Miksi lakkoillaan?
Sen takia lakkoillaan, että liiton puheenjohtaja tai hallitus on niin päättänyt.
Ei palkankorotusten takia. Luulitko muuta?
Liitto kertoo, mitä TESillä tavoitellaan, mutta lakoilla ei ole mitään tekemistä näiden tavoitteiden kanssa, koska lakot eivät vaikuta neuvottelutulokseen.
Lakot ovat turhia. YTK kutsuu. Silloin ei tarvitse lakkoilla.
Miksi vahingoittaa omaa työnantajaa? Siinähän palaa bonukset ym. kesäretket, kun vittuilee pomoille. Lakkoilija on ikävä ihminen. Ei puhalla yhteen hiileen. Työpaikka on se hiili, ei ammattiliitto.
Hyvät ihmiset menevät töihin. Kävin tänään kaupassa. Siellä oli tavaraa hyllyt täynnä ja hyvä palvelu. Urpot oli kotona.
Minä kävin kaupassa tänään ihan tahallaan.
Anonyymi-ap
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Miekii kävin Jno ääskaupassa, piha täynnä autoja ja kauppa asiakkaita.👍
- Anonyymi
Ihan oikeen tehty.Robotteja enemmän ja myyjiä vähemmän??
Itse en käynyt kolmeen päivään Jos työnantajalla on varaa
sijoittaa robotteihin on sillä varaa maksaa työntekilöillekkin
reilua palkkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637