Nainen, tykkäiisitkö että sinun pyllynreikää nuollaan...

Anonyymi-ap

Naisen perse on ihana. Se tatjoaa miehelle tyydytyksen., niin pilkun kuin perse en puolelta kuin visuaalisesti. Ihana katsoa tiukkoja farkkuperseitö ja haaveilla... Että...

Nainen vetää housut alas ja revittää persevakoaan auki ja käskee nuolla himokkaasti pyllynreikää. Ja minä ainakin pidän siitä. Minun naiseni saisi sen tehdä aina kun haluaa ja missä vaan. Aamulla tykkään ottaa tyynyn ja mennä kyljellään makaavan naiseni viereen ja alkaa hiljalleen liputtamaan ja samalla sormeilen pillua. Tottakai se päättyy useimmin siihen että kumpaankin paikkaa naidaan ja spermat tyhjennetään pepun perukoille.

Tykköisitkö nainen nuolettaa pyllyäsi rohkeasti useammin, kun tietäisit että saat sitä. Aina kun haluat ilman muita mukinoita.... Puhdas pitää tietenkin olla. Pillun saat tuoda nuoltavaksi pissamärkänä... Mutta se onkin eri tarina.

29

1155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olisi hieno homma nainen pyllistää levittää pakarat käskee nuolemaan.Onko naista.

• Anonyymi

Nimenomaa noin ja komentaa "nuole minun persereikää nyt!" ja kuuliaisena miehenä nuolen ja sormetsn pillua samalla, vaikka itse istualtaan ihan siinä keittiön pöydän ääressä tai sohvalla. Mikä onkaan sopiva korkeus.

• Anonyymi

Saat olla röh röh

• Anonyymi

Jos olis vielä kiimanen nuori nainen levittää pakaroita.

• Anonyymi

Justiin tuollainen, mielellään kokematon mutta kokeilunhaluinen, joka haluaa tarjota pepun käsittelyyn. Naapurissa on ihana reilu nelikymppinen sinkkunainen jonka hoikkaa terhakkaa peppua monesti himoitsen. Ollaan edistytty sen verran että kertoo pitävänsä mutta ei ole ukkomiehelle tarjolla se herkku.

• Anonyymi

Kyllä se aikuinenkin pylly kelpaisi.

• Anonyymi

Ehdottomasti kelpaa. Sellainen mitä on kiva levittää a vastaanottaja tykkää. Huokailee syvään ja voihkii

• Anonyymi

Pieru tulee

• Anonyymi

Voi tullakki mut onko väliä naisen pylly on kaunis kumminkin.

• Anonyymi

Oliskohan naista joka pitäisi pyllyn palvonnasta ja nuolennasta tietenkin myös pillu nuoltaisiin.

• Anonyymi

Mielellään aito neito, jolla saattaa heilua mekon alla meisseli.
        Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi

Onko Turun seudulla naista joka pitää pimpin ja pyllyn nuolennasta.

• Anonyymi

Olispa määräävä alistava nainen tämän tyyliseen leikkiin.länsisuomi

• Anonyymi

Niin paljon innokkaita miehiä nuolemaan naisen persereikää, niin vähän ihania naisia jotka haluaa tarjota pyllynreikänsä huolelliseen ja hellään nuolentaan... Ja sen jälkeen ottaa mielellään parrua sisään.

Näin sunnuntaiaamuisin mukava herättää näimme. Siihen kun kieli vaeltaa pakaroiden välissä. Revittää varovasti persettä auki ja laittaa kieli ihanalle peppureiälle ja alkaa lipsuttamaan

• Anonyymi

Eilen sain nuolla leski anoppini saunapuhdasta 😋 ihana näky kun oli juuri sheivannut pillun ja pepun 🤩 turvonneet pillun huulet ja upea ryppynen tiukka pepun reikä odottivat vävyä 🥰 nuolemaan, tuosta herkusta olen saanut jo nauttia pitkään, ihana anoppi!

• Anonyymi

Kyllä olis hienoa katsella tuollaista pyllyä.

• Anonyymi

Olis vielä tyrnät pakarat mitä aukasis sieltä näkyisi tiukka pylly reikä. Olis vielä isot tissit mitä rutistella ja näykkään.

• Anonyymi

Kyllä haluan.

• Anonyymi

Loistavaa. Jo tämä ketju kertoo sen, et ei pitäisi olla vaikeaa löytää miestä tähän puuhaan, naisia se sijaan tuntuu olevan aika vähän 😄

• Anonyymi

Loistavaa. Jo tämä ketju kertoo sen, et ei pitäisi olla vaikeaa löytää miestä tähän puuhaan, naisia se sijaan tuntuu olevan aika vähän 😄

• Anonyymi

Kyllä pillun ja pyllyn nuolenta kiinnostaisi.Oliskohan varsinaissuomessa naista ketä kiinnostaisi.Kelpaa kun on 18v. Ylöspäin.Olen siisti terve mies.

• Anonyymi

Meillä isäntä nuolee säännöllisesti.

• Tottakai. Se kuuluu tehdä niin. Samalla kun nuollaan pimppa, käydään huolellisesti peppu kanssa läpi. Joskus ei kieli ehdi pimpan puolelle, vaan kieli vaeltaa ruskealla reiällä ja sormet hieroo pillua. Mmmmm. 😋

• Anonyymi

Luulen että monikin.

• Anonyymi

Nuoren naisen peppua kyllä nuolisin sormet hieroisi pillua.

• Anonyymi

Voi kun nuori nainen pyllistäisi oikein kunnolla kyllä nuolisin pikku reikää ja pimpukkaa pitkään että orkut tulee.55v siisti mies etsii. Eteläsuomi.

• Anonyymi

Sen kun alat nuolemaan ilman kyselyjä. Kukaan nainen ei siinä vaiheessa kieltäydy siitä.

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa.Koko maa pääsen kyllä kulkemaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7365
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2698
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      50
      2013
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1491
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1395
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1224
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1169
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1133
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1071
    Aihe