Vaimo repsikaksi

Anonyymi-ap

Vaimoni innostui lähtemään meidän kaverin repsikaksi sunnuntaina kun kaveri lähti sunnuntaina hakemaan kuormaa.
He ajavat Rovaniemelle aamuksi purkamaan kuormaa.
Nukkuvat rekassa kun odottavat purkua.
Montakohan kertaa kaveri on nussinut vaimoa tähän mennessä.
Vaimo kotiutuu lauantai aamuna.

17

2025

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä ei makuuhytin puolella edes toista laveria lasketa alas. Yhdellä laverilla maataan päällekäin.

• Anonyymi

Ei se ole paha jos panevat ei pillu siitä pilalle mene!

• Anonyymi

Kaverin kanssa ollaan pantu kimpussa ja erikseen vaimoa jo 6 vuotta.
        Ei ole todellakaan yllätys että kaveri ainakin panee vaimoa.

• Anonyymi

Kaverin kanssa ollaan pantu kimpassa ja erikseen vaimoa jo 6 vuotta.

• Anonyymi

Kaverin kanssa ollaan pantu kimpassa ja erikseen vaimoa jo 6 vuotta.

• Anonyymi

Ei toista laveria lasketa kun silloin olisi hankalampi panna.

• Anonyymi

Vaimo kotiutui ja meni kaverin kanssa nukkumaan joksikin aikaa.
      Kukaan muu ei ollut kuulemma pannu vaimoani reissun aikana, halukkaita olisi kuulemma ollut mutta eivät päässeet panemaan.
      Kuulee että kaveri panee vaimoa makkarassa tällä hetkllä vaimo saa orgasmin äänestä päätellen.

• Anonyymi

Kaveri lähti sunnuntaiiltana hakemaan jälleen kuormaa.
        Vaimo meni pillunpesulle samalla kun kaveri lähti.
        Itse en nyt ollut mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri lähti sunnuntaiiltana hakemaan jälleen kuormaa.
        Vaimo meni pillunpesulle samalla kun kaveri lähti.
        Itse en nyt ollut mukana.

Miksi et ehdottanut vaimolle että olisi lähtenyt kaverin mukaan uudestaan. Tuo ei ole edes kysymys, koska ymmärräthän että se oli sinulta tyhmästi tehty ettet rohkaissut heitä jatkamaan reissaamista. Senhän nyt tietää ettei vaimosi ainakaan sinulla mitään erityistä tee tällä välin kun kaverisi on hommissa, joten jos olisit vaimoa rohkaissut lähtemään kaverin mukaan, olisi vaimosi saanut nauttia ja kuskillakin olisi ollut seuraa mukana että pysyy pirteänä kun odottaa seuraavaa lepohetkeä. Tästä lähtien pidät hyvän huolen siitä että pistät vaimosi kaverisi matkaan aina kun hänellä on tuollaisia reissuja. Hommaat hänelle vaikka pienen lentolaukkua vastaavan kassin mihin saa kaikkea tarpeellista mukaan ja joka ei vie tilaa, että vaimollasi on jotain tekemistä ja kaverilla turvallista ja mukavaa matkaa ja seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et ehdottanut vaimolle että olisi lähtenyt kaverin mukaan uudestaan. Tuo ei ole edes kysymys, koska ymmärräthän että se oli sinulta tyhmästi tehty ettet rohkaissut heitä jatkamaan reissaamista. Senhän nyt tietää ettei vaimosi ainakaan sinulla mitään erityistä tee tällä välin kun kaverisi on hommissa, joten jos olisit vaimoa rohkaissut lähtemään kaverin mukaan, olisi vaimosi saanut nauttia ja kuskillakin olisi ollut seuraa mukana että pysyy pirteänä kun odottaa seuraavaa lepohetkeä. Tästä lähtien pidät hyvän huolen siitä että pistät vaimosi kaverisi matkaan aina kun hänellä on tuollaisia reissuja. Hommaat hänelle vaikka pienen lentolaukkua vastaavan kassin mihin saa kaikkea tarpeellista mukaan ja joka ei vie tilaa, että vaimollasi on jotain tekemistä ja kaverilla turvallista ja mukavaa matkaa ja seuraa.

Vaimo oli mukana viikon joka oli talviloma ja nyt alkoi taas työt.
        Kaveri tulee perjantaiitana tai lauantaiaamuna ja päästään kimpassa panemaan vaimoa.
        Kaveri on vaimoni vaki rakastaja kaksin ja kimpassa pannaan vaimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri on aina tuolla viikon reissulla.
        On myös ulkomaan keikoilla joissa vaimo on ollut lomaaikana mukana viikon tai kaksi itse olen ollut töissä tuolloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri on aina tuolla viikon reissulla.
        On myös ulkomaan keikoilla joissa vaimo on ollut lomaaikana mukana viikon tai kaksi itse olen ollut töissä tuolloin.

Tuo kuulostaa hyvältä järjestelyltä. Itse en ole ollut kimpassa vähään aikaan. Jostain kumman syystä siihen ei ole tuntunut mitään tarvetta, vaan olen itsekin tykännyt siitä enemmän että vaimo käy kaverin kanssa kahdestaan eri paikoissa ja tilaisuuksissa ja kyllähän se meillä on sellainen tilanne että vaikka minä olen aviomies viralisesti ja sormus on siitä todisteena sormessa, niin kaveri on se vaimon poikaystävä, ja myöskin ihan "virallisesti" vaikka siitä todisteena onkin halaukset ja suudelmat ja salaiset kuiskaukset. Kimppaseksiä on vaimon toiveesta ollut joskus kun hän haluaa kahta miestä samaan aikaan, mutta näin vanhemmiten sitä on hieman laiskistunut ja käytäntö on helpompaa kun he peuhaavat kahdestaan sen mitä haluavat peuhata ja minä vaikka sitten vetelen niin sanotusti puhtaana käteen enkä pyöri jaloissa. Ihan vinkkinä jos haluat vaimoasi yllättää, niin laita tosiaan tuollainen pieni matkalaukku tai vastaava minkä hän voi nopeasti ottaa mukaan ja jossa on kaikki välttämätön, sellainen "aikuisen naisen survival kit" ihan perusvaatetta, jokin juoma, pari lasia tms vähän energiaa mukaan joka myös kestää pitkään. Hänellä varmasti on nykyiselläänkin jonkinlainen käsilaukku kuitenkin jossa on koko maailma tungettu mukaan, mutta tuo pieni laukku on kätevä jos hänen pitää majoittua jonnekin kaverisi kanssa kun, taas hänen oman käsilaukun hän voi ottaa kaverisi kanssa esimerkiksi treffeille. Sitten kun sinä pidät huolta että se laukku on aina huollettu ja valmiina jos he haluavat lähteä vaikka treffeiltään yöksi mökille, ettei tarvitse valmistautumiseen käyttää koko päivää vaan vaimosi voi vain autosta jo tekstata että tuotko laukun pihalle, niin vaimosi tykkää. Tuollaisen huoltaminenkaan ei ole mikään iso homma jos siellä on jotain pientä purtavaa ja pitää vain siitä huolen että ennen päiväysten menemistä vanhaksi, laittaa uutta tilalle, riippuen tietysti siitä mitä vaimosi pitää tarpeellisena että selviytyy parin yön yli rakkaansa kanssa.

• Anonyymi

Voi pyhä yksinkertaisuus mitä tekstiä!!!

• Anonyymi

No mikset poistu jos teksti ei miellytä, poistut etkä enää koskaan palaa.
      Miksi te valittajat parveilette väärillä sivuilla, kateus ja oma habitus se yleisin syy.
      Minusta teksti oli erinomainen ja odotan innolla jatkoa.

• Anonyymi

Ihmettelin kun vaimolla oli talvella minihame mukana rekkareissulla.
      Kaveri on kotona 1-2 yötä viikossa kotona ja 5-6 yötä rekassa.
      Nyt kaveri kysyi voiko tulla meille viikonloppuisin.
      Nyt sitten vaimo saa kahta miestä 1-2 yötä viikossa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe