Määrä Haapavedellä mikä nyt on ja mitä tulee olemaan.?
Turhuuden tuulettimien
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
Turhuuden tuulettimet.. täsmentääkähän vähän!
- Anonyymi
OnlyFans
- Anonyymi
Tuulettimet vaatii sähköä, jota tehdään käyttäen mm koski- ja ydinvoimaa.
- Anonyymi
240+ mainittu
- Anonyymi
Tuulimylleröisiä on kohta turuilla ja toreilla.
- Anonyymi
Tuulimyllyjä on saatava kaikkien häiriöksi tasapuolisesti, myös keskikylän korkeimmalle kohdalle!
- Anonyymi
lavoista irtoaa kuulemma saastetta, ja äänihaitta. entä liikenne, eikö liikenne aiheuta enemmän? kateellisia ahistaa nuo myllyt, en muuta keksi,
- Anonyymi
Joo, oon kateellinen myös venäjälle. En muuta keksi mun junttiaivoilla.
- Anonyymi
tuulimyllyjä on aikoinaan ollut joka talossa, jauhaneet viljaa, pumpanneet vettä ja tehneet jopa säähköä siihen tuvan katossa olleeseen ainoaan lamppuun eli osattiin sitä ennenkin
- Anonyymi
Täsmennetty lähitavoite 125. Tulevaisuustavoite jotain kolmesataa lisää.
- Anonyymi
Oon kuulut että suur tuuletimet raapii matalalla roikuviin pilviin koloja josta kuvia myös oon nähny
- Anonyymi
Vasuri-Esko on tieteellisin perustein laskenut , että Haapavedelle sopii yli 200 tuulivoimalaa eli n. kahden ydinvoimalan tehon verran saasteetonta tuulivoimaa . Ilman , että tarvitsee paljon tehdä uusia siirtolinjoja . Ja metsää ei tarvitse juuri kaataa . Miksi häntä , etevää fyysikkoa ja matemaatikkoa ei ole kuultu huomioitu Haapaveden kehittämisessä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasuri-Esko on tieteellisin perustein laskenut , että Haapavedelle sopii yli 200 tuulivoimalaa eli n. kahden ydinvoimalan tehon verran saasteetonta tuulivoimaa . Ilman , että tarvitsee paljon tehdä uusia siirtolinjoja . Ja metsää ei tarvitse juuri kaataa . Miksi häntä , etevää fyysikkoa ja matemaatikkoa ei ole kuultu huomioitu Haapaveden kehittämisessä ?
Vasuri-Esko ei ole persujehun ja hänen perässähiihtäjiensä mukaisesti kateellinen ja katkera siittä että niitä tuulivoimaloita ei omalle maalle osu.
Mahdollisuuksien rajoissa on että mikäli Vasuri-Esko menee läpi niin yksityisarkistojen kätköistä lähtee se alkuperäinen vuosikymmeniä vanha mutta totuttamiskelpoiseksi tarkastettu pumppuvoimalasuunnitelma kaupunginjohtajalle.
Tämä jos mikä kiukuttaa persuja kun he ovat tässäkin asiassa lumiukkomaisesti pihalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897