Paniikkiin kun pelkään sitä asiaa. En vaan pysty siihen. Kun pelkään että teillä on jotain
Menen ihan
16
469
Vastaukset
- Anonyymi
No on se kovin harmi jos asiaa ei voi kysyä suoraan, mutta ei ole. Tiedoksesi vain.
- Anonyymi
Jos ap ei välittäisi niin se ei tuntuisi miltään
- Anonyymi
Hitto että rakastan vieläkin ihan liikaa.
- Anonyymi
Aina vähän ollut jotain.
- Anonyymi
Miten kestän sen kun rakastan niin paljon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kestän sen kun rakastan niin paljon?
Jeesus teipillä.
- Anonyymi
Jos et mitään halunnut niin pitäiskö yksin jäädä?
- Anonyymi
Juuri näin. Ei todellakaan pidä jäädä yksin.👍
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei halunnut.
- Anonyymi
Hän jopa suutelee minua poskelle, kun tapaamme. Etkä silti voi kirjoittaa minulle mistään muusta kuin "virallisista asioista".
- Anonyymi
Onneksi et näe tänne peiton alle 🤭
- Anonyymi
Onko mun sukat siellä😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mun sukat siellä😆
Mietinkin että keneltä ne jäi🤭
Tässä kalenterimerkinnät:
Ma - Valtteri
Ti- Panu
Ke-Mika
To-Marko
Pe-Jussi
La-vapaapäivä
Su-pyhän vakkarip#no eli sä 🤭❤️
- Anonyymi
Ei minulta, tekee, mitä huvittaa ja minä, mitä itse haluan. Tämän illan vielä katson.
- Anonyymi
Kenellä teillä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383914
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212190Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851737- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3621305Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191241- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481102- 771067
- 2851037