Arvostetut kenraalit. Harkitkaa huolella ennen kun sitoudutte Enersensen menestystä viivyttäneitten pelimiesten leikkeihin.
En usko Summa Defenseen. Parin yritysjohtajan rikastumispyrkimys
10
438
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Älkää kenraalit ja everstit uskoko huijareita. Myös pk-yritysten omistajat, älkää uskoko hölmöjen utopistinen tarinoita.
- Anonyymi
Moneen asiaan maailmalla ei voida vaikuttaa, mutta aseita ja ammuksia voitaisiin ainakin tehdä, kunnes varastot ovat tupaten täynnä. Sen jälkeen voi arvioida tilannetta uudelleen.
- Anonyymi
Ei Summa Defense mitään kranaatteja tai ammuksia valmista. Se vaan lypsää rahaa pörssin kautta ja tarjoutuu ostamaan yrityksiä alihintaan
- Anonyymi
Vain ymmärtämätön myy yhtiönsä Summa Defenselle. Meriaura jo katosi pelureitten ahneuden sumuun.
Maksun saadut Summan osakkeet ovat pettymyksiä.- Anonyymi
Niin, tiedetään, että Summa Defence nimittelee muitten omistamia yrityksiä omiksi kohdeyhtiöikseen. Hävytöntä. Eikö totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tiedetään, että Summa Defence nimittelee muitten omistamia yrityksiä omiksi kohdeyhtiöikseen. Hävytöntä. Eikö totta.
Hävyttömyys on huonon yritysjohdon tunnus. Eräänlainen yleistettäväksi kelvollinen lausuma.
- Anonyymi
Meriauran osakkeita kaupataan nyt alle yhdeksällä sentillä per osake. Nyt osakkeen hinta on 12 prosentin laskussa.
Onko Summa Defencellä tulevaisuutta. Se jää tyhmien päätettäväksi. Viisas ei pane sormiaan tuohon soppaan edes ensimmäisen nivelen syvyydelle.
- Anonyymi
Eivätköhän kenraalit osaa varoa. Summa Defencelle ei ole ilmoittautunut institutionalisia sijoittajia eikä rahastoja. Riskit on huolella punnittu ja nähty.
Sitä vaan ihmettelen, että pelkää yrityskuorta ja unelmaa edustava toimitusjohtaja päästetään presidentin vastaanotolle kohtaamaan näyttävästi Ukrainan presidentin. Härskiys huipussaan.- Anonyymi
HS 16.4.2025 aivan täysi aukeama analyysia tuosta pörssin sääntöjä rikkovasta valheellisesti kuplasta, jollainen Summa Drfence analyysin mukaan on.
- Anonyymi
No voi voi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46809
- 85807
- 51723