Oletko mustasukkainen?

Anonyymi-ap

Oletko luonteelta mustasukkainen tai pelkästään silloin kun siihen on annettu aihetta?

Harkitkaa hetki ennen kun vastaatte.

45

522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Tapan se joka koskee.

• Anonyymi

Toivon että hankit itsellesi apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle pellelle on "apua" luvassa jos ei ymmärrä parhaansa päälle. 😁

• Anonyymi

En ole se keneksi luulet. Sorry vaan. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😃😃😃😃😃🙃
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😄😄😄😄😄😂😂😂😂😄😄😄😅🤣🤣😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat hullulta kun aina naurat tai hihität täällä
        Ha ha aha ahaahhh ha aha
        Ootko ehkä hiukan epävarma itsestäsi? Hä?

• Anonyymi

Tiedän. Mitäs jos joku on jo sinne koskenut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha aha ahaahhh ha aha

Kyseinen hymiö ei naura, vaan on "kiusaantunut". 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän. Mitäs jos joku on jo sinne koskenut?

En usko, mutta en suosittelekaan. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, mutta en suosittelekaan. 😏

Jos ois vaikka vaan kielellä koittanut lipasta sieltä? Mites sit kävis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nirri pois. Nirri pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nirri pois. Nirri pois.

Mitäs ite olet tehnyt naistesi kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon että osaat auttaa tätä miestä internetistä tässä tunteiden myrskyssä..🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha aha ahaahhh ha aha

Palstasetä pitää tästä huomiosta mitä hän saa epävakailta ihmisiltä. Ei normaali ihminen revi pelihousuja aikuislapsimiehen tekstien takia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä yrität halventaa ja ikäänku manageerata palstaäijän tekstien yhteydessä? Ei se sullakaan järjen valo loista

• Anonyymi

Perusluonteelta en. Yleensähän on mustasukkainen jos itse tehnyt niin kuin toisen pelkää tekevän, mutta parisuhteessa en pettäisi koskaan

• Anonyymi

Epäilykseen voi ns saatella kyllä. Viettelys lienee samaa parvea.

• Anonyymi

🩵ikävöin vaa

• Anonyymi

En ole mustasukkainen luonne. En voisi edes ihastua ihmiseen, johon en luota.

• Anonyymi

Olin joskus kaipaamastani ihmisestä. En enää.

• Anonyymi

Harkitsen huomiseen. Öitä.

• Anonyymi

En ole. "Kaivattuni" on haukkunut minua joskus yandereksi, mutta ei oikeasti tunne minua yhtään. On myös haukkunut muilla tavoin ja tässä vaiheessa ja käskenyt kuolemaan.
      En todellakaan olisi mustasukkainen sellaiselle ihmiselle, mutta kävisi sääliksi hänen valitsemaansa uhriaan, ja voin vain toivoa, ettei aja ketään ihmistä itsemurhaan satuttavalla käytöksellään.

• Anonyymi

Jäi ilmeisesti kesken kirjoitus, en muista mitä meinasin laittaa siihen.
        Olin oikeassa alusta lähtien, siitä ihmisestä ja itsestänikin.
        Ihan turhaan oon kärsinyt sen T-tyypin takia.
        Toivottavasti lopettaa minun kiusaamisen kun ei kerta löydy selkärankaa keskusteluun.
        Halusin niin kovasti toivoa että se olisi hyvä ihminen.

• Anonyymi

En yhtään

• Anonyymi

Minäkään en ole mustasukkainen. Olen niin varma itsestäni, ettei tähän edes ole aihettakaan.

• Anonyymi

En ole koskaan ollut mustasukkaista sorttia. Petosta en anna anteeksi, mutta etukäteen sopimalla mun kanssani on hyvinkin mahdollista päästä yhteisymmärrykseen. Kun jotain on sovittu, niin mä luotan siihen, ellei jotain muuta käy ilmi. Mä en siis vahdi enkä valvo toisen menemisiä, enkä myöskään hyväksy sitä, että minua vahdittaisiin.

• Anonyymi

En oikeasti ole, jos ei aihetta. Täällä joskus leikin olevani.

• Anonyymi

Miksi pitää leikkiä täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä käydään läpi tiettyjä asioita ja pohditaan omaa elämää ja siihen liittyviä kokemuksia ja on mietitty sitä mitä elämältään haluaa ja mitä ei!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä termillä leikkiminen josta olet vuosia kynäillyt täällä lähinnä palstaäijältä kysellen? Avaa aihetta ja kirjoita pakkoajatuksesi auki, ehkä avaat sillä jonkun tunnelukkosi

• Anonyymi

Jos sukat on ikävässä kunnossa ne on vaihdettava. Muistaa pestä jalat ensin.

• Anonyymi

Olin nuorena ja teninä kovinkin mutten oo enää yli 20 vuoteen ollu mustasukkainen luonne.
      Ikä kai tehny tehtävänsä
      Nauselta.

• Anonyymi

Yötä nauselle meuheltä.

• Anonyymi

Mustasukkainen löytää aiheen, mielikuvitus laukkaa, vaikka kohde olisi kuinka kunnollinen.

• Anonyymi

Joskus olin. Nykyään ajatellen et löytää kuitenkin paremman joka tapauksessa.

• Anonyymi

Sekä että. Jos ei ole luottamusta, ei ole mitään.

• Anonyymi

Jaa en toki pienen piston sasttaa rinnassa tuntea mu ensisijaisesti mustasukkaisuus on henkilökohtainen tunne toiset kokee mustasukkaisuutta vaikka siihen ei olisi edes annettu aihetta jotkut on mustasukkasia sen takia mitä itse tekevät ni olettavat että toinen on samanlainen mu väittäsin että sellaisessa suhteessa ei ole suhteen kummankaan osapuolen hyvä olla jossa toinen kokee tarvetta tehdä toinen mustasukkaiseksi

• Anonyymi

No ei mitään tarvetta jos toinen on mukava ihminen koska minäkin olen

• Anonyymi

Ei ole kaivattu antanut sihetta koska ei ole meitä kahta joten hänellä on oikeus olla huomioimstta minua.

En ole luonteeltani mustasukkainen. Ajattelen että maailmassa on paljon ihmisiä jos joku ei tykkää niin ehkä joku toinen sitten tykkää. Ja tärkeintä olisi tykätä itsestä kun tämän tyypin kansssa joutuu olla koko ajan.

Vaikka kaivattu ei ole antanut aihetta ja vaikka en ole yhtään mustasukkaista tyyppiä, olen silti kokenut mustasukkaisuutta hänestä. Pystyn yleensä lopulta rationalisoimaan tilanteen kun tunne yllättää. Eli lopulta tuntemaan iloa siitä, että hänellä on henkistä tukea ja ystäviä ja juttuseuraa vaikka se en ole minä.

• Anonyymi

"Harkitkaa, ennen kun vastaatte"? Miksi pitäisi harkita? En ole mustasukkanen, joskus tyyliin "teini" varmaan ilin jossain määrin. Elämä ja parisuhde menee omalla painollaan ja jos toinen pettää, niin se.pettää, joten kiertoon vaan ja itse jatkaa omaa elämäänsä.

• Anonyymi

Minusta mustasukkaisuus kiinnostaa näitä vuoristoratatunteilu-ihmisiä. Saavat virtansa siitä, kun mennään jatkuvasti ylös ja alas. Terveessä suhteessa ei ole mustasukkaisuutta.

• Anonyymi

Oon mä ollu mutta se oli aina sitä samaa pelleilyä eikä koskaa esim kehunu oikeestaa tässä sinkkuvuode aikana oon ymmärtänyt sen et ei terveellistä olemista. Hänellä on sairaus mikä vaikuttaa toho kylmyytee.Jos on hyvä suhde ja normi empatia niin mitä sitä öyhöttämään turhasta. Toivon et mun tuleva m ymmärtää sen heti et oon yhenkaa sit ku oon.

• Anonyymi
      UUSI

Suhteessa varmaan ihan terveellä tavalla jos toista oikeasti rakastaa mutta jos ei ole mitään aihetta eikä sitä anneta niin enpä kyllä ole. Ja se vie vaan itseltä voimia.

• Anonyymi
      UUSI

Olen jos siihen annetaan aihetta. Silloin myöskin jätän välittömästi. Exäni esim. Halusi saada mut mustasukkaiseksi koska itse oli tuntenut tunnetta
      Kun kebabbilassa mieskassa oli mulle flirttaillu ja mä hänestä ollu siitä liian otettu ja hymyilly sille.

Siinä pelleilyssä kävi exälleni huonosti. Jätin hänet. Nyxästä tuli nopeasti exä kun luulee että mä siedän
      Suhteessa kolmannen osapuolen ilman mitään toimenpiteitä. Suhde päättyi siihen.

Muuten noin niinkuin aiheetta en ole tuntenut mustasukkaisuutta. Mielestäni hyvän suhteen mittari on se kuinka vähän siellä mustasukkaisuutta esiintyy, sillä silloin osapuolten välillä on turvallinen luottamussuhde!

T: Karoliina

• Anonyymi
      UUSI

En ole mustasukkainen. Eikä se tarkoita sitä etten olisi sitoutunut täysin suhteeseen. Jos mieheni lähtee jonkun toisen perään suhteemme ei olisi pitänyt edes alkaa. Jos ollaan yhdessä niin ollaan yhdessä. Enhän mä sitä paitsi voi määrätä tai kontrolloida toista. Mut se että toinen on epäluuloinen ja mustasukkainen ahdistais paljon. Se ei ole tervettä ihmissuhteissa. Suhde voi mennä pilalle sen takia. Tai ainakin tuo paljon mustia pilviä suhteen ylle. Eikä rakkaastaan ja rakkaudestaan pääse oikein nauttimaan yhtään:) 💔💔💔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      98
      2023
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      173
      1875
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1512
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1457
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      187
      1181
    6. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      201
      1165
    7. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1093
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      998
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      916
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      897
    Aihe