väsynyt kaikenlaiseen esitykseen ja kautta rantain kertomiseen! Tarvitsen hiljaisuutta ja rauhaa niin kotona kuin muuallakin. Haluan tehdä itselle mieluisaa työtä. Aika auttaa parantumaan rankkojen vuosien kokemuksista ja kun voin selvästi paremmin haluan löytää ikäiseni ystävän elämääni. Lenkkikaveriksi, elokuviin, teatteriin ja muihin yhteisiin harrastuksiin.
Olen todella
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle joka aivan liian kauan häiritsit elämääni, toivon että löydät tasapainon elämääsi ja toivon ettet enää häiriköi, tai yritä lähestyä minua.
- Anonyymi
Olen hyvin hauras kaikesta kokemastani ja kauan pyysin hiljaisuutta, koska tunsin voivani huonosti! Miksi hätääni ei kuultu? Miksi minun haaveilla ei ollut mitään merkitystä? Minua yritettiin pakottaa sellaiseen mihin en olisi pystynyt! Eikö kenellekään tullut kuinka julmaa kohtelua se oli! Miten monta hyvää vuotta menetinkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin hauras kaikesta kokemastani ja kauan pyysin hiljaisuutta, koska tunsin voivani huonosti! Miksi hätääni ei kuultu? Miksi minun haaveilla ei ollut mitään merkitystä? Minua yritettiin pakottaa sellaiseen mihin en olisi pystynyt! Eikö kenellekään tullut kuinka julmaa kohtelua se oli! Miten monta hyvää vuotta menetinkään!
Pitääkö ottaa yhteyttä lakimieheen jos kiusaaminen ei vieläkään lopu? Julkistanko nimen?
- Anonyymi
Ok, en häiritse enää.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle Ap ja etenkin sitä rauhaa ja aikaa jota tarvitset. Toivon että saat sitä. Ymmärrän sinua hyvin. 🩶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831