Eikö täällä ole kolmekymppisiä ollenkaan? Ehkä muutamia taitaa olla...
Oletteko kaikki jotain ikäloppuja
50
578
Vastaukset
- Anonyymi
36!
- Anonyymi
39! Ehkä?
- Anonyymi
Me ollaan ihan ikäloppuja hoivakodin hoitsulta pöllin puhelimen et pääsen tänne ikävään.
- Anonyymi
Sama. Pitää äkkiä toimia, ennenkun narahdetaan kiinni.
- Anonyymi
21 v
- Anonyymi
Mistäs sinä kaikkien iät näet? 😆
- Anonyymi
Kuka kaipaa jotain kolmekymppistä setä- tai täti-ihmistä? Ei kukaan. No ehkä viiskymppiset setä- ja täti-ihmiset.
- Anonyymi
Lapset nukkumaan kun aikuiset kaipaa niin että ryske käy.
- Anonyymi
Vanhukset siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhukset siis.
😂🤣
- Anonyymi
Susi on 53 ja kirsi 32😂
- Anonyymi
Stefan on sen poikkis 58v
- Anonyymi
42 ja Veronika. Hauska tutustua❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Ai mitä ikäloppuja? Yks hornan tuutti,vai luuletko kuolematon olevasi? ja olet se ikäloppu itse. Viisas näkee pidemmälle eikä jalkoihinsa tuijota kompuroi. 🤷♀️
- Anonyymi
Olemme.
T. Täti 55v. - Anonyymi
Moniko täällä on hoikka tai normaalipainoinen?
HAHAHAHAHA- Anonyymi
Oletko itse? Mikä pullolinssi lude lie. Öhkypöhky pullopelle? Läskiposki. Runkkuuuno. Ehei ,et ole kiinnostava.
- Anonyymi
Käyppäs puntarilla! Hajooko koko rakkine.
- Anonyymi
Melko nuori, mut biologinen ikä 88.
- Anonyymi
Kolomenkymmenenkahen mutta henkisesti oon semmonen kaheksanvitonen.
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Kolmikymppinen ikäloppu! Mene pois palstaa pilaamasta. Kiitos🙏
- Anonyymi
Tein joskus parikymppisenä henkinen ikä -testin. Tuolloin huitelin jo viisissäkymmenissä.
- Anonyymi
Hienoa. Se on henkistä viisautta se.sitä ei ikä huononna vaan jalostaa✌🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Se on henkistä viisautta se.sitä ei ikä huononna vaan jalostaa✌🤷♀️
Onko henkinen viisaus sitä että näkee peilissä vanhuksen normaali ikänsä sijaan?
Vastaan ,EI OO.
- Anonyymi
Ikäloppu sulla on housuissasi! Olen nelikymppinen, enkä todellakaan ole mikään ikäloppu.
- Anonyymi
89.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa sana ikäloppu?
- Anonyymi
Nuorten sana keski-ikäisille. Vanha (ja tylsä?) ihminen.
m38
25v
- Anonyymi
🤗👋
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hei sinnekin👋🏻😊
Taisit just vilkutella susihukalle vähän luulen niin, siis katselin jotain vanhoja ketjuja että oliko teilläkin jossain vaiheessa jotain niin kuin nyt hällä aina jonkun kans on. Tällä hetkellä 🍒ja ehkä joku v, välillä oli kai joku j-tyttö koululainen ja mitä niitä nyt on ollut. Ei siis todellakaan pahalla yhtään mutta yllätyin vaan kovin ja siksi susi oli kai niin katkera sinun ja sen 🐰 kuherteluista. Taisi ottaa koville hänellä sekin. :( No sun ikä on tietenkin juurikin hänen mieleensä. 😊 Mut mukavaa iltaa joka tapauksessa sulle ✨✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit just vilkutella susihukalle vähän luulen niin, siis katselin jotain vanhoja ketjuja että oliko teilläkin jossain vaiheessa jotain niin kuin nyt hällä aina jonkun kans on. Tällä hetkellä 🍒ja ehkä joku v, välillä oli kai joku j-tyttö koululainen ja mitä niitä nyt on ollut. Ei siis todellakaan pahalla yhtään mutta yllätyin vaan kovin ja siksi susi oli kai niin katkera sinun ja sen 🐰 kuherteluista. Taisi ottaa koville hänellä sekin. :( No sun ikä on tietenkin juurikin hänen mieleensä. 😊 Mut mukavaa iltaa joka tapauksessa sulle ✨✨
Hän on alkanut iltaisin ja öisin viestiä myös anonyymina ettei ois niin näkyvästi kaikki jutut sit esillä 🍒 silmille ja muille. Mut jokainen taaplaa tyylillään ja kaikki saa tehdä kuten parhaaksi näkee kunhan ei mielellään loukkaisi ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut susi. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut susi. ☺️
Ok no siksi luulin kun luin vasta miten myös prinsessan kanssa olisi kai halunnut lähemmin tutustua juttujen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok no siksi luulin kun luin vasta miten myös prinsessan kanssa olisi kai halunnut lähemmin tutustua juttujen perusteella.
Ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä kun löytyy hyvinkin vanhempia ketjuja edelleen vaan :)
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hei sinnekin👋🏻😊
Melkonen väriero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkonen väriero
Väriero siis ikäero vai 😅
Anonyymi kirjoitti:
Susi kirjottais kyllä nimimerkillään varmasti jos mulle moikkaisi, uskoisin. Mukavaa sunnuntaita😊
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kukahan sinä mahdat olla?😊
Jaahas. Palstasetä on herännyt.
- Anonyymi
Joo täällä ikäloppu sun mielestäsi,
omasta mielestäni just oikean ikäinen....
En haluaisi olla päivääkään alle 50vuotias enää. Mulla on nyt mahdollisuus olla, mennä ja tehdä
just sitä mitä, missä ja milloin haluankin.
Ja kenen kans haluan.
-t- - Anonyymi
Alan kiroitella tänne vasta sitten kun ikä alkaa satasella. Oonhan maailmalle sentään satasen velkaa.
- Anonyymi
On se hyvä, että palstasedällä on eri ikäisiä mielikuvitustuttavia🤣🤣🤣
- Anonyymi
Gubbe on jo 65 vuotias, mutta edelleen pysyy hyvin korkokengillään pystyssä 😍.
- Anonyymi
🧢
😜
👗👍
👠👠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧢
😜
👗👍
👠👠😃👍
- Anonyymi
Fab f**king 50.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610