Koska en paikkoja vielä kovin hyvin tunne kysyisin, että mikä mahtaa olla kaupungin paras kirppari?
Niin myyjänä (pöydän vuokraajana) ja ostajana. Lähinnä ostaisin vaatteita ja astioita.
Asiallisia vastauksia sitten.
Savonlinnan paras kirppari.
9
271
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa näin alkuun! Kirppareista en tiedä muuta kuin ostajan näkökulmasta kun en tavaroita myy. Jos olet nuori niin hienoa jos Savonlinnaan eksyit, nuoria tarvitaan
- Anonyymi
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
Näköjään ei saa sanoa 🙄
- Anonyymi
No alasuontiellä on Superkirppis, (prisman takana) ja siellä olen itsekkin myynyt hyvin tavaraa, sekä myös ostanut.
- Anonyymi
Itse taas en ole vuosiin sinne mennyt.
Pöytävuokrapaikoista ainoa on linja-autoasemalla oleva Olivia, mutta sielläkin meno mennyt alaspäin tai sitten olen vain kyllästynyt kiertää kirpputorin pöytiä.
Käyn ainoastaan säännöllisesti pelastakaa Lasten kirpparilla, mutta siellähän et voi itse myydä. - Anonyymi
Onpa omituista, kirjoitin saman mutta viestini poistettiin kahteen kertaan. Suosittelen myös tuota samaa kirpputoria
- Anonyymi
Harmittaa kun muualla, isommissa kaupungeissa asuvat toverit kertoo kirpparilöydöista.
Täällä ei löydä kirpparilta muuta kuin samaa käyettyä kamaa mitä on kotona, mutta tosi kalliilla.
Olisipa jotain ostettavaa kirpparilta....- Anonyymi
Kirpputorilla myydään niitä jollekin ylimääräisiä eli paras pidetään itsellä ja se näkyy tavaran laadussa mitä tarjolla.
Varakkaammat ihmiset on vähissä meidän kylällä.
- Anonyymi
Romua ja rättiä liikkeellä liian kaa, hinnat ovat toivotaan, toivotaan höttöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893