On minun elämä, on hänen elämänsä.
Jollain tavalla yhteenkietoutuneena, vaikkei yhdessä.
Joskus kuvittelen siihen väliin tyhjiön, haave-elämän.
Sinne tyhjiöön livistän toisinaan, kun kaipaa pakoa omasta elämästä.
Sinne tyhjiöön otan arkisiakin asioita mukaan, sellaisia joita hänen kanssa tahtoisin kokea.
Joskus sen tyhjiön lyön lukkoon jos alan siellä liikaa viihtymään.
Viime kerralla taisin sydämeni puolikkaan sinne hukata, se haittaa sitä minun elämää.
Ehkä se sieltä löytyy vielä, saa elää elämäänsä täysillä tuntien.
Niin, eihän tässä ole järkeä, toisaalta niin kauan kun pystyn pitämään erillään nämä paikat niin ei kai syytä huoleen.
Kahden elämän välissä
5
227
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei elämämme fuusioidu yhdeksi?
Mieheltä Naiselle - Anonyymi
Yksi tuolla ja toinen toisaalla ja koti ilman eläjää.
- Anonyymi
Kyllä minun täytyy ryhdistäytyä nyt. Olen yrittänyt lähestyä. Ja huomannut, ettei minun kanssa koskaan tuntunut juttu luistavan. Kyllä se on pakko vain todeta nyt. Viipyilen vielä, koska olen niin tiukasti pitänyt kiinni haaveilusta. Niin ei voi mennä loputtomiin. Se tuntuu tosi vaikealta, mutta minun täytyy ymmärtää tosiasiat.
- Anonyymi
Nyt saa riittää. Jos haluat minusta noin kovasti eroon niin lupaan hoitaa asian kuntoon. Et näe minua enää koskaan. 🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saa riittää. Jos haluat minusta noin kovasti eroon niin lupaan hoitaa asian kuntoon. Et näe minua enää koskaan. 🤑
Ei me nähdä muutenkaan koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383914
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212190Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851737- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3621305Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191241- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481102- 771067
- 2851037