Koska en paikkoja vielä kovin hyvin tunne kysyisin, että mikä mahtaa olla kaupungin paras kirppari?
Niin myyjänä (pöydän vuokraajana) ja ostajana. Lähinnä ostaisin vaatteita ja astioita.
Asiallisia vastauksia sitten.
Savonlinnan paras kirppari.
9
307
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa näin alkuun! Kirppareista en tiedä muuta kuin ostajan näkökulmasta kun en tavaroita myy. Jos olet nuori niin hienoa jos Savonlinnaan eksyit, nuoria tarvitaan
- Anonyymi
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
Näköjään ei saa sanoa 🙄
- Anonyymi
No alasuontiellä on Superkirppis, (prisman takana) ja siellä olen itsekkin myynyt hyvin tavaraa, sekä myös ostanut.
- Anonyymi
Itse taas en ole vuosiin sinne mennyt.
Pöytävuokrapaikoista ainoa on linja-autoasemalla oleva Olivia, mutta sielläkin meno mennyt alaspäin tai sitten olen vain kyllästynyt kiertää kirpputorin pöytiä.
Käyn ainoastaan säännöllisesti pelastakaa Lasten kirpparilla, mutta siellähän et voi itse myydä. - Anonyymi
Onpa omituista, kirjoitin saman mutta viestini poistettiin kahteen kertaan. Suosittelen myös tuota samaa kirpputoria
- Anonyymi
Harmittaa kun muualla, isommissa kaupungeissa asuvat toverit kertoo kirpparilöydöista.
Täällä ei löydä kirpparilta muuta kuin samaa käyettyä kamaa mitä on kotona, mutta tosi kalliilla.
Olisipa jotain ostettavaa kirpparilta....- Anonyymi
Kirpputorilla myydään niitä jollekin ylimääräisiä eli paras pidetään itsellä ja se näkyy tavaran laadussa mitä tarjolla.
Varakkaammat ihmiset on vähissä meidän kylällä.
- Anonyymi
Romua ja rättiä liikkeellä liian kaa, hinnat ovat toivotaan, toivotaan höttöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442912Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362611Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532574Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt972167Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle462057Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131772- 1501536
- 731398
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231168Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281155