Cam juttui .missä olisi muita ?
💦💦
Nyt aamulle
20
535
Vastaukset
- Anonyymi
nimpä
- Anonyymi
Aivan mahtavaa olisi runkata ja katsella myös muita /wherebyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan mahtavaa olisi runkata ja katsella myös muita /wherebyssä
joskus runkannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus runkannu
Oon .sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon .sä
olen. en vaan osaa luoda huonetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se vaadi mitään osaamista. menet vain whereby .com ja siinä se huoneen luonti on suoraan nenäsi edessä
- Anonyymi
Siulla huone?
- Anonyymi
Kohta tulee spermat päälleni
- Anonyymi
Löytyykö whereby osoitetta.
- Anonyymi
No eipä kovin aktiivista porukka ole oikeasti tuolla olemaan. Itsellä on huone auki melkein joka ilta, joskus laittanut infon siitä näihin whereby ketjuihin mutta ei aina jaksa. Kummasti porukalla aikaa aamulla vemputtaa mutta ei sitten enää illalla töiden jälkeen.
- Anonyymi
Voisin aukaista huoneen jos tulijoita? M47V
- Anonyymi
ok avaa ni tuun
- Anonyymi
Mikä huone?
- Anonyymi
Sitten kun huoneen aukaisee niin sinne liitytään kamerat suljettuina ja vaan katsellaan eikä näytetä itse mitään.
- Anonyymi
paljastajat auki
- Anonyymi
Avaan miesrunkku huoneen wherebyssä klo 12:15
- Anonyymi
hitto en ehtinyt
- Anonyymi
Nyt muita ja huone ?
- Anonyymi
Huonetta nyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465335Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1333448"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263309Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432694Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222208
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292046prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111884Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk891795