kun taas kerran menestysseuramme pelaaja on töpeksinyt pahemman kerran.
Tällä kerralla Kupsissa mestaruusmaalin vuonna 2019 tehnyt Ilmari Niskanen odottelee tuomiotaan Englannissa rattijuopumuksesta.
Edelliset kuohuttavat tapauksethan olivat-
- Suomen tunnetuimman jääkiekkoperheen edustaja Kasperi Kapasen rattijuopumus tuomio noin vuosi sitten.
- Amerikkalaisen jalkapallon kuopiolaisseuran pelaajan raiskaus epäily.
- Lupaavan Kupsin nuorisopelaajan kaupparyöstöt joista luettiin tuomio viime vuonna.
- Kupsin entisen toimitusjohtajan väitetystä alkoholin käytöstä johtunut kärhämä.
Muistinkohan kaikki tapaukset viimevuosilta ?
Ei ole hyvää mainosta erityisesti lapsille tälläinen esikuvien koheltaminen pääsarjatasoisilta joukkuepelaajilta.
Kuopion urheilussa kuohuu taas
11
501
Vastaukset 11
- Anonyymi
Urheilu on hieno harrastus, ja joillekin jopa ammattikin, jossa on omat ikiaikaiset upeat rituaalinsa.
Jos tulee voitto, niin kännätään.
Jos tulee häviö, niin kännätään.
Ja jos ei tule kumpaakaan, niin kännätään. - Anonyymi
Urheilu on pilannut monta hyvää viinamiestä !
- Anonyymi
Kuopiossa(kin) yksilöurheilijat töpeksivät harvemmin viinan tai muiden ongelmien kanssa kun verrataan joukkueurheiluun.
Samoin selvä ero löytyy siinä että lähes kaikki töppäilijät ovat miehiä/poikia. - Anonyymi
Nyt kuohuu ja kohisee taas entistä voimallisemmin ja viimeinkin on kyseessä positiivinen kuohunta.
Voi olla että pääsarjatasolla pelaavat Puijo-Volley että Kalevan pallo ottavat tänä keväänä kultaiset mitallit ensimmäistä kertaa.
Hoppee mitallit ovat jo varmat.
Nyt sitten joukolla kannustamaan oman kaapunnin joukkueet voittoon.
Torilla on todella suuri ruutu jonne voi mennä kannustamaan ilmaiseksi jo tälle illalle vaikka heikommassakin taloudellisessa asemassa olevat. - Anonyymi00019
Kalpan tähtihyökkääjä kahden ottelun pelikieltoon kenties kauden tärkeimmällä hetkellä !!
Olin lauantain peliä katsomassa enkä huomannut mitään sellaista josta voisi määrätä kahden ottelun pelikiellon.
Yhden kevyen jäähyn kyllä tuomari "patrikille" vihelsi. - Anonyymi00020
Taas kerran joukkue pelaajamme on päässyt uutisotsikoihin negatiivisessa sävyssä.
Kupsin lupaavaa pelaajaa EPÄILLÄÄN seksuaalirikoksista !
Kyseessä on norsunluurannikolta hankittu vahvistus jonka työsopimus on purettu.- Anonyymi00022
Nyt saimme aamun Savon Sanomista uutta tietoa tästä Kupsin erotetusta pelipojasta.
Solo Soumahoroa epäillään JO NELJÄSTÄ RAISKAUKSESTA JA YHDESTÄ SEKSUAALISESTA KAJOAMISESTA 27.6 olevan lehtijutun perusteella.
Poika pidetään edelleen vangittuna ja syyte on nostettava elokuun loppuun mennessä.
Lukekaa lisää tietoa tapahtuneesta Savon Sanomista. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nyt saimme aamun Savon Sanomista uutta tietoa tästä Kupsin erotetusta pelipojasta.
Solo Soumahoroa epäillään JO NELJÄSTÄ RAISKAUKSESTA JA YHDESTÄ SEKSUAALISESTA KAJOAMISESTA 27.6 olevan lehtijutun perusteella.
Poika pidetään edelleen vangittuna ja syyte on nostettava elokuun loppuun mennessä.
Lukekaa lisää tietoa tapahtuneesta Savon Sanomista.Heitä h*mo volttia!
- Anonyymi00024UUSI
Nyt se sitten on Puijon hiihtoseuran parhaan ampumahiihtäjän hyvin alkanut nousujohteinen ura takana koska Savon Sanomien aamuisen jutun mukaan on luultavaa että metsästys tapahtumassa sattunut vahingonlaukaus vie urheilijan aseenkanto luvat !!
Tämä tietenkin estää ampumaharjoitukset ja kilpailemisen.- Anonyymi00025UUSI
Ner niissä television historiasarjoissa purjeveneetkin liikkuvat melkein yhtä nopeasti kuin moottoroidutkin kipposet.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 51532
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518