Filmihullu- leffakauppa.com muuten hyvä välillä tavara ei tule perille eikä kukaan vastaa mitenkään

Anonyymi-ap

Sanotaan pieni kauppa ja vähän henkilökuntaa ,emmäkä vastaa tavaran perille tulemisesta .Pitäs sitä sen verran vastata EI TAI KYLLÄ tavara on lähtenyt meiltä ,ei edes sitäkään tietoa voida antaa 13 vrk tila keltainen käsittelyssä.Sen verran kaukana karhuamiselle lähtä kyselemään ihan liikkeen sisältä asti.Aina tilannu noin 2 kk välein nyt 10 kk tauko ,ei toimi rahat menneet muihin tarkoitusiin kosa en tykkää käydä elokuvissa siellä ei saa olla oma itsensän dvd katsoa kotona uusimmat saisi 3-4 kk viiveellä kun ovat näkyneet elokuvateatterissa.💿🤔😟.

3

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla myös huonoja kokemuksia. Tilasin erään elokuvan ti 11.11.2025 ja tuotteen varastosaldo oli silloin "Varastossa" eli tuotteen piti olla heti saatavilla. Kuinkas kävi, tilaukseni jälkeen varastosaldo muuttui "Toimitus 1-2 vko" -tilaan. Nyt on la 29.11.2025 eikä tuotetta ole vielä edes postitettu minulle.

En olisi uskonut, että kun tilaan varastossa/hyllyssä olevaa tuotetta, niin 2,5 viikkoa myöhemmin sitä ei ole vielä edes postitettu minulle. Mutta ei se mitään, käyn tänään ostamassa kyseisen elokuvan paikallisesta Videodivarista. Joudun laittamaan Filmihullu-leffakaupasta tilaamani tuotteen suoraan roskikseen, kun se joskus saapuu. En tee kahdella kappaleella samaa elokuvaa mitään eli rahat menivät hukkaan.

Tämä on toinen kerta kun käy näin. Tilaan jotain Filmihullusta, mutta varastossa muka oleva tuote ei olekaan varastossa ja saan odottaa pari viikkoa toimitusta. Sinä aikana käyn jo ostamassa leffan paikallisesta Videodivarista enkä tee Filmihullusta tilaamallani tuotteella enää mitään, kun se joskus saapuu.

Nyt en jatkossa uskalla tilata Filmihulusta varastossa olevia tuotteita, koska pelkään tilauksen jälkeen varastosaldon muuttuvan "Toimitus 1-2 vko" tilaan ja sitten saa odottaa 3 viikkoa, että tuote josksu saapuu. Toisaalta tämä tukee paikallista Videodivarissa käyntiä, kun sieltä leffan saa yleensä heti, jos vaan jaksaa kävellä kuuden minuutin matkan sinne.

• Anonyymi00002

Halusin varmistaa, ettei marraskuinen kokemukseni ollut vain huonoa sattumaa, joten asioin jälleen Filmihullu -verkkokaupassa. Uskokaa tai älkää. Aivan sama kuvio toistui uudelleen.

Tilasin erään elokuvan ma 5.1.2026. Tuotteen varastosaldo oli tilaushetkellä "Varastossa". Hienoa. Kerrankin nopea toimitus ja Filmihullun maine saadaan puhdistettua. Saan tuotteen parissa arkipäivässä, iloitsin.

Miten kävi? Nyt on ti 13.1.2026. On kulunut yli viikko varastossa olleen tuotteen tilauksesta. Filmihullu ei kuitenkaan ole vielä postittanut minulle mitään. Verkkosivuilla tuotteen saatavuus on muuttunut: "Saapuva tuote. Toimitus 1-2 vko."

Aivan sama kuvio kuin marraskuussa. Tuotteelle näytetään varastosaldoksi "Varastossa" ja kun tilaat tuotteen, sitä ei olekaan varastossa, vaan se muuttuu saapuvaksi tuotteeksi. Toimitusaika 1-2 vko. Marraskuussa 2025 kului aikaa tuotteen saapumiseen lopulta yli 3 viikkoa tilauksesta.

Eihän tämä kovin hyvältä näytä kenenkään kannalta. Asiakas on perustellusti tyytymätön. Kyse ei ole vain yksittäistapauksesta, vaan "huijauksesta". Verkkokauppa näyttää positiivista varastosaldoa tuotteelle, joka oikeasti ei ole varastossa. Eikö tämä ole huijausta?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Halusin varmistaa, ettei marraskuinen kokemukseni ollut vain huonoa sattumaa, joten asioin jälleen Filmihullu -verkkokaupassa. Uskokaa tai älkää. Aivan sama kuvio toistui uudelleen.

Tilasin erään elokuvan ma 5.1.2026. Tuotteen varastosaldo oli tilaushetkellä "Varastossa". Hienoa. Kerrankin nopea toimitus ja Filmihullun maine saadaan puhdistettua. Saan tuotteen parissa arkipäivässä, iloitsin.

Miten kävi? Nyt on ti 13.1.2026. On kulunut yli viikko varastossa olleen tuotteen tilauksesta. Filmihullu ei kuitenkaan ole vielä postittanut minulle mitään. Verkkosivuilla tuotteen saatavuus on muuttunut: "Saapuva tuote. Toimitus 1-2 vko."

Aivan sama kuvio kuin marraskuussa. Tuotteelle näytetään varastosaldoksi "Varastossa" ja kun tilaat tuotteen, sitä ei olekaan varastossa, vaan se muuttuu saapuvaksi tuotteeksi. Toimitusaika 1-2 vko. Marraskuussa 2025 kului aikaa tuotteen saapumiseen lopulta yli 3 viikkoa tilauksesta.

Eihän tämä kovin hyvältä näytä kenenkään kannalta. Asiakas on perustellusti tyytymätön. Kyse ei ole vain yksittäistapauksesta, vaan "huijauksesta". Verkkokauppa näyttää positiivista varastosaldoa tuotteelle, joka oikeasti ei ole varastossa. Eikö tämä ole huijausta?

Lukijat varmasti arvaavat, missä nyt mennään. Tänään on su 25.1. Huomenna on kulunut päivälleen kolme viikkoa tilaushetkellä varastossa olleen tuotteen tilaamisesta. Niin, eivät ole vielä edes postittaneet tuotetta minulle.

Siis ma 5.1. tehty ostos ja su 25.1. paketti ei ole vielä lähtenyt asiakkaalle, ja tuote oli tilaushetkellä varastossa oleva tuote!!! Että sillä lailla. Toimitusaika 1-2 viikkoa ei siis myöskään pitänyt paikkaansa.

Eli kuten jo edellä todettiin, verkkokauppa myy tuotteita, joita heillä ei ole. Lyhytnäköistä bisnestä. Onko lopun alkua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe