Älypuhelin on paimen

Anonyymi-ap

Älypuhelin on minun paimeneni, minulta puuttuu kaikki hengellinen. Mukavalla sohvalla älypuhelin saattaa minut lepäämään illat pitkät. En voi tehdä mitään sieluni autuuden hyväksi, koska se vie kaiken vapaa-aikani.

Älypuhelin estää minua tekemästä velvollisuuttani kristittynä, koska se tuo niin paljon kiehtovaa sisältöä, jota en voi olla katselematta. Se suuntaa mieleni ja ajatukseni tämän maailman asioihin ja estää minua rukoilemasta ja tutkimasta Jumalan sanaa.

Se pitää minut kaukana Jumalan huoneesta ja pyhien seurakunnasta. Vaikka eläisin satavuotiaaksi, tahtoisin aina viipyä selaamassa älypuhelinta. Niin kauan kuin elän, katson sitä, sillä se on lähellä sydäntäni. Sen ääni ja kuvat viihdyttävät minua jatkuvasti aina vanhuuteen asti.

Se ruokkii runsaasti minun lihallista mieltäni ja kattaa viettelysten pöydän minun eteeni. Se täyttää minun sieluni ja mieleni ajatuksilla ja kuvilla, jotka ovat kaukana Jumalan valtakunnasta, ja täyttää sydämeni tämän maailman saastalla.

Mikään hyvä ei voi seurata minua elämäni päivinä, koska älypuhelin ei anna minulle aikaa kysyä Jumalan tahtoa. Niin saan elää paholaisen saastuttamaa elämää loppuun asti, ellen saa silmiäni auki ja tee tosi parannusta.

(Mukailtu Kaarlo Syvännön (1909-1998) tekstistä ”TV on paimen”)

19

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Toisaalta jos ei olisi älykännkkää eikä tietokonetta, ei voisi tehdä täällä herjaamisen syntiä eikä sitä laittomuutta.

Maailma olisi paljon parempi paikka elää.

• UUSI

Amish Rules OK.🤠👨‍🌾👩‍🌾🧑‍🌾🇺🇸👍

• UUSI

Sattuuko herjaaminen taikauskoiseen vai taikauskoisen epäjumalaan?

Tuo taikauskoisen epäjumala ei kommentoi, mutta taikauskoinen koira älähtää kuin sen käpälään olisi kalahtanut kalikka.

• Anonyymi
        UUSI

CIA vakoilee kaikkia tavallisessa Applen älykännykässä on Googlen 64 miljoonaa vakoilu pistettä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

CIA vakoilee kaikkia tavallisessa Applen älykännykässä on Googlen 64 miljoonaa vakoilu pistettä

Kiina vakoilee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiina vakoilee

Ja varmaan monet muutkin annat vaan puhelin numeron kaverille niin sekin vakoilee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varmaan monet muutkin annat vaan puhelin numeron kaverille niin sekin vakoilee

reikäsempää tuotetta ei ole

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

reikäsempää tuotetta ei ole

Läpinäkyvä tuote

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Läpinäkyvä tuote

Ajattelin joskus ostaa laitteen jolla siirtää puhelimen fyysisen sijainnin kiinaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin joskus ostaa laitteen jolla siirtää puhelimen fyysisen sijainnin kiinaan

Jonkun toisen puhelimeen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun toisen puhelimeen

Saa syödä kotona rauhassa Rasin mutaisia porkkanoita suoraan pussista

• Anonyymi
      UUSI

Totuus on se että puhelimessa on demoni sen virta piirit on suunniteltu entisten kirkon lattioiden kuvioita mukaillen se kerää itseensä kaiken pahuuden demoni on vangittu sen sisään

• Anonyymi
        UUSI

Ei varmasti anna aikaa rukoilla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmasti anna aikaa rukoilla

Tietysti jos siellä on enkeli demoni ni se on toinen juttu se on hyvä haltijatar

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti jos siellä on enkeli demoni ni se on toinen juttu se on hyvä haltijatar

mun puhelimessa on sellainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mun puhelimessa on sellainen

Kerran puhelin heittäyty lattialle kun olin pahalla päällä

• Anonyymi
      UUSI

Miten uskontoa pystyi harrastamaan ennen kuin oli tietokoneita. Miten ja missä pystyi herjaamaan muita uskovia?

Vai eikö uskoa ollut ennen tietokoneaikaa?

Ei sitä ainakaan pystynyt harrastamaan siten kuten nykyaikana.

• Anonyymi
        UUSI

Olihan faaraoilla jo tieto koneet ei se ole uusi keksintö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan faaraoilla jo tieto koneet ei se ole uusi keksintö

Vanhaa tekniikkaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      506
      4647
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3276
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1606
    4. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      23
      1501
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      33
      1397
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1334
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1117
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1039
    9. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      975
    10. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      966
    Aihe