Koska en paikkoja vielä kovin hyvin tunne kysyisin, että mikä mahtaa olla kaupungin paras kirppari?
Niin myyjänä (pöydän vuokraajana) ja ostajana. Lähinnä ostaisin vaatteita ja astioita.
Asiallisia vastauksia sitten.
Savonlinnan paras kirppari.
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa näin alkuun! Kirppareista en tiedä muuta kuin ostajan näkökulmasta kun en tavaroita myy. Jos olet nuori niin hienoa jos Savonlinnaan eksyit, nuoria tarvitaan
- Anonyymi
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä minne kannattaisi ostajana suunnata (ap).
Näköjään ei saa sanoa 🙄
- Anonyymi
No alasuontiellä on Superkirppis, (prisman takana) ja siellä olen itsekkin myynyt hyvin tavaraa, sekä myös ostanut.
- Anonyymi
Itse taas en ole vuosiin sinne mennyt.
Pöytävuokrapaikoista ainoa on linja-autoasemalla oleva Olivia, mutta sielläkin meno mennyt alaspäin tai sitten olen vain kyllästynyt kiertää kirpputorin pöytiä.
Käyn ainoastaan säännöllisesti pelastakaa Lasten kirpparilla, mutta siellähän et voi itse myydä. - Anonyymi
Onpa omituista, kirjoitin saman mutta viestini poistettiin kahteen kertaan. Suosittelen myös tuota samaa kirpputoria
- Anonyymi
Harmittaa kun muualla, isommissa kaupungeissa asuvat toverit kertoo kirpparilöydöista.
Täällä ei löydä kirpparilta muuta kuin samaa käyettyä kamaa mitä on kotona, mutta tosi kalliilla.
Olisipa jotain ostettavaa kirpparilta....- Anonyymi
Kirpputorilla myydään niitä jollekin ylimääräisiä eli paras pidetään itsellä ja se näkyy tavaran laadussa mitä tarjolla.
Varakkaammat ihmiset on vähissä meidän kylällä.
- Anonyymi
Romua ja rättiä liikkeellä liian kaa, hinnat ovat toivotaan, toivotaan höttöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819