Toivon että meidän ystävyys säilyy.Ja nähdään jatkossakin salaa,tiedät mitä tarkoitan,olet elämäni piristys.Nähdään aina kun vaan voin.Kiitos viime tapaamisesta.teen sulle ne hommat mistä oli puhe. T.🧔♂️
Vanhempi P nainen
17
594
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään salaista!
- Anonyymi
Hoida hommat maaliin. päiviltä.
- Anonyymi
Ihanaa, tehdään näin. Ei jäädä kiinni. Lähetä nyt kuitenkin jotain viestiä. Jaksan odottaa, jos tiedän, että sinäkin haluat ja kaipaat minua.
- Anonyymi
Kaipaan sinua ja ikävä on.
- Anonyymi
Kerro mitä minussa kaipaat?
- Anonyymi
Enhän ole kuin muutaman vuoden sinua vanhempi vaikka lapseni ovatkin jo aikuisia.
- Anonyymi
Olet niin kaunis
- Anonyymi
Kiusaat vain.
- Anonyymi
Rakastan sua vähän kulta
- Anonyymi
Miksi vain vähän?
- Anonyymi
Kerro vielä mitkä hommat teet mulle? Liittyykö ne töihin vai nautintoon?
- Anonyymi
Nautintoon tietty
- Anonyymi
Salaa tapailu ei mee mun jakeluun,reilu peli.vanhaa akkaa viittit vikitellää,Hyi helvetti.
- Anonyymi
Voin tulla käymään
- Anonyymi
Juu,päiviltä otetaan.
- Anonyymi
Mikä kestää? Mikset olet ottanut yhteyttä?
- Anonyymi
Kai tääkin joskus selviää,kahta naista kusetetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762371Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2732011Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi60932Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58913- 70858
- 68799
- 71785
- 54784
- 65767
- 107761