vieo talon miehestä iltalehdessä

Anonyymi-ap

Video: Näin Helena Koivu seurasi huoltomiestä – Mieheltä yksiselitteinen vastaus
Helena Koivun lähestymiskieltohakemus hylättiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa viikko sitten. Oikeudenkäyntiaineistoon kuului lukuisia videotodisteita.
Näin tapahtumat pihalla etenivät Helena Koivun kuvaamalla videolla. Oikeudenkäyntiaineisto

Mikko Koivun ex-puoliso Helena Koivu haki viime viikolla Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa lähestymiskieltoa.

Vastaajana lähestymiskieltohakemuksessa oli mies, joka työskentelee huoltomiehenä Mikko Koivun kiinteistöillä. Lähestymiskieltohakemus hylättiin. Molemmat osapuolet joutuvat maksamaan omat oikeudenkäyntikulunsa itse.

Oikeudenkäynnissä näytettiin lukuisia eri videotodisteita Helenan ja talonmiehen välisistä yhteenotoista ja keskusteluista. Helena oli kuvannut suurimmat osat videoista itse. Mukana oli myös valvontakamerakuvaa.

Oikeudenkäyntiaineistoon kuului lukuisia Helena Koivun kuvaamia videoita. Anni Savolainen
Yksi videoista on kuvattu 18. syyskuuta. Videolla Helena kävelee vierasmökistään kohti talonmiestä, joka on hoitamassa työtehtäviään Mikko Koivun omistamalla kiinteistöllä.

– Mitä te teette täällä? Helena Koivu kysyy talonmieheltä.

Talonmies kertoo ”putsaavansa kattoja”.

Helena kertoo videolla, ettei kattojen putsaaminen sovi juuri nyt. Talonmies tiedustelee, miksi ei.

– Koska, teidän pitää olla... Et sinä voi tulla tänne paikalle ilman suostumustani. Et voi ilmoittamatta tulla tänne. Sinun pitää ilmoittaa minulle, olen toinen omistaja tässä paikassa

– Minä olen ilmoittanut Mikolle.

– Mikko ei ole täällä, eikä hän ole kirjoilla täällä, eikä hän asu täällä.

– Minä en edelleenkään ota kantaa tähän, huoltomies vastaa.

Lue myös

Nyt puhuu Helena Koivu
Viihdeuutiset14.2. 18:50

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sss

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan talonmies ?
      Koska talon mies on Mikko Koivu.

• Anonyymi

mikko koivu on kuollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      127
      3776
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      322
      2682
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2190
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      2001
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1748
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      9
      1344
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      131
      1255
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1202
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      87
      1006
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      972
    Aihe