Lakkorikkureille ei pitäisi maksaa mahdollisia palkankorotuksia

Anonyymi-ap

Toiset yrittävät taistella itselleen ja alalle palkkaa, jolla elää ja rikkurit sabotoivat lakot. Onko rikkureilla mitään älliä päässä ?

71

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmistolaisia lakkorikkureita????? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH Nythän vitsin väänsit HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

• Anonyymi

"Persuälyköt" näyttää osaamistaan ...

• Anonyymi

Rikkureille nappi otsaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkureille nappi otsaan

ytkeille piiskaa wuts

• Anonyymi

Työnantajien pitää kohdella palkansaajia yhdenvertaisesti, muutoin rikkoisivat lakia.

• Anonyymi

Niinpä ... mutta kun äärioikeistohallituksemme antaa laillisen luvan rikkoa palkkojen yhdenvertaisuutta ja irtisanomissuojaa ...

• Extyökkäri
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ... mutta kun äärioikeistohallituksemme antaa laillisen luvan rikkoa palkkojen yhdenvertaisuutta ja irtisanomissuojaa ...

Palkkojen yhdenvertaisuushan tarkoittaa sitä, että jokainen saa ansionsa mukaan eikä vain työpaikalla oleskelun! Pitää maksaa sen mukaan mitä kukin saa aikaan työpäivän aikana ja maksaa sen mukaan.

Hyvää tuottavaa työntekijää ei irtisanota kuin viimeisessä hädässä. Ay lusmuille voi ihan aiheesta antaakin potkut!

• Anonyymi

Täytyy ymmärtää ja muistaa lait jotka liitot ovat työntekijöille saaneet. Tyhmimmät voivat googlettaa.

• Nykyinen ay mafian palkkasysteemi on pielessä! Palkan pitää perustua kunkin henkilön työn tuottavuuteen. Nykyinen massamalli suosii niitä joille työ ei oikein maistu ja aikaansaavat joutuvat heidänkin palkkansa ansaitsemaan, saamatta siitä hippuakaan itse.

• Anonyymi

Extyöloiselle se ei vaan ole vieläkään selvinnyt se, että kyllä työläiset tekevät työtä palkkansa eteen ilman AY-liikettäkin, mutta kun joidenkin työnantajien moraali on yhä 1800-luvun orjatyössä, niin työntekijöidenkin on liittouduttava.

• Anonyymi kirjoitti:

Extyöloiselle se ei vaan ole vieläkään selvinnyt se, että kyllä työläiset tekevät työtä palkkansa eteen ilman AY-liikettäkin, mutta kun joidenkin työnantajien moraali on yhä 1800-luvun orjatyössä, niin työntekijöidenkin on liittouduttava.

Minä tein ilman ay mafiaa enkä ole sitä joutunut katumaan vaan elän varsin mukavasti eläkkeellä niin eläkkeen kuin työaikaisen hankitun varallisuudenkin myötä! Enkä ole koskaan orjatyöhön langennut vaan myynyt panostani parempaan hintaan.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minä tein ilman ay mafiaa enkä ole sitä joutunut katumaan vaan elän varsin mukavasti eläkkeellä niin eläkkeen kuin työaikaisen hankitun varallisuudenkin myötä! Enkä ole koskaan orjatyöhön langennut vaan myynyt panostani parempaan hintaan.

EK-mafia on nyt saanut maamme äärioikeistohallituksen juoksupojakseen, joten jokaisen palkkatyöläisen tulee nyt viimeistään liittyä AY-liittoon.

• Anonyymi kirjoitti:

EK-mafia on nyt saanut maamme äärioikeistohallituksen juoksupojakseen, joten jokaisen palkkatyöläisen tulee nyt viimeistään liittyä AY-liittoon.

Arvoisa apinoitsija, meillä on vain ay mafia ja yrityksesi siirtää tuota apinoitsijaa muille vaatii sinulta oivat perustelut.

Ay mafia ei auta kuin toivottomia ja saamattomia jotka eivät itse osaa hoitaa asioitaan ja heitäkin se palvelee huonosti. Henkilökohtainen palvelu olisi se paras vaihtoehto jokaisen kohdalla.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Arvoisa apinoitsija, meillä on vain ay mafia ja yrityksesi siirtää tuota apinoitsijaa muille vaatii sinulta oivat perustelut.

Ay mafia ei auta kuin toivottomia ja saamattomia jotka eivät itse osaa hoitaa asioitaan ja heitäkin se palvelee huonosti. Henkilökohtainen palvelu olisi se paras vaihtoehto jokaisen kohdalla.

Extyöloinen on itse pelkkä äärioikeistolainen apina, jolla ei ole päässään enää muuta kuin paha narsismi ja työläisviha. Eikä kukaan jää häntä kaipaamaan, edes omaiset ....

• Anonyymi kirjoitti:

Extyöloinen on itse pelkkä äärioikeistolainen apina, jolla ei ole päässään enää muuta kuin paha narsismi ja työläisviha. Eikä kukaan jää häntä kaipaamaan, edes omaiset ....

En ole mikään ääri vaan järkevästi ajatteleva kansalainen.

Enitenhän meillä työläisvihaa harjoittaa ay mafia koska se esittää vaatimuksia joilla on saatu aikaan yli 300'000 työtöntä eli työtä vailla olevaa. Minä sentään olen noin 300 - 400 henkilötyövuotta saanut aikaan omassa yrityksessäni itseni lisäksi! Työllistäminen ei voi olla vihaa vaan päin vastoin työllisten ystävyyttä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En ole mikään ääri vaan järkevästi ajatteleva kansalainen.

Enitenhän meillä työläisvihaa harjoittaa ay mafia koska se esittää vaatimuksia joilla on saatu aikaan yli 300'000 työtöntä eli työtä vailla olevaa. Minä sentään olen noin 300 - 400 henkilötyövuotta saanut aikaan omassa yrityksessäni itseni lisäksi! Työllistäminen ei voi olla vihaa vaan päin vastoin työllisten ystävyyttä.

Ja samaa paskaa taas pukkaa extyöloiselta. EK-mafia on nyt saanut vallan äärioikeistohallituksemme takia ja tuloskin on jo selvä. Työttömyys ja osinkojen määrät ovat kasvaneet uusiin ennätyksiin. Ja kumpikaan noista ei paranna maamme kilpailukykyä. Äärioikeistolaisuus ja sen kannattajien ääretön ahneus on kaiken pahan alku ja juuri.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

sama täällä, aikanaan nauratti ( tai oikeastaan säälitti ) nämä ay-aktiivit. Hyvin on aina mennyt ilman heitä.

• Anonyymi kirjoitti:

sama täällä, aikanaan nauratti ( tai oikeastaan säälitti ) nämä ay-aktiivit. Hyvin on aina mennyt ilman heitä.

Houkuttelivat minuakin järjestöönsä varsinkin opiskeluni tullessa päätökseen. Koko kurssia kuskasivat katsomaan ainakin Tampereelle jotain työpaikkaa/yritystä jota en enää muista, se kun tapahtui 1970 keväällä. En vaan oikein luottanut siihen, että he juuri minun asiaani hoitaisivat ja niinpä hoisin itse, enkä siinä usko mitään hävinneeni. Nyt ainakin olisi jo ehkä myöhäistä edes katua!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Houkuttelivat minuakin järjestöönsä varsinkin opiskeluni tullessa päätökseen. Koko kurssia kuskasivat katsomaan ainakin Tampereelle jotain työpaikkaa/yritystä jota en enää muista, se kun tapahtui 1970 keväällä. En vaan oikein luottanut siihen, että he juuri minun asiaani hoitaisivat ja niinpä hoisin itse, enkä siinä usko mitään hävinneeni. Nyt ainakin olisi jo ehkä myöhäistä edes katua!

Ja ääliönä et vaan silloinkaan tajunnut sitä, miksi työntekijöiden pitää ajaa yhdessä asioitaan. Ja narsistisena ääliönä et tajua sitä vieläkään. No omapa on häpeäsi ....

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ääliönä et vaan silloinkaan tajunnut sitä, miksi työntekijöiden pitää ajaa yhdessä asioitaan. Ja narsistisena ääliönä et tajua sitä vieläkään. No omapa on häpeäsi ....

Kun on fiksu niin pärjää paremmin kun itse hoitaa asiansa. Otetaan vaikka palkankorotukset, kun hommaan sitä itselleni niin se on vain minulle. Jos taas olisin neuvottelemassa tuhansille tai vain sadoillekin niin siinä pitää ottaa itseni lisäksi kaikki muutkin huomioon! Firman on helpompi päättää yhden osalta kuin suuren lauman. Minusta he jo tietävät mistä maksavat vaan jos olisi vaikka vaan 100 joita pitäisi miettiä saatikka 1000 niin asia olisi vaikeampi!

Paras korotukseni firman vaihdolla oli lähes 50% eikä uusio yritys joutunut katumaan vaan olin siellä toistakymmentä vuotta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun on fiksu niin pärjää paremmin kun itse hoitaa asiansa. Otetaan vaikka palkankorotukset, kun hommaan sitä itselleni niin se on vain minulle. Jos taas olisin neuvottelemassa tuhansille tai vain sadoillekin niin siinä pitää ottaa itseni lisäksi kaikki muutkin huomioon! Firman on helpompi päättää yhden osalta kuin suuren lauman. Minusta he jo tietävät mistä maksavat vaan jos olisi vaikka vaan 100 joita pitäisi miettiä saatikka 1000 niin asia olisi vaikeampi!

Paras korotukseni firman vaihdolla oli lähes 50% eikä uusio yritys joutunut katumaan vaan olin siellä toistakymmentä vuotta!

Ja narsistina et tajua edes sitä, että todistit heti kommenttini todeksi ... mutta minkäs me sille voidaan ... sic

• Anonyymi kirjoitti:

Ja narsistina et tajua edes sitä, että todistit heti kommenttini todeksi ... mutta minkäs me sille voidaan ... sic

Kuin esiinnyt Lyyli nikillä niin sinun sanomiisi ei voi luottaa! Ethän itsekään usko itseesi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ruskea kielesi tuntuu vieläkin työntävän suustasi pelkkää PASKAA

• Anonyymi kirjoitti:

Ruskea kielesi tuntuu vieläkin työntävän suustasi pelkkää PASKAA

Suomeksi siis FAKTAA!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Suomeksi siis FAKTAA!

Pidä siis vaan ne faktasi omassa suussasi, mausta kun näytät niin tykkäävän.

• Anonyymi

Rikkurit voidaan laskea samaa sakkiin metsäkaartilaisten kanssa, jotka lähtivät pakoon juuri silloin kun rintama tarvitsi miehiä vihollista vastaan.
      Eli pelkkiä paskiaisia ja oman edun tavoittelijoita, joita ei voi kuin halveksua.
      Loimaan kassaan kuuluvien kannattaakin tuntea pisto sydämessään ... muut joutuvat ajamaan teidänkin etua .. HÄVETKÄÄI

• Olet oikeassa, olet rikkuri jos et mene töihin vaikka sinulla on työsopimus! Siinä on se oikea metsäkaartilainen joka välttelee sopimusta jonka on tehnyt.

Jos et ole tyytyväinen työhösi niin pyydä ensin siihen suhteeseen muutoksia joita haluat ja lupaa korvata ne paremmalla tuottavuudellasi! Jos ei onnistu niin sano itsesi irti ja ala hakemaan työpaikkaa jossa olot ovat mielestäsi paremmin. Noin fiksu tekee!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet oikeassa, olet rikkuri jos et mene töihin vaikka sinulla on työsopimus! Siinä on se oikea metsäkaartilainen joka välttelee sopimusta jonka on tehnyt.

