Mulla ei ole verkkopankkitunnuksia mutta pankkikortti tulee aina kun vanhenee. Tilillä ei ole rahaa mutta en ole käyttänyt vuosiin. Kertyyköhän mulle tilistä jotain palvelumaksuja , vaikka tyhjä. Tietääkö joku täällä?
Nordea pankin tili/korttimaksu jos vuosia käyttämättä
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiketi aloittajalla on tili jossain toisessa pankissa? Mene sinne toiseen pankkiin tai siis verkkopankkiin, ja kysy onko toiselle pankillle mahdollista antaa valtakirjaa Nordea-tilin ja asiakkuuden irtisanomiselle. Toinen pankki tekee sen pankkien kesken.
Palvelumaksut. Käsitykseni mukaan kaikilla pankeilla on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta aika sama n. 8€ kuukausimaksu. Muistan kuulleeni, että 2017 oli jo tuon suuruinen maksu. Päässä laskien kertymä on yhdessä vuodessa 96€ ja kymmenessä jo aika huomattava 960€. Kuluista en tiedä, se on aivan pankista kiinni. Yksistään korttiin maksaa jo pari euroa kuukaudessa.- Anonyymi
Ei kai oman tilin lopetukseen mitään valtakirjaa tarvii. Lopettaa vaan tilin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927