Tutulta Taavin ohjekirja kadonnut ja kyseli mitä nämä symbolit mittaristossa mahtavat tarkoittaa:
- pisaran kuva
- sininen tähti
- punatähti
- sirppi
- vasara
- sirppi ja vasara
- öljykannu
Kiitos! Tero
Mittariston symbolit
16
258
Vastaukset
- Anonyymi
Pisara tais olla notta anturi havaitsee oven olevan täynmä vettä.
- Anonyymi
Kommunistin kyynel tarkoittaa että vodkasäiliö on tyhjä.
- Anonyymi
Kertoisitko mikä on Taavi?
- Anonyymi
Ainiin sorry tarkoitin Octaviaa
- Anonyymi
Minulla välkkyy sellainen ketjun kuva mittarissa, mikä se on?
- Anonyymi
Mitä Skodan mittaristossa hehkuva hirttosilmukan näköinen valo tarkoittaa?
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin, että kyllä Tero/Taru on aivan ihana poika.
- Anonyymi
Kannattaa viäntää mittariston takkoo tähden punanen johto poispoikkeen niin jo vuan kiilut sammuu insturumenttaalitaulusta tokkiinsa.
- Anonyymi
Mihin tokkiinsa? Tämä ei ole poropalsta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tokkiinsa? Tämä ei ole poropalsta!
Kyl skooda palaa perin helposti poroksi jos sähkötöitä tekee itse.
- Anonyymi
Punatähti tarkoittaa, ettää Tero pitää lähteä hoitoon 😔 rajan taakse
- Anonyymi
Legenda kertoo että määrävälein Skodan kaiuttimista kuuluu valtaisa naurunremakka, jota itäauton kuljettaja sitten joutuu kuuntelemaan korvat punaisina.
- Anonyymi
Oi ja hoi isänmaan toivot. Kiitoksia näistä kommenteista. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Sirppi ja vasara mittaristossa tarkoittaa, että kuljettajan paikalla istuu kommunisti/ääliö!
- Anonyymi
Sirppi ja vasara mittaristossa tarkoittaa, että kuljettajan paikalla istuu kommunisti/ääliö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322