Jos et ole tyytyväinen työhösi niin pyydä ensin siihen suhteeseen muutoksia joita haluat ja lupaa korvata ne paremmalla tuottavuudellasi! Jos ei onnistu niin sano itsesi irti ja ala hakemaan työpaikkaa jossa olot ovat mielestäsi paremmin. Noin fiksu tekee!

Aivan. Metsäkaartilaiset löytää tosiaan Loimaan kassalaisista, joihin ne työvoiman leikkaukset kannattaa kohdistaa. Ei siis kunnon työläisiin.

• Anonyymi

Ĺakkolaisille kenkää, tuottamatonta ihmisjätettä kaikki.

• Anonyymi

Aivan. Rikkureille kuula kalloon ... Loimaalla tavataan sanoa ...

• Jos on omat palkkasopimukset niin tarvittaessa ne hoidetaan omin toimin! Hyvälle tuottavalle toimijalle saa helposti enemmänkin kun ei niitä ay lusmuja tarvitse huomioida.

Ette siis te ay orjat osaa lainkaan ajatella palkan maksun olevan kiinni tuottavuudesta! Kun ihmiset ovat erilaisia niin palkkojenkin pitää olla aina tuottavuuden mukaan mitoitettuja yksilökohtaisesti!

• Anonyymi

Aivan. EK:n ohjaamien työnantajien orjat saavat nyt tosiaan todeta, miten ne työehdot heikentyvät jokaisen nykyisen äärioikeistohallituksen päätöksen toimesta.
        Työläisten orjatyö on ollut EK:n unelma jo syntymästään asti ja nyt äärioikeistohallitus on sen juoksupoikana saanut jo miltei kaiken ...

Työläisten pitää ryhdistäytyä ja ÄÄNESTÄÄ vaaleissa VASEMMISTOA ... muuten paha perii...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. EK:n ohjaamien työnantajien orjat saavat nyt tosiaan todeta, miten ne työehdot heikentyvät jokaisen nykyisen äärioikeistohallituksen päätöksen toimesta.
        Työläisten orjatyö on ollut EK:n unelma jo syntymästään asti ja nyt äärioikeistohallitus on sen juoksupoikana saanut jo miltei kaiken ...

Työläisten pitää ryhdistäytyä ja ÄÄNESTÄÄ vaaleissa VASEMMISTOA ... muuten paha perii...

Se on ainakin tullut selväksi, ettei palkansaajan kannata äänestää hallituspuolueita.

Toki eläkeläinenkin voi pohtia, oliko veronkorotus oikeudenmukainen, kun yli 5000 €/kk eläkkeisiin ei koskettu ja keskieläkkeiden veronkorotus oli raju.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ainakin tullut selväksi, ettei palkansaajan kannata äänestää hallituspuolueita.

Toki eläkeläinenkin voi pohtia, oliko veronkorotus oikeudenmukainen, kun yli 5000 €/kk eläkkeisiin ei koskettu ja keskieläkkeiden veronkorotus oli raju.

Eiköös niillä ollut jo aiemminkin lisätty joidenkin prosenttien lisävero? Toisaalta, myös eläkkeiden verotus on progressiivista ja on kohtuutonta heti kun hiemankin enemmän tienaa kuin kansaneläkkeen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yli 5000 euron eläkkeet ovat asaittu työnteolla, ei loisimalla eikä lakkoilemalla, mutta sitä kun nämä ay-vatipäät eivät tajua.

• Anonyymi kirjoitti:

yli 5000 euron eläkkeet ovat asaittu työnteolla, ei loisimalla eikä lakkoilemalla, mutta sitä kun nämä ay-vatipäät eivät tajua.

Totta on vaikka Lyylinä esiinnytkin, loisimalla tuskin saa palkkaa, josta eläkettä lohkeaa 5000€ verran.

• Anonyymi

Joo totta ei korotuksia ytk rikkureille

• Anonyymi

Pietarin ja krasnovin trollit vastustaa palkankorotuksia kaikista eniten.
      Ne jotka haluaa ilmaiseksi tehdä ei tarvitse palkankorotuksia. AY-liike demokraattisesti kumminkin haluaa samat oikeudet kaikille myös niille tyhmille jotka tekisivät puoli ilmaiseksi työt

• Anonyymi

Se joka ei halua palkankorotusta voi hyvin kertoa asiansa esimiehelle.

• Anonyymi

ja hyvät duunarit saavat kunnon korotukset ilman , että jäsenmaksuilla tarvitsee elättää pöhöttyneitä ay-pomoja. Näinhän se on aina menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja hyvät duunarit saavat kunnon korotukset ilman , että jäsenmaksuilla tarvitsee elättää pöhöttyneitä ay-pomoja. Näinhän se on aina menee.

mutta kun rikkureista ei vaan löydy ainuttakaan hyvää duunaria ... pelkkiä pomoja nuolevia itkupillejä ..

• Anonyymi

Rikkurit on työläisten LOISMATOJA

• Aivan, ne tosirikkurit varsinkin jotka meidän elämäämme hankaloittavat monella tapaa eli ay mafiosot ne lakkokeisarit, jotka eivät koskaan vastaa teoistaan koko kansalle vaikka koko kansa heistä ajoittain kärsii!

Lakko ei saa vaikuttaa muihin kuin siihen osallistuviin, muu syytön kansa on jätettävä sen vaikutusten ulkopuolelle kokonaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Aivan, ne tosirikkurit varsinkin jotka meidän elämäämme hankaloittavat monella tapaa eli ay mafiosot ne lakkokeisarit, jotka eivät koskaan vastaa teoistaan koko kansalle vaikka koko kansa heistä ajoittain kärsii!

Lakko ei saa vaikuttaa muihin kuin siihen osallistuviin, muu syytön kansa on jätettävä sen vaikutusten ulkopuolelle kokonaan!

Päinvastoin. Lakon pitää vaikuttaa mahdollisimman laajasti ja moneen ihmiseen. Vain niin sillä on tehoa. Ja rikkureita pitää ojentaa vähintään sanallisesti ja pitkään.

• Anonyymi

Se että ei ota vastaan palkankorotusta ei tee työntekijästä parempaa sanon vain heti sen tässä.
      Jos luulet olevasi turvassa potkuilta se on harhaa.
      Hyvä yritys takoo aina voittoa AY liike pyrkii tasoittamaan inflaation vaikutusta ja yritysten omistajien kyltymätöntä ahneutta rahaan. Kate on kohdillaan aina vain niitä voittojen kanssa on alettu tehdä agressiivista verojen suunnitelua. Tämä on johtanut verovarojen jatkuvaan pienemiseen. AY-liike on tehty kokoomuksen toimesta viholliseksi. Työssäkäyvien kansalaisten toimia yritetään kaikin keinoin kokoomuksen toimesta lyödä kuin vierasta sikaa.

• Olet täysin ay mafiosojen ja komuloisten propagandan uhri! Et ymmärrä oikeasta maailmasta hiukkaakaan!

Et ole varmaan huomannut sitäkään, että eivät työpaikat ole ay mafian aikaansaamia vaan yrittäjien ja sijoittajien pystyyn pykäämiä. Heillä on vastuu noista työpaikoista, ei sinulla eikä varsinkaan ay mafialla. Ilman yrittäjiä ja sijoittajia sinulla ei olisi mitään nykyistä, vaan olisit piika tai renki lähes ruokapalkalla. Se mikä nostaa elon tasoa on se porukka jolla on päätä yrittää tai varallisuutta ajanmittaan kertyneenä viisaan oman talousosaamisensa ansiosta ja intoa sen myötä saada lisää toimintaa talouteen samalla hieman pottiaan kasvattaen. Siitä pitäisi kunniakansalaisen arvonimi antaa eikä alkaa haukkumaan ahneeksi kuten taisit tehdä.

