Pikkulinnut kertoivat kirjastossa

😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?
20264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Tein omat pullapitkkon viipaloiden johon pistin hilloa ja vanilja rahkaa ku niitä oli.
Säästin useamman euron kun en hakenu virallisia tietynmallisia laskiaspullia..

Äänestä
  • Aloittaja

Ai miten hyvältä kuulostaa. Mulla ei toimi hellasta uuni, niin en voi nyt paistella herkkuja.

Äänestä

• Kunnon kermaa pitää olla.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Kunnon kermaa pitää olla.

Samaa mieltä. Jos kerran vuodessa syö laskiaispullan, niin kyllä siinä saa olla perinteiset höysteet.

Äänestä

Kerrohan palstasetä kaikille myös tarkemmat speksit milloin ajattelit liikuskella

Äänestä
  • Aloittaja

No meneppä sinne kauooaan päivystämään, niin et hauku ihmisiä täällä palstalla.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

No meneppä sinne kauooaan päivystämään, niin et hauku ihmisiä täällä palstalla.

No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

No älä nyt gubbe noin pienestä kissahda😉

En vieläkään ole gubbe, enkä mies, enkä ätmisi vaikka kuinka olet yrittänyt muuttaa!

Äänestä

Älä keksi🤣

Äänestä
  • Aloittaja

Ne pullat oli siis alehyllyllä kaupassa, ei kirjastossa.

Äänestä

Ne pullat oli siis alehyllyllä kaupassa, ei kirjastossa.

Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä olen jo syönyt laskiaispullat ja söin monta.🤭

Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.

Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.

Äänestä

Laskiaispullat tuli taas liian aikaisin kauppoihin. Laskiaissunnuntai on vasta 2.3 ja laskiaistiistai 4.3. Juhlaleivonnaisista menee viehätys jos niitä syö pidemmän aikaa.

Meilläpäin pullat laitettiin syvälle lautaselle ja niiden päälle kaadettiin maitoa. Pullat syötiin lusikalla laitaselta. Silloin kelpasi kuivempikin pulla.

Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00014 kirjoitti:

Sitä kun on ahne,niin pullat kyllä häviää aika äkkiä...🤭

Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!

Äänestä

Mulla ei ole sitä vaaraa, kun niitä punalaputettuja pullia ei ollut kaupassa. Olivat menneet äkkiä!

Niin varmasti,ne ei kauaa hyllyssä kerkee olemaan.

Äänestä

Lähde vaan.Millainen ilma teillä on?Onko hyvä liikkua jalan tai pyörällä?Ois hyvä olla kohta potkurikin.

Äänestä
  • Aloittaja

Näyttää olevan +0,3. Kävelykeli on hyvä. Potkukelkkaa harvoin voi käyttää täällä kaupungissa.

Äänestä

Joo itse ajattelin ajaa kirjastoon kaupunkiin, yritin muutaman kerran mutta kun eräälle kertoi niin homma kusi siihen. Aina kauheata angstia ja muuta :) tai kuka siinä oli tai ketkä kuulemassa :)

Saatiin niitä kuitenkin eteen päin, toki hakkasivat oikein kunnolla sieltä etäältä, että muut jutut ottanut taukoa, mutta ehkä sinne jotenkin takaisin tulee huonona :)

Äänestä

Muutama päivä tuli sairaslomaa kuten viime työssäkin jos tuli myynnissä 200 - 300 euron päivä, meni hermot taas joltakin :)

Äänestä

Että kuule haistakaa kuule iso paska ja ihan kaikesta!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu