Vaeltajan Eräreppua kohteess
SUODATTIMET
Julkaisut, jotka olet nähnyt
X
Viimeis
1
Joroisten ilmoitustaulu
Seuraa
Eräreppu.fi
24, tammik
Eräreppu.fi
Seuraa
24. tammik
Snowrock's lämmittelytakit saapuivat! Pitkä ja erittäin lämmin takki on suunniteltu vaativampaankin talvikeliin ja ... Näytä lisää
SNOWROCK'S LÄMITTELYTAKKI
Tilaa
Keskustelu facebookin Joroisten ilmoitustaululla kuumeni liikaa -ryhmä suljettiin väliaikaisesti
JOROINEN
Joroisten ilmoitustaulu
Joroisten ilmoitustaulu hiljeni pari päivää sitten ja avautuu taas vaalien jälkeen.
PAIVI KONTTINEN
Kiinni jäit Grönlund kiira ja perussuomalaiset
Haukkuu somessa valetta olohuone 2021
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja mielisairas yrittää päästä lehteen paskoo kadulla
Kölllipoju
Ei ole ollut naisen kanssa
Nauti nyt Tiina Grönlund ja perussuomalaiset ja haukkujat
Tiina Grönlund soitti Matti Semille valeet Vasemmistoliitto ei ottanut ehdolle kunnallisvaaleihin Al
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Facebook Joroisten ilmoitustaulu kiinni 59päivää
Siellä ei ole kukaan tästä kaupungista- Anonyymi
Kuule Tiina Grönlund
Löyty pysäyttäjä ja suuntukkija
Sullekkin ja perussuomalaiset ja haukkujat - Anonyymi
Minä muut koko kaupunki Suomi nauraa teille perussuomalaiset ja haukkujat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muut koko kaupunki Suomi nauraa teille perussuomalaiset ja haukkujat
Missä olettekin esillä perussuomalaiset teille nauretaan kippurassa tässä kaupungissa ja Suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olettekin esillä perussuomalaiset teille nauretaan kippurassa tässä kaupungissa ja Suomessa
Hyvä juttu neljä vuotta syyttely ilman todisteita valeet syrjintä haukut
Perättömiä Sossun huoli-ilmoja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu neljä vuotta syyttely ilman todisteita valeet syrjintä haukut
Perättömiä Sossun huoli-ilmojaNyt on minun vuoro nauraa teille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on minun vuoro nauraa teille
Hyvää loppu kevättä tänne ja muualle Suomeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää loppu kevättä tänne ja muualle Suomeen
Laita parit yhyyyt
Lehteen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897876
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974175- 682702
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3971649- 641518
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070