Video: Näin Helena Koivu seurasi huoltomiestä – Mieheltä yksiselitteinen vastaus
Helena Koivun lähestymiskieltohakemus hylättiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa viikko sitten. Oikeudenkäyntiaineistoon kuului lukuisia videotodisteita.
Näin tapahtumat pihalla etenivät Helena Koivun kuvaamalla videolla. Oikeudenkäyntiaineisto
Mikko Koivun ex-puoliso Helena Koivu haki viime viikolla Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa lähestymiskieltoa.
Vastaajana lähestymiskieltohakemuksessa oli mies, joka työskentelee huoltomiehenä Mikko Koivun kiinteistöillä. Lähestymiskieltohakemus hylättiin. Molemmat osapuolet joutuvat maksamaan omat oikeudenkäyntikulunsa itse.
Oikeudenkäynnissä näytettiin lukuisia eri videotodisteita Helenan ja talonmiehen välisistä yhteenotoista ja keskusteluista. Helena oli kuvannut suurimmat osat videoista itse. Mukana oli myös valvontakamerakuvaa.
Oikeudenkäyntiaineistoon kuului lukuisia Helena Koivun kuvaamia videoita. Anni Savolainen
Yksi videoista on kuvattu 18. syyskuuta. Videolla Helena kävelee vierasmökistään kohti talonmiestä, joka on hoitamassa työtehtäviään Mikko Koivun omistamalla kiinteistöllä.
– Mitä te teette täällä? Helena Koivu kysyy talonmieheltä.
Talonmies kertoo ”putsaavansa kattoja”.
Helena kertoo videolla, ettei kattojen putsaaminen sovi juuri nyt. Talonmies tiedustelee, miksi ei.
– Koska, teidän pitää olla... Et sinä voi tulla tänne paikalle ilman suostumustani. Et voi ilmoittamatta tulla tänne. Sinun pitää ilmoittaa minulle, olen toinen omistaja tässä paikassa
– Minä olen ilmoittanut Mikolle.
– Mikko ei ole täällä, eikä hän ole kirjoilla täällä, eikä hän asu täällä.
– Minä en edelleenkään ota kantaa tähän, huoltomies vastaa.
Lue myös
Nyt puhuu Helena Koivu
Viihdeuutiset14.2. 18:50
vieo talon miehestä iltalehdessä
Anonyymi-ap
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan talonmies ?
Koska talon mies on Mikko Koivu.- Anonyymi
mikko koivu on kuollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1273776Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3222682Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k432001Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111748No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91344Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1311255- 931202
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871006- 52972