🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi. Otsikothan lehdissä on tarkoitettu vain herättämään ostohalut lukijoissa.
Tänään hämmästyin luettuani, että prinssi Daniel käyttää Victorian vaatteita. Mielikuvissa oli heti Daniel kesämekossa ja korkkareissa. Itse jutussa onneksi sanottiin, että hän käyttää Victorian huivia. Huivit nyt ovat senverran neutraali pukine, että niitä voi käyttää kumpi hyvänsä. Paitsi tietysti jos on pinkkejä huivia niinkuin mulla suurin osa.
Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon
23
208
Vastaukset
- Anonyymi
Huivi voisi toimia kesällä. Mulla on niin lyhyet hiukset että huivi suojaisi auringolta. On siis kaulahuivit ja sitten on esim. tuubihuivit ja tuubit voi laittaa pään ympärille. Tuubeissa voi olla yksi standardikoko mikä on turhan niukanpuoleinen. Suomalaisilla on poikkeuksellisen isot päät.
- Anonyymi
Mä virkkasin kesällä puuvillapipon hiusten suojaksi, kun UV valon haitallisuudesta puhutaan niin paljon. Huivikin tietysti suojaisi, mutta se ei pysy puutarhahommissa niin hyvin päässä. Eikä sitä multaisin käsin voisi korjailla.
Isopäisistä tuli mieleen se yksi entisajan matkailija joka väitti suomalaisia rumiksi ja kovakalloisiksi. Hänen mielestään kova pääluu tuli siitä että käveltiin ilman hattua. En löytänyt googlella sitä kirjoitusta nyt juuri, mutta löysin kivan esittelyn kirjasta joka kertoo brittien matkailusta Suomessa 1700-1800 luvuilla.
https://agricolaverkko.fi/kirjaesittelyt/britit-matkalla-suomessa-1774-1863/ Anonyymi kirjoitti:
Mä virkkasin kesällä puuvillapipon hiusten suojaksi, kun UV valon haitallisuudesta puhutaan niin paljon. Huivikin tietysti suojaisi, mutta se ei pysy puutarhahommissa niin hyvin päässä. Eikä sitä multaisin käsin voisi korjailla.
Isopäisistä tuli mieleen se yksi entisajan matkailija joka väitti suomalaisia rumiksi ja kovakalloisiksi. Hänen mielestään kova pääluu tuli siitä että käveltiin ilman hattua. En löytänyt googlella sitä kirjoitusta nyt juuri, mutta löysin kivan esittelyn kirjasta joka kertoo brittien matkailusta Suomessa 1700-1800 luvuilla.
https://agricolaverkko.fi/kirjaesittelyt/britit-matkalla-suomessa-1774-1863/Siis tää kommentti oli multa. EN näköjään pyykinpesun välissä huomannut kirjautua.
- Anonyymi
Kun luen lounasajatuksia herättelevän otsikon, niin säpsähdän... taasko se nainen täällä höpöttää.
- Anonyymi
Ei näitä tarvi lukea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä tarvi lukea!
Darvii darviii... olen darvinisti puuterinenä
Anonyymi kirjoitti:
Darvii darviii... olen darvinisti puuterinenä
Ajattelin ensin laittaa otsikoksi sen, että Daniel käyttää Victorian vaatteita. Sehän minut houkutti lukemaan sitä nettiuutista. Sellainen otsikko olisi antanut väärän kuvan mun tylsästä tekstistä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ajattelin ensin laittaa otsikoksi sen, että Daniel käyttää Victorian vaatteita. Sehän minut houkutti lukemaan sitä nettiuutista. Sellainen otsikko olisi antanut väärän kuvan mun tylsästä tekstistä.
Omituinen höpöttäjä :)
- Anonyymi
Mulla näkyy nyt telkkarista muukin kuin areena wifin kautta, joten se on enemmän päällä. Ykkösellä kanava silti, kun tulee ihana ohjelma patagonianpingviineistä. Ne pariutuvat loppuiäkseen Ovat siitä fiksuja. Uros tulee pesimäpaikalle ensin ja valmistelee naaraalle pesän valmiiksi. Ihmettelin, että miten ne naaraat löytävät tuhansien joukosta sen oman puoliskonsa, kun ne eivät ole nähneet toisiansa viiteen kuukauteen. Pingviinithän ovat ihan saman näköisiä. Luonto onkin järjestänyt uroksille yksilöllisen äänen, jonka kuultuaan naaras osaa mennä omansa luo.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ja tämäkin oli multa. Nyt meen jatkamaan pyykkäystä etten enää sotke enempää tässä.
Taas tulee retuliinin värisiä pöksyjä koneesta kun kaikki värit samassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lounas mököttää taas eikä vastaa asialliseen kommenttiini.
Anonyymi kirjoitti:
Pyykit eivät vaihtaneet väriä pesukoneessa. Paljon auttaa se, että pesee uudet vaatteet erikseen niin näkee lähteekö niistä väriä. Toinen keino on ostaa aina samanvärisiä vaatteita Silloin värin siirtyminen vaatteesta toiseen ei haittaa.
- Anonyymi
Paljo kivempi lukia vaan otsikko ni voi leikkiä oman mielikuvituksen kanssa yleensä jutun sisältö ei ole läheskään niin raflaava kui otsikko
Koulussa opetettiin lukemaan paperisia sanomalehti niin, että silmäillään ensin otsikot läpi ja vasta senjälkeen aletaan lukemaan niistä mielenkiintoisempia. Täällä palstalla missä mua ei kukaan tunne kehtaan tunnustaa, että itse alotin sanomlehdet aina sarjakuvista.