Hoitamalla kunnolla omat asiasi voisit olla samassa joukossa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet täysin ay mafiosojen ja komuloisten propagandan uhri! Et ymmärrä oikeasta maailmasta hiukkaakaan!

Et ole varmaan huomannut sitäkään, että eivät työpaikat ole ay mafian aikaansaamia vaan yrittäjien ja sijoittajien pystyyn pykäämiä. Heillä on vastuu noista työpaikoista, ei sinulla eikä varsinkaan ay mafialla. Ilman yrittäjiä ja sijoittajia sinulla ei olisi mitään nykyistä, vaan olisit piika tai renki lähes ruokapalkalla. Se mikä nostaa elon tasoa on se porukka jolla on päätä yrittää tai varallisuutta ajanmittaan kertyneenä viisaan oman talousosaamisensa ansiosta ja intoa sen myötä saada lisää toimintaa talouteen samalla hieman pottiaan kasvattaen. Siitä pitäisi kunniakansalaisen arvonimi antaa eikä alkaa haukkumaan ahneeksi kuten taisit tehdä.

Hoitamalla kunnolla omat asiasi voisit olla samassa joukossa!

No rikkureille ei kuitenkaan samoja etuja ja palkankorotuksia kuin omia asioita hoitaville. Siitä kai kaikki sinä mukaan lukien samaa mieltä?
        EK ja Kokoomus mafioiden orjat on yhteiskunnan syöpä ja tuho. Eikö näin ole?

Suomessa tosin noistakin pidetään huolta ja sinänsä hyvä että huonommin ymmärtävistä huolehditaan. Et kai sinäkään niin julma ole että jos ei itse osaa pitää puoliaan EK ja Kokoomus mafiaan kohtaan niin kuolkoon?

• Lakkolaisilta pitäisi vaatia korvauksia siitä tappiosta, jonka lakot aiheuttavat!

• Anonyymi

Yrityksiltä jotka ei halua maksaa esimerkiksi halua asiallista palkkaa pitää vaatia työntekijöille/tuloksentekijöille korvauksia heidän tappioistaan jonka heidän toiminta aiheuttanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Yrityksiltä jotka ei halua maksaa esimerkiksi halua asiallista palkkaa pitää vaatia työntekijöille/tuloksentekijöille korvauksia heidän tappioistaan jonka heidän toiminta aiheuttanut.

Yrityksen pitää maksaa ansaittua palkkaa, se on ainoa asiallinen palkka!

Yritys on se tuloksentekijä, työntekijä ei sitä ole ellei hän ole alihankkijana toimiva yksityisyrittäjä!

Jos työntekijä olisi tuloksentekijä niin hän jatkaisi sillä linjalla vaikka saisikin potkut yrityksestä. Olisihan tyhmää lopettaa tuloksenteko silloin kun sen saisi kokonaan pitää itse veroja lukuun ottamatta! Ei edes työttömyyskorvauksia silloin tarvittaisi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Yritys on se tuloksentekijä, työntekijä ei sitä ole ellei hän ole alihankkijana toimiva yksityisyrittäjä!

Jos työntekijä olisi tuloksentekijä niin hän jatkaisi sillä linjalla vaikka saisikin potkut yrityksestä. Olisihan tyhmää lopettaa tuloksenteko silloin kun sen saisi kokonaan pitää itse veroja lukuun ottamatta! Ei edes työttömyyskorvauksia silloin tarvittaisi!

"Yrityksen pitää maksaa ansaittua palkkaa, se on ainoa asiallinen palkka!"

Tuota jaksat jauhaa. Mutta et osaa kertoa kuka sen määrittää ja miten millä perustein. Ymmärrätkö kuinka tyhmiä kirjoittelet?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Menikö tuo sinulta ohi?

