On järkevää pienentää Suomessa työpaikkoja, hallintoa, johtoa joiden palkat maksaa kunta, kaupunki, valtio. Koska jokainen euro on kerätty esim veroista ja valtion ottamasta velasta jossa korkokin.
Sitten ei pidä tehdä tarpeettomia hankintoja firmoilta ja yhtiöiltä. Tai käyttää rahaa jossa summa liian liian iso suhteessa saatuun hyötyyn.
On järkevä vähentää työpaikkoja ja valtion, kuntien turhia hankintoja.
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ja pitää vähentää yhtiöille meneviä rahallisia tukia koska ne ei hyödytä Suomessa asuvaa kansaa taloudellisesti!
- Anonyymi
Ja ammattikoulutus ja sen parantaminen, että opiskelijat tuntevat positiivisen muutoksem ja että koulutuksessa keskitytään olennaiseen, kalusto ja tilat tip-tip kunnossa. Tuo hyötyä tieto taitoon.
- Anonyymi
Sellaisen ihmisten tukia pitää nostaa jotka elävät niillä.
Ei ole hyötyä kiristää elämää ja pompotella eläviä ihmisiä. Työpaikat eivät ole heistä kiinni.
Sellaisella on haittaa yhteiskunnalle ja ilmapiirille.
Kansalaispalkka jossa tietty määrä tulee automaattisesti käyttöön jolla elää toisi paremmat hyödyt.
Lisäksi byrokratia pois että jokainen voi tehdä aina, milloin vain työtä, bisnestä ja veloittaa keneltä tahansa. Ilman mitään byrokratiaa ja nykyisiä esteitä.
Toimivassa yhteiskunnassa ei ole eroa mitä ihminen tekee, voittoa tavaran myynnillä, valmistuksella, palvelulla, tai tekemällä vain työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233223
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1992915Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711921Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581544- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1561040
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33970- 43834