Kerrankin hyvä päätös kunnanhallituksessa, valtuutetun ehdotuksesta pidättää rehtorinviran vakinaistamisen täyttölupa, ja samainen virka määräaikaistetaan. Mielestäni tässä taloustilanteessa ja luokkakokojen pienentyessä paras vaihtoehto vakinaistamisen sijaan, haapikkaalla muutenki liikaa ns:suoja/hyväveli virkoja.
Hyvä päätös hpj.
4
367
Vastaukset
- Anonyymi
Iloista että jotain hyvääkin tapahtuu.
- Anonyymi
Et tiedä mistä puhut. Kateus ei pidä olla motiivina yhtään mihinkään. Et varmaan katsonut esittelijän esitystä lainkaan tai sitten et siitä mitään ymmärtänyt. Säästöjä ei synny, koska molemmat koulut tarvitsisivat apulaisrehtorit mikäli rehtorin tehtävät yhdistetään., Nyt siellä on henkilökunnan keskuudestaan valitsemat vararehtorit, jotka saavat työstään pienen korvauksen. Sitä paitsi lapsien lukumäärän pienetyessä rehtorin opetusvelvollisuus lisääntyy. Säästöjä tulee myös yläasteen ja lukion yhteisten opettajien käytöstä. Haapajärvelle on jo nyt ääärimmäisen vaikea saada kelpoisuusehdot täyttäviä asiantuntijoita. Ei saada myöskään opettjia ilman täyttä opetusvelvollisuutta. Siksi lukion säilyminen paikkakunnalla on äärimmäisen tärkeää. Haapajärvellä asiat ovat vielä suhteellisen hyvin. On pätevät ja pysyvät opettajat/ ohjaajat, joiden ansiosta meillä ei ole sellaisia ongelmia kuin aika monessa muussa paikassa. Jokaisella on mahdollisuus perehtyä asioihin ja myös aivan yhtäläinen mahdollisuus kouluttautua, vaikkapa sitten opettajaksi.
- Anonyymi
Miten lukio kuuluu yläasteen rehtorin viran täyttöön? Eikö lukiolla ole oma rehtori?
- Anonyymi
Lukion aloitus määrät niin surkeita että kohta sekin homepesä jää tyhjilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140