille eri aloille – aina bioteollisuudesta terveydenhuoltoon ja matkailusta elintarvikkeiden valmistukseen.- Anonyymi
No nythän sitä työtä tehdään!
- Anonyymi
Kuvat on eeppisiä, ne nostaa Lieksan julkisuuskuvaa!
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522055
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271260Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901127- 121970
- 35918
- 67899
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59777Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?45723