Löytyykö naisia jota tekisi mieli seksiä olen vanhempi mies iällä ei ole väliä eikä jos olet vapaa tai varattu. Ota yhteyttä niin voidaan sopia paremmin.
Naisia jotka kaipaa seksiä
16
394
Vastaukset
- Anonyymi
Prrrr.... sä syrjit miehiä taas! Piiip piiip pppppiiipp!
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Turku Tampere väli.
- Anonyymi
Olen Salossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Salossa.
Asustelen pöytyällä lähellä Saloa.Onko sulla KIK ois mukava jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole laita vaikka e-posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole keskustelun aloittaja, mutta pöytyä voisi onnistua, toisinaan. Jos kiinnostaa, niin kerro itsestäsi. M53
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
Haluan sua
- Anonyymi
Kuka odottaa minuaka
- Anonyymi
Löytyykö miestä. KUOPIO
- Anonyymi
Jos olet nainen kuopiosta, täällä vanhempi mies haluis sua. Moi
- Anonyymi
Missä asut
- Anonyymi
Missäasut
- Anonyymi
Missä asut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882397Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1372137Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132018- 1671508
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193878- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 50625