tuttuni oli ostamassa shettistä seuraponiksi, mahdollisesti ravi- ja näyttelyponiksikin.
hän kävi katsomassa yhden kaverinsa kanssa 1 v. shettis oria, ori oli n. 100 cm korkea ja kasvaa n. 5 cm vielä.
se oli alkuun ihan mukava poni kunnes tuttuni meni ponin omistajan kanssa aitaan katsomaan ponia.
poni koitti näykkiä koko ajan. se hyppeli pystyyn, otti tuttuni paidasta kiinnim nousi pystyyn, alkoi huitoon etukavioilla. tuttuani sattua vähän kylkeen ja käteen, huomasi illalla että tuli oikein mustelmat.
oli myös lähellä ettei poni lyönyt etukavioilla omistajaa päähän. omistajan ystävä taas kehui ponia selväpäiseksi.
ponin hinta on tuhat euroa tai tarjous, tuttuni ja hänen kaverinsa olivat sitä mieltä että eivät niin paljoa maksaisi ko. ponista. toinen meinasi että 500-600 e voisi vielä maksaa.
myyjä kuitenkin sanoi että pitäisi saada enemmän. mutta tuttuni oli sitä mieltä ettei ala sellaisen kanssa itseään ja ponia, (jonka kaveriksi olisi tämä poni tullut), tapattamaan ja ei tarjonnut sitten enää mitään.
poni on varmaan ollut nyt pari kuukautta myynnin, muutama on kysellyt kuulemma mutta ei ole sitten ostanut.
mitä mieltä olette mitä tuollaisen ponin kanssa kannattais tehä, maksaisitko itse 1000 e?
Mitä maksaisit tälläisestä ponista??+
5
375
Vastaukset
- tyttö.....
en.
- Nimetön
En maksais. Jos tota ponia ei halvemmalla saisi niin jättäisin ostamatta ja etsisin jonkun toisen.
- ponisti
en todellakaan maksais tonnii tommosesta hevosesta!!!! jättäisin ostamatta!!!
- pörrö
tottakai voisi maksaa, shetlanninponit on nykypäivänä kalliita. Kyseessä voi myös olla ihan hyvää sukua oleva ori. Tässä taitaa kysymyksessä vain olla KOULUTUKSEN/ASIANTUNTEMATTOMUUS PUUTE, varsan annettu kasvaa miten vain! ja kun varsa on vasta vuotias niin eihän siltä voi odottaa aikuisen käytöstä ja ku se on ori. Omistajan olisi pitänyt pitää ostajat pois tarhasta ja sanoa/myydä poni kouluttamattomana. Poni on varmasti selväpäinen mutta vielä varsa ja kouluttamaton!!!!
- LolliPopGirl
Kyllä ostaisin JOS pinilla olisi hyväkin suku! tää poni on vielä varsin halpa jos on ravisukuinen!!! Olen itse ravi-ihmisiä joten tiedän piirit!! Ja jos vielä voin sanoa niin oriit ovat tuollaisia! ofcourse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734