Koska en paikkoja vielä kovin hyvin tunne kysyisin, että mikä mahtaa olla kaupungin paras kirppari?
Niin myyjänä (pöydän vuokraajana) ja ostajana. Lähinnä ostaisin vaatteita ja astioita.
Asiallisia vastauksia sitten.
Savonlinnan paras kirppari.
9
351
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa näin alkuun! Kirppareista en tiedä muuta kuin ostajan näkökulmasta kun en tavaroita myy. Jos olet nuori niin hienoa jos Savonlinnaan eksyit, nuoria tarvitaan
- Anonyymi
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
Näköjään ei saa sanoa 🙄
- Anonyymi
No alasuontiellä on Superkirppis, (prisman takana) ja siellä olen itsekkin myynyt hyvin tavaraa, sekä myös ostanut.
- Anonyymi
Itse taas en ole vuosiin sinne mennyt.
Pöytävuokrapaikoista ainoa on linja-autoasemalla oleva Olivia, mutta sielläkin meno mennyt alaspäin tai sitten olen vain kyllästynyt kiertää kirpputorin pöytiä.
Käyn ainoastaan säännöllisesti pelastakaa Lasten kirpparilla, mutta siellähän et voi itse myydä. - Anonyymi
Onpa omituista, kirjoitin saman mutta viestini poistettiin kahteen kertaan. Suosittelen myös tuota samaa kirpputoria
- Anonyymi
Harmittaa kun muualla, isommissa kaupungeissa asuvat toverit kertoo kirpparilöydöista.
Täällä ei löydä kirpparilta muuta kuin samaa käyettyä kamaa mitä on kotona, mutta tosi kalliilla.
Olisipa jotain ostettavaa kirpparilta....- Anonyymi
Kirpputorilla myydään niitä jollekin ylimääräisiä eli paras pidetään itsellä ja se näkyy tavaran laadussa mitä tarjolla.
Varakkaammat ihmiset on vähissä meidän kylällä.
- Anonyymi
Romua ja rättiä liikkeellä liian kaa, hinnat ovat toivotaan, toivotaan höttöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056538Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2774465"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103393Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2482502Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941