Juuso otti aikalisän 100 000 000 € "säästöön" lupalappujen kirjoittelun siirrossa yksityisille terveysasemille. Nähtävästi Sanni oli keksinyt tämän juonen kieltää Sotealueita antamasta enää terveyslausuntoja, vaikka Sosiaali ja Terveysministeriön asiantuntijat sitä vastustivat.
https://yle.fi/a/74-20144483
Juuson mitta alkaa olla täysi Sannin yksityistämisvimmaa, tai sitten hän ajattelee kunta- ja aluevaaleja.
Kaisa Juuso keskeytti Sanni Lotto-Laasosen mallin siirtää lääkärin palveluja yksityisille
19
234
Vastaukset
- Anonyymi
Sannin uudistukset ovat niin raakileita, ettei niitä voi päästää valiokuntiin. Kuolisivat nauruun, jos eivät itkisi niin katkerasti.
- Anonyymi
Tätä ketjua pitää nostaa aina ylös, sillä tosiasiat eivät saa hukkua paskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sote on sekaisin, koska määräävässä asemassa oleva kokoomus haluaa yksityistää koko terveydenhoidon. Ja pahalla tiellä ollaan, jos Sote-alue yksityistää osan alueistaan, kuten Keuruu-Multia alueen päivittäisterveydenhuoltoa ollaan siirtämässä Pihlajalinnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vaaleja ei paasteta lapi, mutta ehkä Vappuna.
- Anonyymi
Kuntavaalin jalkeen lisäleikkaukset .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KESKEYTYS EI ONNISTUNUT.
SANNI SOTE ANTO JO 500 000 000 EUROA YKSITYISEEN BISNEKSEEN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri: En muuta keksinyt.
- Anonyymi
Hirvettä tuhlausta ja sekoilua.
- Anonyymi
Sanni Grahn-Laasonen on kävelevä katastrofi, kuin myös Kaisa Juuso, Riikka Purra, Joakim Vigelius jne.
- Anonyymi
Näyttävät tietävän terveydenhoidosta "kaiken".
- Anonyymi
Sanni Grahn-Laasonen ajaa superrikkaan eliitin etujen mukaisia asioita, eikä välitä pätkääkään, mitä haittoja se aiheuttaa tavalliselle kansalle.
Eli:
Jos haluat, että maksat kaikesta entistä enemmän, ja joissain tapauksessa et edes tiedä ennen maksuvelvollisuuden syntymistä, kuinka paljon joudut maksamaan ja jos myös haluat, että suuryritykset maksavat isompia osinkoja osakkeenomistajilleen ja suurempia tulospalkkioita toimitusjohtajilleen niin siinä tapauksessa äänestä toki Sanni Grahn-Laasosta, jos taas vastustat tämänkaltaista politiikkaa, niin älä missään tapauksessa äänestä Sanni Grahn-Laasosta!
- Anonyymi
On oikea sekasotku koko SOTE.
- Anonyymi
Kantaväestön lääkärikuluja onkin syytä rajoittaa, koska ylivertaiset laittomasti maassa olevien ihmisoikeudet on turvattava, kuten Marin hallitus teki onhan miljoona pikku summa veronmaksajille.
- Anonyymi
Niinköhän teki?
- Anonyymi
Suoraan sanoen kokoomuslainen Sanni haluaa vaikeuttaa Sote-alueiden tehtäviä niin paljon, että kaikki kävisivät yksityisillä terveydenhoitoyrityksillä.
- Anonyymi
Nyt äkkiä punikit ja susien nussiat hallitukseen!
- Anonyymi
Joo, ja finanssipelurit ja fasistit pois hallituksesta heti!
- Anonyymi
Yksi eteen , kaksi taapäin.
- Anonyymi
Petteri: Eihän duunarit korkealta putoa, joten ei kun keppiä selkäpiitä pitkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195294- 513187
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342802Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232099En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111857- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101498- 1031441