Pikkulinnut kertoivat kirjastossa

😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?

23

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein omat pullapitkkon viipaloiden johon pistin hilloa ja vanilja rahkaa ku niitä oli.
      Säästin useamman euron kun en hakenu virallisia tietynmallisia laskiaspullia..

      • Ai miten hyvältä kuulostaa. Mulla ei toimi hellasta uuni, niin en voi nyt paistella herkkuja.


      • Anonyymi

        Kunnon kermaa pitää olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kermaa pitää olla.

        Samaa mieltä. Jos kerran vuodessa syö laskiaispullan, niin kyllä siinä saa olla perinteiset höysteet.


    • Anonyymi

      Kerrohan palstasetä kaikille myös tarkemmat speksit milloin ajattelit liikuskella

      • No meneppä sinne kauooaan päivystämään, niin et hauku ihmisiä täällä palstalla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        No meneppä sinne kauooaan päivystämään, niin et hauku ihmisiä täällä palstalla.

        No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉

        En vieläkään ole gubbe, enkä mies, enkä ätmisi vaikka kuinka olet yrittänyt muuttaa!


    • Anonyymi

      Älä keksi🤣

      • Ne pullat oli siis alehyllyllä kaupassa, ei kirjastossa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ne pullat oli siis alehyllyllä kaupassa, ei kirjastossa.

        Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭

        Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.

        Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.

        Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.

        Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭

        Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!

        Niin varmasti,ne ei kauaa hyllyssä kerkee olemaan.


    • Anonyymi

      Lähde vaan.Millainen ilma teillä on?Onko hyvä liikkua jalan tai pyörällä?Ois hyvä olla kohta potkurikin.

      • Näyttää olevan +0,3. Kävelykeli on hyvä. Potkukelkkaa harvoin voi käyttää täällä kaupungissa.


    • Anonyymi

      Joo itse ajattelin ajaa kirjastoon kaupunkiin, yritin muutaman kerran mutta kun eräälle kertoi niin homma kusi siihen. Aina kauheata angstia ja muuta :) tai kuka siinä oli tai ketkä kuulemassa :)

      Saatiin niitä kuitenkin eteen päin, toki hakkasivat oikein kunnolla sieltä etäältä, että muut jutut ottanut taukoa, mutta ehkä sinne jotenkin takaisin tulee huonona :)

    • Anonyymi

      Muutama päivä tuli sairaslomaa kuten viime työssäkin jos tuli myynnissä 200 - 300 euron päivä, meni hermot taas joltakin :)

    • Anonyymi

      Että kuule haistakaa kuule iso paska ja ihan kaikesta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe