Nainen, tykkäiisitkö että sinun pyllynreikää nuollaan...

Anonyymi-ap

Naisen perse on ihana. Se tatjoaa miehelle tyydytyksen., niin pilkun kuin perse en puolelta kuin visuaalisesti. Ihana katsoa tiukkoja farkkuperseitö ja haaveilla... Että...

Nainen vetää housut alas ja revittää persevakoaan auki ja käskee nuolla himokkaasti pyllynreikää. Ja minä ainakin pidän siitä. Minun naiseni saisi sen tehdä aina kun haluaa ja missä vaan. Aamulla tykkään ottaa tyynyn ja mennä kyljellään makaavan naiseni viereen ja alkaa hiljalleen liputtamaan ja samalla sormeilen pillua. Tottakai se päättyy useimmin siihen että kumpaankin paikkaa naidaan ja spermat tyhjennetään pepun perukoille.

Tykköisitkö nainen nuolettaa pyllyäsi rohkeasti useammin, kun tietäisit että saat sitä. Aina kun haluat ilman muita mukinoita.... Puhdas pitää tietenkin olla. Pillun saat tuoda nuoltavaksi pissamärkänä... Mutta se onkin eri tarina.

29

1212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olisi hieno homma nainen pyllistää levittää pakarat käskee nuolemaan.Onko naista.

• Anonyymi

Nimenomaa noin ja komentaa "nuole minun persereikää nyt!" ja kuuliaisena miehenä nuolen ja sormetsn pillua samalla, vaikka itse istualtaan ihan siinä keittiön pöydän ääressä tai sohvalla. Mikä onkaan sopiva korkeus.

• Anonyymi

Saat olla röh röh

• Anonyymi

Jos olis vielä kiimanen nuori nainen levittää pakaroita.

• Anonyymi

Justiin tuollainen, mielellään kokematon mutta kokeilunhaluinen, joka haluaa tarjota pepun käsittelyyn. Naapurissa on ihana reilu nelikymppinen sinkkunainen jonka hoikkaa terhakkaa peppua monesti himoitsen. Ollaan edistytty sen verran että kertoo pitävänsä mutta ei ole ukkomiehelle tarjolla se herkku.

• Anonyymi

Kyllä se aikuinenkin pylly kelpaisi.

• Anonyymi

Ehdottomasti kelpaa. Sellainen mitä on kiva levittää a vastaanottaja tykkää. Huokailee syvään ja voihkii

• Anonyymi

Pieru tulee

• Anonyymi

Voi tullakki mut onko väliä naisen pylly on kaunis kumminkin.

• Anonyymi

Oliskohan naista joka pitäisi pyllyn palvonnasta ja nuolennasta tietenkin myös pillu nuoltaisiin.

• Anonyymi

Mielellään aito neito, jolla saattaa heilua mekon alla meisseli.
        Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi

Onko Turun seudulla naista joka pitää pimpin ja pyllyn nuolennasta.

• Anonyymi

Olispa määräävä alistava nainen tämän tyyliseen leikkiin.länsisuomi

• Anonyymi

Niin paljon innokkaita miehiä nuolemaan naisen persereikää, niin vähän ihania naisia jotka haluaa tarjota pyllynreikänsä huolelliseen ja hellään nuolentaan... Ja sen jälkeen ottaa mielellään parrua sisään.

Näin sunnuntaiaamuisin mukava herättää näimme. Siihen kun kieli vaeltaa pakaroiden välissä. Revittää varovasti persettä auki ja laittaa kieli ihanalle peppureiälle ja alkaa lipsuttamaan

• Anonyymi

Eilen sain nuolla leski anoppini saunapuhdasta 😋 ihana näky kun oli juuri sheivannut pillun ja pepun 🤩 turvonneet pillun huulet ja upea ryppynen tiukka pepun reikä odottivat vävyä 🥰 nuolemaan, tuosta herkusta olen saanut jo nauttia pitkään, ihana anoppi!

• Anonyymi

Kyllä olis hienoa katsella tuollaista pyllyä.

• Anonyymi

Olis vielä tyrnät pakarat mitä aukasis sieltä näkyisi tiukka pylly reikä. Olis vielä isot tissit mitä rutistella ja näykkään.

• Anonyymi

Kyllä haluan.

• Anonyymi

Loistavaa. Jo tämä ketju kertoo sen, et ei pitäisi olla vaikeaa löytää miestä tähän puuhaan, naisia se sijaan tuntuu olevan aika vähän 😄

• Anonyymi

Loistavaa. Jo tämä ketju kertoo sen, et ei pitäisi olla vaikeaa löytää miestä tähän puuhaan, naisia se sijaan tuntuu olevan aika vähän 😄

• Anonyymi

Kyllä pillun ja pyllyn nuolenta kiinnostaisi.Oliskohan varsinaissuomessa naista ketä kiinnostaisi.Kelpaa kun on 18v. Ylöspäin.Olen siisti terve mies.

• Anonyymi

Meillä isäntä nuolee säännöllisesti.

• Tottakai. Se kuuluu tehdä niin. Samalla kun nuollaan pimppa, käydään huolellisesti peppu kanssa läpi. Joskus ei kieli ehdi pimpan puolelle, vaan kieli vaeltaa ruskealla reiällä ja sormet hieroo pillua. Mmmmm. 😋

• Anonyymi

Luulen että monikin.

• Anonyymi

Nuoren naisen peppua kyllä nuolisin sormet hieroisi pillua.

• Anonyymi

Voi kun nuori nainen pyllistäisi oikein kunnolla kyllä nuolisin pikku reikää ja pimpukkaa pitkään että orkut tulee.55v siisti mies etsii. Eteläsuomi.

• Anonyymi

Sen kun alat nuolemaan ilman kyselyjä. Kukaan nainen ei siinä vaiheessa kieltäydy siitä.

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa.Koko maa pääsen kyllä kulkemaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      16
      972
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      87
      788
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe