Mulla ei ole verkkopankkitunnuksia mutta pankkikortti tulee aina kun vanhenee. Tilillä ei ole rahaa mutta en ole käyttänyt vuosiin. Kertyyköhän mulle tilistä jotain palvelumaksuja , vaikka tyhjä. Tietääkö joku täällä?
Nordea pankin tili/korttimaksu jos vuosia käyttämättä
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiketi aloittajalla on tili jossain toisessa pankissa? Mene sinne toiseen pankkiin tai siis verkkopankkiin, ja kysy onko toiselle pankillle mahdollista antaa valtakirjaa Nordea-tilin ja asiakkuuden irtisanomiselle. Toinen pankki tekee sen pankkien kesken.
Palvelumaksut. Käsitykseni mukaan kaikilla pankeilla on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta aika sama n. 8€ kuukausimaksu. Muistan kuulleeni, että 2017 oli jo tuon suuruinen maksu. Päässä laskien kertymä on yhdessä vuodessa 96€ ja kymmenessä jo aika huomattava 960€. Kuluista en tiedä, se on aivan pankista kiinni. Yksistään korttiin maksaa jo pari euroa kuukaudessa.- Anonyymi
Ei kai oman tilin lopetukseen mitään valtakirjaa tarvii. Lopettaa vaan tilin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911