- Anonyymi
Asteroidi törmää Maahan! Tuollaisia otsikoita näkee koko ajan. Tuskin ne murikat edes pääsisivät Maahan asti kun muskin avaruusromut blokkaavat ne ;D. Marsiin voisi muuttaa. Tervemenoa vaan sille ja monille muillekin liidereille. Ei tulisi ikävä, päinvastoin. Yksi pienenpieni törmäysajankohta tulee olemaan perjantain 13. päivä, olikos se vuonna 2027 tai 2032. Jotain sellaista.
Anonyymi kirjoitti:
Asteroidi törmää Maahan! Tuollaisia otsikoita näkee koko ajan. Tuskin ne murikat edes pääsisivät Maahan asti kun muskin avaruusromut blokkaavat ne ;D. Marsiin voisi muuttaa. Tervemenoa vaan sille ja monille muillekin liidereille. Ei tulisi ikävä, päinvastoin. Yksi pienenpieni törmäysajankohta tulee olemaan perjantain 13. päivä, olikos se vuonna 2027 tai 2032. Jotain sellaista.
Joo, huomasin tuon asteroidijutun. Todennäköisyys törmäämiselle tuplaantui. Jos mlttoi lukea enemmän, niin selvisi, että se todennäköisyys on vieläkin aika pieni 2,3 prosentin todennäköisyys vuonna 2032.
Minua ärsyttää se, että kun sitä tietoa ja uutisia tarjotaan joka puolelta ihan liikaa niin usein vasta uutisen lopussa selviää, että asia on tapahtunut muussa maassa eikä Suomessa. Joten mitä väliä sillä täällä on että joku karhu syö karkit jonkun jenkkiläisen terassilta? EI se karhu jaksa tänne uida.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Joo, huomasin tuon asteroidijutun. Todennäköisyys törmäämiselle tuplaantui. Jos mlttoi lukea enemmän, niin selvisi, että se todennäköisyys on vieläkin aika pieni 2,3 prosentin todennäköisyys vuonna 2032.
Minua ärsyttää se, että kun sitä tietoa ja uutisia tarjotaan joka puolelta ihan liikaa niin usein vasta uutisen lopussa selviää, että asia on tapahtunut muussa maassa eikä Suomessa. Joten mitä väliä sillä täällä on että joku karhu syö karkit jonkun jenkkiläisen terassilta? EI se karhu jaksa tänne uida.Vuonna 2029 Apophis-asteroidi on se perjantain 13. Onhan niitä muitakin ohituksia. Sanoisin että vuodesta 2027 ja siitä eteenpäin niitä voi esiintyä aina toisinaan. Apophiksen koon on arvioitu olevan noin 300-400 metriä halkaisijaltaan. Se alkaa olemaan jonkin verran tuhovoimassaan. 1 km on oikein paha ja 10 km täystuho (ei silti maailmanlaajuisesti).
Kuu on niin kovaa ainetta koska se koostuu eri metalleista että vaikka siihen törmäisi mikä tahansa murikka, niin se ei tuntuisi juuri missään. Kuulta puuttuu ilmakehä joten siihen törmäävät kivenkappaleet osuvat siihen voimalla. Maan ilmakehä toimii kitkana eli hidasteena tänne saapuvia objekteja kohtaan.
Maa on avaruuden mittakaavassa lähellä Aurinkoa. Tästä on se hyöty että Maata lähestyvän objektin havaitseminen ja tarkkailu on helpompaa koska se alkaa näkymään helpommin Auringon lähettämän säteilyn vaikutuksesta. Maan ympärillä olevat planeetat voivat vaikuttaa kivien lentoratoihin ja niitä Nasa sitten laskeskelee. Nuo uutisoinnit tosiaan. Minulle jopa se mitä tapahtuu Keski-Euroopassa, on jotenkin etäinen juttu. Tanskakin on melko kaukana täältä ja sehän on vasta portti Eurooppaan. Viro, Latvia ja Liettua tuntuvat suhteellisen läheisiltä sekä Valko-Venäjän pohjoisosat.
En tee nyt uutta aloitusta, kun asia on niin pieni. Nimittäin kuntosalin jälkeen on päivänokoset ja imurointi.
- Anonyymi
Minäkin olen miettinyt kuntosalin aloittamista.voishan sitä jotain muutakin harrastaa,tykkään uinnista.liikunan ope kehu minun kroolaustani ylä-luokalla.🤭
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen miettinyt kuntosalin aloittamista.voishan sitä jotain muutakin harrastaa,tykkään uinnista.liikunan ope kehu minun kroolaustani ylä-luokalla.🤭
Kuntosalissa käynti on tylsin harrastus mitä tiedän. Kunto nousee kyllä, kun pakottaa itsensä sinne säännöllisesti. Tai jos on niinkuin mulla, että on kuntosaliystävätär. Uiminen on siitä kiva harrastus, että siinä ei hikoile. Olisi kiva jos olisi uimakaveri, jotenkin en vaan saa itsekseni mentyä sinne.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kuntosalissa käynti on tylsin harrastus mitä tiedän. Kunto nousee kyllä, kun pakottaa itsensä sinne säännöllisesti. Tai jos on niinkuin mulla, että on kuntosaliystävätär. Uiminen on siitä kiva harrastus, että siinä ei hikoile. Olisi kiva jos olisi uimakaveri, jotenkin en vaan saa itsekseni mentyä sinne.
Sama juttu,en yksin viitsi mennä uimahalliin.:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841612
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680