Löytyykö naisia jota tekisi mieli seksiä olen vanhempi mies iällä ei ole väliä eikä jos olet vapaa tai varattu. Ota yhteyttä niin voidaan sopia paremmin.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Prrrr.... sä syrjit miehiä taas! Piiip piiip pppppiiipp!
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Turku Tampere väli.
- Anonyymi
Olen Salossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Salossa.
Asustelen pöytyällä lähellä Saloa.Onko sulla KIK ois mukava jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole laita vaikka e-posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole keskustelun aloittaja, mutta pöytyä voisi onnistua, toisinaan. Jos kiinnostaa, niin kerro itsestäsi. M53
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Haluan sua
- Anonyymi
Kuka odottaa minuaka
- Anonyymi
Löytyykö miestä. KUOPIO
- Anonyymi
Jos olet nainen kuopiosta, täällä vanhempi mies haluis sua. Moi
- Anonyymi
Missä asut
- Anonyymi
Missäasut
- Anonyymi
Missä asut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀671212KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201068- 861056
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R64974Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209751Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni44630- 63626
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43606- 38599
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku70564