Miksi kaikki valehtelevat? Purra valehtelee, Orpo valehtelee, Putin valehtelee, Trump valehtelee, someen kirjoittajat valehtelevat, lehtien klikkiotsikoiden takana on pelkkää valetta ja tyhjää täynnä.
Minä en jaksa enää. Minä haluaisin elää totuudessa ja totuudellisuudessa.
Minä en jaksa elää tässä pelkkää valetta täynnä olevassa maailmassa
17
217
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ja kokoomuslaiset eivät edes ymmärrä, eivätkä muista kun heille valehdellaan tai on valehdeltu.
- Anonyymi
Kiuruvedellä puhuvat muunnettua totuutta SDP loikkarit. Pikkaraiselta ei tule totuuden sanaa.
- Anonyymi
SDP on kevään vaalien jälkeen Kiuruveden suurin puolue, kuten monissa muissakin maalaiskunnissa.
- Anonyymi
Kokoomus tippuu kun kivi kun jotkut ihmiset herää unista. Kokoomus kannatus tippuu saman luokka niinku persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus tippuu kun kivi kun jotkut ihmiset herää unista. Kokoomus kannatus tippuu saman luokka niinku persuilla.
Kokoomus kannatus tippuu kun kivi*
- Anonyymi
Olet umpiporvari. Tiesitkö, että oikeistolainen suuttuu, jos valehdellaan ja vasemmistolainen suuttuu, jos puhuu totta.
- Anonyymi
Onpa sulla erikoinen kuvitelma. Ukkivainaako opetti? Niinpä tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sulla erikoinen kuvitelma. Ukkivainaako opetti? Niinpä tietysti.
On keksitty ikiliikkuja: Kurjuus synnyttää vasemmistolaisuutta ja vasemmistolaisuus synnyttää kurjuutta. Eikö totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On keksitty ikiliikkuja: Kurjuus synnyttää vasemmistolaisuutta ja vasemmistolaisuus synnyttää kurjuutta. Eikö totta?
Kaikki näyttö kaikkialla maailmassa on täysin päinvastaista.
- Anonyymi
Asialinjalla tämä ketju. Pahimpia on sellaiset vasurit jotka kuvittelevat olevansa hyvinkin oikeistolaisia mutta ovat tietämättään vasemmalla eivätkä itse tyhmyydeltään sitä tajua.
- Anonyymi
Asialinjalla ovat ne jotka kertovat kuinka Orpo ja Purra täyttävät tämän maan pelkällä valehtelemisella.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20034054
Ylellä mielenkiintoinen linkki, tästä kiuruvedelläkin valloillaan olevasta asiasta. Tämänkin palstan kommentoijat todellisuudessa ovat näitä miehiä.- Anonyymi
Aivan, Ovat Purran aj Orpon tukijoita.
Mikä on se juttu millä Puuttini kiristää Tramppia. Onko tramppi mokanut joskus venäjällä käydessään?
- Anonyymi
Trump on venäjän vakooja. Psykopaatti ja Venäjän vakooja on USA:n presidenttinä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kohuvaite-donald-trumpista-avusti-venajan-kgb-ta-ja-mafiaa-vuosikymmenet-alyllisesti-epavarma-kehuille-perso-ja-ahne-narsisti-oli-taydellinen-houkuteltava/8048824
- Anonyymi
Kyllä minuakin vituttaa.
- AnonyymiUUSI
Valetta on täynnä maailma. Valetta. Elämme raskaita aikoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020