"Tuota jaksat jauhaa. Mutta et osaa kertoa kuka sen määrittää ja miten millä perustein. Ymmärrätkö kuinka tyhmiä kirjoittelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Menikö tuo sinulta ohi?

"Tuota jaksat jauhaa. Mutta et osaa kertoa kuka sen määrittää ja miten millä perustein. Ymmärrätkö kuinka tyhmiä kirjoittelet?

Se tiedetään ainakin, ettei ay mafia osaa määrittää palkkoja tavalla jossa ne ansaittaisiin jokaisen osalta. Varmaa nääs on, jotta jokainen ihminen on erilainen joten palkkataulukonkin pitäisi olla vaikka keskiarvo eikä henkilökohtaisen palkan määrä. Esim. kaikkien hitsareiden keskiarvo tai autokuskien!

Ymmärrän kirjoittamani paljon paremmin kuin sinä omien kirjoitustesi sisällön!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Se tiedetään ainakin, ettei ay mafia osaa määrittää palkkoja tavalla jossa ne ansaittaisiin jokaisen osalta. Varmaa nääs on, jotta jokainen ihminen on erilainen joten palkkataulukonkin pitäisi olla vaikka keskiarvo eikä henkilökohtaisen palkan määrä. Esim. kaikkien hitsareiden keskiarvo tai autokuskien!

Ymmärrän kirjoittamani paljon paremmin kuin sinä omien kirjoitustesi sisällön!

Mutta et siis osaa vastata kysymykseen taaskaan?

No kohta tapasi mukaan kysyt että mistä oli kysymys.

• Tuo mitä kirjoitat on juuri sitä mihin itsekin viittaat, joukkojen hallintaa. Minä kun suosin yksilöitä. Ay mafia kuten vasemmisto yleensä omaa perin sosialistisia tapoja toimissaan.

Mitä muuta ay mafian sopimukset ovat, kuin sitä samaan laatikkoon kaikkien laittamista, mitä sosialistimaat kuten Venäjä/Neukkula ja Kiina harjoittavat? Silloin kaltaiseni yksilöt jotka itse hoitavat asiansa, ovat lähes kansan vihollisia, kun eivät alistu joukko ohjaukseen kuten sinä kunnon sosialistina teet!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo mitä kirjoitat on juuri sitä mihin itsekin viittaat, joukkojen hallintaa. Minä kun suosin yksilöitä. Ay mafia kuten vasemmisto yleensä omaa perin sosialistisia tapoja toimissaan.

Mitä muuta ay mafian sopimukset ovat, kuin sitä samaan laatikkoon kaikkien laittamista, mitä sosialistimaat kuten Venäjä/Neukkula ja Kiina harjoittavat? Silloin kaltaiseni yksilöt jotka itse hoitavat asiansa, ovat lähes kansan vihollisia, kun eivät alistu joukko ohjaukseen kuten sinä kunnon sosialistina teet!

Samaahan tekevät EK-mafiosot yhteisillä palkkasopimuksillaan. Kummallista kommaritouhua, kun eivät kilpaile työntekijöistä rehellisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Samaahan tekevät EK-mafiosot yhteisillä palkkasopimuksillaan. Kummallista kommaritouhua, kun eivät kilpaile työntekijöistä rehellisesti.

Vaikka nyt apinoitkin niin opi se, ettei ole mitään EK mafiosoja! Meillä on havaittu ainoastaan ay mafia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Vaikka nyt apinoitkin niin opi se, ettei ole mitään EK mafiosoja! Meillä on havaittu ainoastaan ay mafia!

"Meillä on havaittu ainoastaan ay mafia!"

Kellä meillä? Tarkoitatko noita tunnettuja sinun pääsi surinoita?

• Anonyymi kirjoitti:

"Meillä on havaittu ainoastaan ay mafia!"

Kellä meillä? Tarkoitatko noita tunnettuja sinun pääsi surinoita?

Suomi nimisessä valtakunnassa! Ay mafia on ainoa mafiamme!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Suomi nimisessä valtakunnassa! Ay mafia on ainoa mafiamme!

No siinäpä sinun ajatukset tuli julki.

• Anonyymi kirjoitti:

No siinäpä sinun ajatukset tuli julki.

Kun tuonkin opit niin hieman viisastut!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun tuonkin opit niin hieman viisastut!

HEH. Ai sinun ajatuksista? Etkös sinä nimimerkkeinesi ole se kuuluisa sekopää?

• Anonyymi kirjoitti:

HEH. Ai sinun ajatuksista? Etkös sinä nimimerkkeinesi ole se kuuluisa sekopää?

Rekisteröity nikki kertoo luotettavuudesta enemmän kuin kaltaisesi puskahuutajana esiintyvä.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Rekisteröity nikki kertoo luotettavuudesta enemmän kuin kaltaisesi puskahuutajana esiintyvä.

Miksi muuten kirjaudut monella nimimerkillä? Kertooko se jotain sinun luotettavuudesta?

Huomaatko että taas kerran nolasit itsesi.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mikset muuten koskaan vastaa asiallisiin kysymyksiin asiallisesti vaan kierrellen ja aina asian kääntäen johonkin mistä kukaan ei ymmärrä mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset muuten koskaan vastaa asiallisiin kysymyksiin asiallisesti vaan kierrellen ja aina asian kääntäen johonkin mistä kukaan ei ymmärrä mitään?

Mihin en ole vastannut asiallisesti? Laitapa kertoen, ensin mitä kysyit ja sitten miten vastasin! Sen jälkeen analysoit miksi vastaus ei olisi asiallinen!

Katsotaan sen jälkeen sitten mikä on asiallista ja mikä ei!

• Anonyymi

Vasemmistolaisten pitää nyt vaan ryhtyä luomaan kannattavia vientiyrityksiä ja maksamaan palkansaajille parempaa palkkaa kuin porvariyritykset. Amattiliitot saavat verotonta tuloa joten rahaa yritysten perustamiseen on.

• Onhan ne yrittäneet yritystoimintaakin kuten OTK ja Kansa yhtiöt aikoinaan ja OP Yhtyeistuki myöhemmin vaan ei mennyt heidän nuoteillaan kovin hyvin vaikka SOK ja IF pärjäävät ja vanha OP:kin nielaisi tuon Yhteistuen kun muutoin taisivat tilinhaltioiden rahat olla vaarassa.

Vasurista ei ole mihinkään järkevään kuten vanha KGB:n upseeri Putlerkin on osoittanut!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Onhan ne yrittäneet yritystoimintaakin kuten OTK ja Kansa yhtiöt aikoinaan ja OP Yhtyeistuki myöhemmin vaan ei mennyt heidän nuoteillaan kovin hyvin vaikka SOK ja IF pärjäävät ja vanha OP:kin nielaisi tuon Yhteistuen kun muutoin taisivat tilinhaltioiden rahat olla vaarassa.

Vasurista ei ole mihinkään järkevään kuten vanha KGB:n upseeri Putlerkin on osoittanut!

Oikeiston "osaaminen" näkyy hyvin maamme työttömyysluvuissa. Äärioikeistolainen Trumpismi tuottaa vaan pahoinvointia ... ja kaltaisiasi sonnansuoltajia.

• Anonyymi

Ay-liikkeet itkee tessin yleissitouvuudesta mutta pitävät siitä kiinni kynsin ja hampain. Jos se ei olisi yleissitova voisivat muut kilpailla työpaikasta matalammalla palkalla. Se näyttäisi ikävältä.

• Anonyymi

Voithan sinä sopia minimipalkkaa pienemmästä palkasta jos siltä tuntuu. Ei AY-liike rikkureiden palkoista välitä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      85
      2720
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      461
      2008
    3. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      166
      1819
    4. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      120
      1481
    5. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1462
    6. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      45
      1398
    7. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      70
      1317
    8. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1296
    9. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1098
    10. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      58
      1070
    Aihe