😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?
Pikkulinnut kertoivat kirjastossa
23
264
Vastaukset
- Anonyymi
Tein omat pullapitkkon viipaloiden johon pistin hilloa ja vanilja rahkaa ku niitä oli.
Säästin useamman euron kun en hakenu virallisia tietynmallisia laskiaspullia..Ai miten hyvältä kuulostaa. Mulla ei toimi hellasta uuni, niin en voi nyt paistella herkkuja.
- Anonyymi
Kunnon kermaa pitää olla.
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kermaa pitää olla.
Samaa mieltä. Jos kerran vuodessa syö laskiaispullan, niin kyllä siinä saa olla perinteiset höysteet.
- Anonyymi
Kerrohan palstasetä kaikille myös tarkemmat speksit milloin ajattelit liikuskella
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No meneppä sinne kauooaan päivystämään, niin et hauku ihmisiä täällä palstalla.
No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉
Anonyymi kirjoitti:
No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉
En vieläkään ole gubbe, enkä mies, enkä ätmisi vaikka kuinka olet yrittänyt muuttaa!
- Anonyymi
Älä keksi🤣
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ne pullat oli siis alehyllyllä kaupassa, ei kirjastossa.
Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭
Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.
Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.
Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭
Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!
Niin varmasti,ne ei kauaa hyllyssä kerkee olemaan.
- Anonyymi
Lähde vaan.Millainen ilma teillä on?Onko hyvä liikkua jalan tai pyörällä?Ois hyvä olla kohta potkurikin.
Näyttää olevan +0,3. Kävelykeli on hyvä. Potkukelkkaa harvoin voi käyttää täällä kaupungissa.
- Anonyymi
Joo itse ajattelin ajaa kirjastoon kaupunkiin, yritin muutaman kerran mutta kun eräälle kertoi niin homma kusi siihen. Aina kauheata angstia ja muuta :) tai kuka siinä oli tai ketkä kuulemassa :)
Saatiin niitä kuitenkin eteen päin, toki hakkasivat oikein kunnolla sieltä etäältä, että muut jutut ottanut taukoa, mutta ehkä sinne jotenkin takaisin tulee huonona :) - Anonyymi
Muutama päivä tuli sairaslomaa kuten viime työssäkin jos tuli myynnissä 200 - 300 euron päivä, meni hermot taas joltakin :)
- Anonyymi
Että kuule haistakaa kuule iso paska ja ihan kaikesta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
